dnes je 9.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 01/MSS/2023
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Jelšava
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00328341
Nám. Republiky 499 Array, 04916 Jelšava

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Jelšava
Telefón: +421 905317598 Fax: +421 584482730
Email: sotnikova.viera@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.mestojelsava.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/467478
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 01/MSS/2023
Hlavný kód CPV
71200000-0
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je spracovanie projektovej dokumentácie v rozsahu pre stavebné povolenie a realizáciu stavby pre investičný zámery: 1. Koordinačné centrum pre deti a mládež mikroregiónu Magnezit v Jelšave II.etapa /Podpora ekonomického rozvoja, podnikania, podpory služieb poskytovaných sociálnym podnikom rekonštrukciou NKP Reduta za účelom rozvoja mesta. 2. Kaštieľ Coburgovcov v Jelšave - historicko remeselné a ekologické centrum Gemera II. 3. Rekonštrukcia plochy pri Základnej škole za účelom výstavby multifunkčného ihriska pre žiakov s povinným primárnym vzdelávaním v Základnej škole s materskou školou Jelšava. 4. Rekonštrukcia nevyhovujúcich priestorov Základnej školy s materskou školou Jelšava / Zlepšenie podmienok vyučovacieho procesu žiakov s povinných primárnym vzdelávaním v Základnej škole s materskou školou Jelšava. 5. Zvýšenie energetickej efektívnosti nájomného bytového domu so súpisným číslom 276/10 na Armádnej ulici. 6. Vybudovanie systému vyhodnocovania rizík a systému včasného varovania obyvateľov mesta pred mimoriadnymi udalosťami rekonštrukcia mestského rozhlasu. 7. Revitalizácia areálu starého Jelšavského hradu a vybudovanie Leustachovho náučného chodníka 8. Zlepšenie podmienok bývania a prístupu marginalizovaných rómskych komunít k verejným inštitúciám vybudovaním a komplexnou rekonštrukciou mestských komunikácií a chodníkov.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 259 585,51
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 8
OPIS
Názov
Koordinačné centrum pre deti a mládež mikroregiónu Magnezit v Jelšave II.etapa (skrátený názov)
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
71200000-0

71242000-6

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mesto Jelšava, Námestie republiky 499, 049 16 Jelšava
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je spracovanie projektovej dokumentácie v rozsahu pre stavebné povolenie a realizáciu stavby pre investičný zámer: Koordinačné centrum pre deti a mládež mikroregiónu Magnezit v Jelšave II.etapa /Podpora ekonomického rozvoja, podnikania, podpory služieb poskytovaných sociálnym podnikom rekonštrukciou NKP Reduta za účelom rozvoja mesta. Mesto Jelšava, za účelom vytvorenia koordinačného centra pre deti a mládež, plánuje zrekonštruovať spodnú časť objektu Reduty Skalka (NKP). Podrobný opis dodania predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
61 366,67:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
3:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Kód projektu: NFP302070CJU7.
Doplňujúce informácie:

Názov
Kaštieľ Coburgovcov v Jelšave - historicko remeselné a ekologické centrum Gemera II.
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
71200000-0

71242000-6

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mesto Jelšava, Námestie republiky 499, 049 16 Jelšava
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je spracovanie projektovej dokumentácie v rozsahu pre stavebné povolenie a realizáciu stavby pre investičný zámer: Kaštieľ Coburgovcov v Jelšave - historicko remeselné a ekologické centrum Gemera II. Za účelom ďalšieho rozvoja mesta ako turistického centra Gemera, plánuje mesto pokračovať v komplexnej rekonštrukcii jeho dominanty - Kaštieľ Coburgovcov, ktorý by sa mal po rekonštrukcii stať historicko remeselným a ekologickým centrom. Podrobný opis dodania predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
70 296,67:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
3:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Kód projektu: NFP302070CJV8
Doplňujúce informácie:

Názov
Rekonštrukcia plochy pri Základnej škole za účelom výstavby multifunkčného ihriska pre žiakov s povinným primárnym vzdelávaním v Základnej škole s materskou školou Jelšava
Časť č.: 3
Dodatočné kódy CPV
71200000-0

71242000-6

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mesto Jelšava, Námestie republiky 499, 049 16 Jelšava
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je spracovanie projektovej dokumentácie v rozsahu pre stavebné povolenie a realizáciu stavby pre investičný zámer: Rekonštrukcia plochy pri Základnej škole za účelom výstavby multifunkčného ihriska pre žiakov s povinným primárnym vzdelávaním v Základnej škole s materskou školou Jelšava. Plocha v objekte základnej školy už dávno nespĺňa parametre pre športovú výchovu žiakov primárneho vzdelávania, mesto chce pristúpiť k jej celkovej rekonštrukcii a vybudovať tam multifunkčného ihriska, ktoré bude slúžiť pri vzdelávacom procese, ale aj voľnočasových aktivitách žiakov ZŠ. Podrobný opis dodania predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
19 843,33:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
3:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Kód projektu: NFP302070CJV6
Doplňujúce informácie:

Názov
Rekonštrukcia nevyhovujúcich priestorov Základnej školy s materskou školou Jelšava (skrátený názov)
Časť č.: 4
Dodatočné kódy CPV
71200000-0

71242000-6

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mesto Jelšava, Námestie republiky 499, 049 16 Jelšava
Opis obstarávania:
Spracovanie projektovej dokumentácie vrozsahu pre stavebné povolenie arealizáciu stavby pre investičný zámer: Rekonštrukcia nevyhovujúcich priestorov Základnej školy s materskou školou Jelšava / Zlepšenie podmienok vyučovacieho procesu žiakov s povinných primárnym vzdelávaním v Základnej škole s materskou školou Jelšava Za účelom zlepšenia podmienok vyučovacieho procesu žiakov s povinným primárnym vzdelávaním mesto plánuje zrekonštruovať nevyhovujúce priestory objektu aby spĺňali kritéria 21. storočia. Podrobný opis dodania predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
27 186,67:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
3:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Kód projektu: NFP302070CJV6
Doplňujúce informácie:

Názov
Zvýšenie energetickej efektívnosti nájomného bytového domu so súpisným číslom 276/10 na Armádnej ulici
Časť č.: 5
Dodatočné kódy CPV
71200000-0

71242000-6

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mesto Jelšava, Námestie republiky 499, 049 16 Jelšava
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je spracovanie projektovej dokumentácie v rozsahu pre stavebné povolenie a realizáciu stavby pre investičný zámer: Zvýšenie energetickej efektívnosti nájomného bytového domu so súpisným číslom 276/10 na Armádnej ulici Znížiť potrebu energií a vykurovanie nájomných bytov realizáciou opatrení energetickej efektívnosti zateplenie objektov, efektívny systém vykurovania so zapojením obnoviteľných zdrojov energií. Znížiť emisie CO2 a TZL. Podrobný opis dodania predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
29 209,67:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
3:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Kód projektu: NFP302070CJV7
Doplňujúce informácie:

Názov
Vybudovanie systému vyhodnocovania rizík a systému včasného varovania obyvateľov mesta pred mimoriadnymi udalosťami rekonštrukcia mestského rozhlasu
Časť č.: 6
Dodatočné kódy CPV
71200000-0

71242000-6

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mesto Jelšava, Námestie republiky 499, 049 16 Jelšava
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je spracovanie projektovej dokumentácie v rozsahu pre stavebné povolenie a realizáciu stavby pre investičný zámer: Vybudovanie systému vyhodnocovania rizík a systému včasného varovania obyvateľov mesta pred mimoriadnymi udalosťami rekonštrukcia mestského rozhlasu Vzhľadom na zastaralé technické zariadenie mestského rozhlasu, zvýšenie informovanosti občanov mesta, zvýšenie spoľahlivosti rozhlasu v krízových situáciách a zníženie prevádzkových nákladov, mesto plánuje komplexnú rekonštrukciu mestského rozhlasu. Podrobný opis dodania predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
15 850,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
3:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Kód projektu: NFP302070CJV9
Doplňujúce informácie:

Názov
Revitalizácia areálu starého Jelšavského hradu a vybudovanie Leustachovho náučného chodníka
Časť č.: 7
Dodatočné kódy CPV
71200000-0

71242000-6

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mesto Jelšava, Námestie republiky 499, 049 16 Jelšava
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je spracovanie projektovej dokumentácie v rozsahu pre stavebné povolenie a realizáciu stavby pre investičný zámer: Revitalizácia areálu starého Jelšavského hradu a vybudovanie Leustachovho náučného chodníka. Podrobný opis dodania predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
18 600,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
3:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Kd projektu: NFP302070CJW1
Doplňujúce informácie:

Názov
Zlepšenie podmienok bývania a prístupu marginalizovaných rómskych komunít k verejným inštitúciám vybudovaním a komplexnou rekonštrukciou mestských komunikácií a chodníkov
Časť č.: 8
Dodatočné kódy CPV
71200000-0

71242000-6

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mesto Jelšava, Námestie republiky 499, 049 16 Jelšava
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je spracovanie projektovej dokumentácie v rozsahu pre stavebné povolenie a realizáciu stavby pre investičný zámer: Zlepšenie podmienok bývania a prístupu marginalizovaných rómskych komunít k verejným inštitúciám vybudovaním a komplexnou rekonštrukciou mestských komunikácií a chodníkov. Podrobný opis dodania predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
17 232,50:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
3:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Kód projektu: NFP302070CPP1
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Pre všetky časti: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní"). Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní spôsobom podľa § 32 alebo § 152 zákona o verejnom obstarávaní. Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ na podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a), b), c) a e) zákona o VO aplikuje ustanovenie § 32 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, t.j. uchádzač nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 písm. a), b), c) a e) zákona o verejnom obstarávaní z dôvodu, že verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy. Ak uchádzač nepredloží doklady podľa § 32 ods. 2 písm. a), je povinný na účely preukázania podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu/ov z registra trestov pre získanie predmetných dokladov. Doklady podľa § 32 ods. 2 písm. a), t.j. výpis/y z registra trestov nie je povinný predkladať uchádzač so sídlom v Slovenskej republike, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista. Výpis/y z registra trestov je však potrebné predložiť, ak štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo členom dozorného orgánu alebo prokuristom uchádzača nie je občan Slovenskej republiky. Doklady podľa § 32 ods. 2 písm. b), t.j. potvrdenie zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne a doklady podľa § 32 ods. 2 písm. c), t.j. potvrdenie miestne príslušného daňového úradu a potvrdenie miestne príslušného colného úradu nie je povinný predkladať uchádzač so sídlom alebo miestom podnikania v Slovenskej republike. Zrušenie povinnosti predkladať doklad podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní sa vzťahuje len na uchádzača so sídlom alebo miestom podnikania v Slovenskej republike, zapísaným v Registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nevyžaduje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nevyžaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Platí len pre Časť č. 1, Časť č. 2 a Časť č. 7: Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní - ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, tento preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti za všetkých členov skupiny spoločne. Ďalšie podrobnosti týkajúce sa splnenia podmienok účasti technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 zákona o verejnom obstarávaní sú uvedené v súťažných podkladoch, nakoľko prevádzkovateľ Vestníka verejného obstarávania vo formulári výzvy na predkladanie ponúk limituje počet znakov, ktoré je možné vložiť v tomto formulári do polí s textovým atribútom. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Platí len pre Časť č. 1, Časť č. 2 a Časť č. 7: Požiadavky na min. 1 Experta projektu Hlavného inžiniera: Uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy, alebo riadiacich zamestnancov predložením: a) platného osvedčenia v zmysle zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentného dokladu, ktorý bol v súlade s právnymi predpismi EÚ alebo SR alebo medzinárodnými dohodami, ktorými je SR viazaná, uznaný príslušnými orgánmi, resp. prostredníctvom ktorého preukázal splnenie podmienok pre dočasné a príležitostné poskytovanie služieb na území SR. b) štruktúrovaného profesijného životopisu, z ktorého musí vyplývať minimálna prax v rozsahu 3 rokov na zákazkách rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky (t.j. min. architektonické a súvisiace služby, príprava projektov a návrhov pre realizáciu stavby na národnej kultúrnej pamiatke, kultúrnej pamiatke alebo na stavbe, na ktorú sa vzťahuje rovnaký alebo porovnateľný stupeň pamiatkovej ochrany resp. obdobná forma ochrany kultúrneho dedičstva).
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Pre všetky časti: 1.1. Úspešný uchádzač v zmluve, najneskôr v čase jej uzavretia, uvedie údaje o všetkých známych subdodávateľoch, a verejný obstarávateľ určí povinnosti zhotoviteľa oznamovať akúkoľvek zmenu údajov o subdodávateľovi a pravidlá zmeny. 1.2. Úspešný uchádzač bude povinný sa zapísať do RPVS podľa platnej legislatívy, ak sa na neho táto povinnosť vzťahuje. 1.3 Úspešný uchádzač bude povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2023-07-18T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2023-12-31T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Pre všetky časti: Verejné obstarávanie nie je zelené ver. obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 1. Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 ZVO. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk. Súťažné podklady budú každému zaregistrovanému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov: a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk, b) klikne na názov zákazky, c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady, d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu; d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk. Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk Žiadosť o vysvetlenie nebude akceptovaná, ak bude doručená na emailovú adresu kontaktnej osobe verejného obstarávateľa resp. iným spôsobom. Vyššie uvedený postup platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa alebo iným spôsobom. Uvedený postup povinnej registrácie na portáli ezakazky platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa na stránke UVO alebo iným spôsobom. 2. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie, na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ, ak verejný obstarávateľ v súťažných podkladov neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Nakoľko prevádzkovateľ Vestníka verejného obstarávania vo formulári oznámenia o vyhlásení VO limituje počet znakov, ktoré je možné vložiť v tomto formulári do polí s textovým atribútom, nie je možné v texte uviesť podrobne podmienky elektronickej komunikácie. Podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi verejný obstarávateľ uvádza v súťažných podkladoch. Z uvedeného dôvodu bol v texte oznámenia uvedený iba komunikačný portál a základné pravidlá vyžiadania podkladov, či požiadania o vysvetlenie. 3. Všetky náklady spojené s prípravou, predkladaním ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči ver. obst. a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 4.Verejný obstarávateľ v zmysle § 66 ods. 7 písm. b) zákona rozhodol, že vvyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk (model super reverznej súťaže). 5.Časti sa budú vyhodnocovať samostatne. 6. Dĺžka trvania zákazky: 3 mesiace od dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, najneskôr však do 30.11.2023.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2023-06-16T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 8.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,04 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV