dnes je 9.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2/FR/2023
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 42499500
Lazovná 63, 97401 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky
Telefón: +421 48273342 Fax: +421 905377496
Email: janka.kavciakova@financnasprava.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/469817
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
90910000-9
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je poskytovanie upratovacích a čistiacich služieb vrátane zimnej údržby, v interiéroch a exteriéroch objektov v pôsobnosti verejného obstarávateľa, vrátane zabezpečovania dezinfekcie a dopĺňania hygienického materiálu v rozsahu a podmienok uvedených v súťažných podkladoch (ďalej aj upratovacie a čistiace služby).
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 9 375 184,76
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
OPIS
Názov
Poskytnutie upratovacích a čistiacich služieb v objektoch FR SR -ZAPAD
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
90911000-6

90911100-7

90919200-4

90611000-3

39830000-9

90921000-9

90620000-9

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK02:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Objekty FR SR: kraj Bratislavský, Trnavský, Nitriansky, Trenčiansky
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je poskytovanie upratovacích a čistiacich služieb vrátane zimnej údržby, v interiéroch a exteriéroch objektov v pôsobnosti verejného obstarávateľa, vrátane zabezpečovania dezinfekcie a dopĺňania hygienického materiálu v rozsahu a podmienok uvedených v súťažných podkladoch (ďalej aj upratovacie a čistiace služby).
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
3 689 840,73:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Áno
Opis opcií: Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, na obdobie 36 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti platí pre celý predmet zákazky s možnosťou uplatnenia opcie na dobu max.12 mesiacov. Verejný obstarávateľ/Objednávateľ si vyhradzuje právo počas platnosti zmluvy uplatniť u uchádzača/poskytovateľa opciu alebo jej časť za podmienok podľa uzatvorenej Zmluvy.
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
Poskytnutie upratovacích a čistiacich služieb v objektoch FR SR -STRED
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
90911000-6

90911100-7

90919200-4

90611000-3

39830000-9

90921000-9

90620000-9

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK03:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Objekty FR SR: kraj Žilinský, Banskobystrický
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je poskytovanie upratovacích a čistiacich služieb vrátane zimnej údržby, v interiéroch a exteriéroch objektov v pôsobnosti verejného obstarávateľa, vrátane zabezpečovania dezinfekcie a dopĺňania hygienického materiálu v rozsahu a podmienok uvedených v súťažných podkladoch (ďalej aj upratovacie a čistiace služby).
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
2 312 493,48:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Áno
Opis opcií: Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, na obdobie 36 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti platí pre celý predmet zákazky s možnosťou uplatnenia opcie na dobu max.12 mesiacov. Verejný obstarávateľ/Objednávateľ si vyhradzuje právo počas platnosti zmluvy uplatniť u uchádzača/poskytovateľa opciu alebo jej časť za podmienok podľa uzatvorenej Zmluvy.
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
Poskytnutie upratovacích a čistiacich služieb v objektoch FR SR -VÝCHOD
Časť č.: 3
Dodatočné kódy CPV
90911000-6

90911100-7

90919200-4

90611000-3

39830000-9

90921000-9

90620000-9

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK04:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Objekty FR SR kraj Prešovský, Košický
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je poskytovanie upratovacích a čistiacich služieb vrátane zimnej údržby, v interiéroch a exteriéroch objektov v pôsobnosti verejného obstarávateľa, vrátane zabezpečovania dezinfekcie a dopĺňania hygienického materiálu v rozsahu a podmienok uvedených v súťažných podkladoch (ďalej aj upratovacie a čistiace služby).
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
3 372 850,55:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Áno
Opis opcií: Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, na obdobie 36 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti platí pre celý predmet zákazky s možnosťou uplatnenia opcie na dobu max.12 mesiacov. Verejný obstarávateľ/Objednávateľ si vyhradzuje právo počas platnosti zmluvy uplatniť u uchádzača/poskytovateľa opciu alebo jej časť za podmienok podľa uzatvorenej Zmluvy.
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Spoločne pre všetky 3 časti predmetu zákazky Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa ustanovenia § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO: a) uchádzač, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista nebol právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe, b) nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, c) nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, e) je oprávnený poskytovať službu v predmete zákazky, f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ďalšie informácie a požiadavky vo vzťahu k podmienkam účasti osobného postavenia sú uvedené v súťažných podkladoch.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: nepožaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Kritériá výberu sú stanovené v dokumentoch k obstarávaniu pre každú časť samostatne.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2023-07-25T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2023-12-29T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Predmetné verejné obstarávanie je zelené verejné obstarávanie. Predmetné verejné obstarávanie nie je obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. a) Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku na každú časť. Ak uchádzač v lehote na predkladanie ponúk predloží viac ponúk na jednu časť, verejný obstarávateľ prihliada len na ponuku, ktorá bola predložená ako posledná a na ostatné ponuky hľadí rovnako ako na ponuky, ktoré boli predložené po lehote na predkladanie ponúk. Ak uchádzač je v tom istom postupe zadávania zákazky aj členom skupiny, ktorá predkladá ponuku na predmet zákazky, tak verejný obstarávateľ preskúma kolúziu vo verejnom obstarávaní v danej súvislosti a na základe výsledkov tohto preskúmania môže vylúčiť uchádzača, ktorý je súčasne aj členom skupiny dodávateľov. b) Komunikácia na účely vysvetľovania sa realizuje výlučne v slovenskom, prípadne v českom jazyku. c) Súťaž sa realizuje ako elektronická cez IS EVO. Na účasť v súťaži je potrebné postupovať podľa pokynov, príručiek a videonávodv IS EVO zverejnených na web stránke ÚVO, v časti Viac o IS EVO (https:// www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html), ktoré je potrebné poznať a ďalej v zmysle usmernení v Súťažných podkladoch, ktoré sú dostupné cez Profil verejného obstarávateľa vo verejnej zóne zákazky na adrese https:// www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/469817. Akékoľvek vysvetľovanie v súťaži sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom IS EVO. Súťažné podklady sa nezasielajú. Telefonický kontakt slúži len na potvrdenie doručenia písomností alebo na informácie o funkčnosti zariadení písomnej komunikácie, nie na poskytovanie vysvetlení. d) Ak vo vyhlásení verejného obstarávania alebo v ostatnej Súťažnej dokumentácii existuje odkaz na národnú legislatívu, má sa za to, že vždy platí aj ekvivalentný právny predpis podľa európskeho práva, ak to nie je jednoznačne vylúčené. e) Zábezpeka ponuky sa vyžaduje pre každú časť osobitne vo výške: Pre časť 1 - 110 000,00 EUR Pre časť 2 - 70 000,00 EUR Pre časť 3 - 100 000,00 EUR f) Reálny začiatok plnenia predmetu zákazky závisí od podpisu zmluvy. g) Verejné obstarávanie sa bude realizovať ako tzv. super reverzný postup v súlade s § 66 ods. 7 písm. b) Zákona o verejnom obstarávaní, kedy vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. h) Lehota na poskytnutie súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy je v súlade s § 56 ods. 12 Zákona o verejnom obstarávaní 10 pracovných dní. Bližšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2023-06-16T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 8.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,04 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV