dnes je 9.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 1/2023
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Národný endokrinologický a diabetologický ústav n.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37983687
Kollárová 282/3 Array, 03491 Ľubochňa

Slovensko
Kontaktná osoba: Národný endokrinologický a diabetologický ústav n.o.
Telefón: +421 911842171
Email: david.maruska@nedu.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.nedu.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/465599
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 12023
Hlavný kód CPV
72212732-9
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je poskytovanie služieb súvisiacich so zavedením procesu riadenia v oblasti informačnej a kybernetickej bezpečnosti informačných technológií verejnej správy v súlade s projektom Rozvoj governance a úrovne informačnej a kybernetickej bezpečnosti v zdravotníckych zariadeniach - Národný endokrinologický a diabetologický ústav
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 169 500,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa ust. § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ môže odmietnuť uzavrieť zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa ust. § 40 ods. 8 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní. Splnenie podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa ust. § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač voči verejnému obstarávateľovi nie je povinný preukázať predložením dokladu. Verejný obstarávateľ overí u každého uchádzača, ktorý predloží cenovú ponuku, či spĺňa podmienky týkajúce sa osobného postavenia (podľa ust. § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní), a to nahliadnutím do príslušného registra. Splnenie podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa ust. § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje uchádzač voči verejnému obstarávateľovi predložením čestného vyhlásenia podľa bodu 12. tejto výzvy. Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa ust. § 40 ods. 6 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní (konflikt záujmov, ktorý nemožno odstrániť inými účinnými opatreniami). Uchádzač predloží čestné vyhlásenie o neprítomnosti konfliktu záujmov podľa bodu 12. tejto výzvy. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu, ak konflikt záujemcov podľa ust. § 23 zákona o verejnom obstarávaní nemožno odstrániť inými účinnými opatreniami. Verejný obstarávateľ uvedené skúma počas procesu verejného obstarávania.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ nevyžaduje preukázanie ekonomického a finančného postavenia.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti podľa ust. § 34 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality. Verejný obstarávateľ požaduje preukázať podľa ust. § 34 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní: 1. doklad podľa ust. § 35 zákona o verejnom obstarávaní - Systém manažérstva kvality vo väzbe na podmienku účasti podľa ust. § 34 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní, ktorým bude certifikát systému manažérstva kvality podľa normy ISO 9001 v oblasti zodpovedajúcej rovnakému alebo podobnému charakteru ako je predmet zákazky vydaný akreditovanou osobou (alebo ekvivalent), ktorým potvrdí splnenie noriem manažérstva kvality. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie systému manažérstva kvality predložené uchádzačom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie systému manažérstva kvality sú v súlade s požadovanými slovenskými technickými normami na systém manažérstva kvality. 2. platný certifikát o zavedení systému manažérstva informačnej bezpečnosti vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie podmienok vyplývajúcich z normy ISO 27001 v oblasti zodpovedajúcej rovnakému alebo podobnému charakteru ako je predmet zákazky vydaný akreditovanou osobou (alebo ekvivalent), ktorým potvrdí splnenie noriem manažérstva informačnej bezpečnosti. Verejný obstarávateľ uzná aj osvedčenie vydané príslušnými orgánmi členských štátov, resp. prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom o zabezpečení systému manažérstva informačnej bezpečnosti, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie informačnej bezpečnosti podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu v súlade s ust. § 35 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač preukazuje technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť podľa ust. § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní - údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna úroveň: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov (kľúčoví experti). Uchádzač preukáže splnenie podmienky jednotlivých kľúčových odborníkov predložením nasledovných dokumentov: - profesijný životopis, - certifikát v súlade s požiadavkou verejného obstarávateľa (uchádzač predloží sken príslušného platného potvrdenia požadovaného jednotlivo ku každému kľúčovému expertovi, ak sa to vyžaduje, platným potvrdením sa rozumie napr. certifikát). Z každého predloženého profesijného životopisu príslušného kľúčového experta alebo ekvivalentného dokladu musia vyplývať nasledovné údaje/skutočnosti: - meno a priezvisko príslušného kľúčového experta, - história zamestnania/odbornej praxe príslušného experta vo vzťahu k predmetu zákazky (zamestnávateľ/odberateľ, trvanie pracovného pomeru/trvanie odbornej praxe / rok a mesiac od - do, pozícia, ktorú príslušný kľúčový expert zastával), - súčasná pracovná pozícia, resp. iný právny vzťah medzi expertom a uchádzačom (právny vzťah podľa Zákonníka práce, SZČO alebo iné), - praktické skúsenosti príslušného kľúčového experta (názov projektu/predmetu plnenia, odberateľ/zamestnávateľ, popis projektu/predmetu plnenia, pozícia na projekte/predmete plnenia, obdobie rok a mesiac od - do, meno a priezvisko aspoň jednej kontaktnej osoby a číslo telefónu a emailový kontakt odberateľa, kde si bude môcť verejný obstarávateľ overiť informácie), - dátum a vlastnoručný podpis kľúčového experta. Uchádzač vyššie uvedeným spôsobom preukáže splnenie nasledovných minimálnych požiadaviek na kľúčových expertov č. 1 až 4 (4 rôznymi osobami, t.j. jednou osobou nemôže preukázať splnenie minimálnych požiadaviek viacerých expertov) Vzhľadom k tomu, že funkcionalita systému, prostredníctvom ktorého verejný obstarávateľ zverejňuje toto oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania, neumožňuje kvôli limitu znakov zverejniť podmienky účasti v úplnom rozsahu, verejný obstarávateľ ich zverejňuje vo Výzve na predloženie cenovej ponuky (bod 13. Podmienky účasti).
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-07-06T12:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
d) žiadne z uvedených
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-06-21T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 8.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,04 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV