dnes je 9.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: MK/A/2023/17155
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Košice
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00691135
Trieda SNP 48/A, 04011 Košice-Západ

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Košice
Telefón: +421 556419402 Fax: +421 556436288
Email: iveta.sramekova@kosice.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.kosice.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/471520
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: Mk/A/2023/17155
Hlavný kód CPV
45316100-6
Druh zákazky
Stručný opis
Doplnenie svetelných bodov verejného osvetlenia v MČ Košice Sever a MČ Košice Sídlisko KVP v zmysle priložených projektových dokumentácií (Prílohy č. 12.1 a 12.2) a Technickej špecifikácie na prvky sústavy verejného osvetlenia (Príloha č. 11). Predmet zákazky zahŕňa doplnenie svetelných bodov verejného osvetlenia chodníkov v lokalite MČ Košice Sever nachádzajúcich sa v parku medzi ulicami Čárskeho a Kustrova a na ulici Krupinská. Súčasťou predmetu zákazky je aj Rozšírenie verejného osvetlenia - chodník Tr. KVP, zastávka MHD Starozagorská po križovatku Trieda KVP Jána Pavla II v lokalite MČ Sídlisko KVP Tr. KVP. Stavebné práce sú definované ich projektovými dokumentáciami, ktoré tvoria prílohy súťažných podkladov.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 106 532,22
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa: § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. (zákona) a § 32 ods. 1 písm. f) Doklady: a) doklad o oprávnení uskutočňovať stavebné práce, ktorý zodpovedá predmetu zákazky - podľa § 32 ods.2 písm. e) zákona b) čestné vyhlásenie podľa podmienky účasti - podľa § 32 ods. 2písm. f) zákona respektíve podľa § 32 ods. 4 a ods. 5 zákona alebo podľa § 152 zákona Podmienky účasti a doklady za účelom preukázania splnenia podmienok účasti sú podrobnejšie stanovené v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ má oprávnenie získavať údaje z informačných systémov verejnej správy podľa § 32 ods. 3 zákona, z tohto dôvodu uchádzač nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 zákona. Predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia, určených verejným obstarávateľom môže uchádzač aj spôsobom podľa § 39 zákona a to jednotným európskym dokumentom, alebo čestným vyhlásením podľa § 114 zákona. Verejný obstarávateľ bude akceptovať aj vyplnenie globálneho údaju v JED.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: nepožaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ požaduje preukázať realizáciu min. 1 zákazku (referencia) za posledných 5 rokov na stavebné práce na stavbe prvkov sústavy vonkajšieho verejného osvetlenia (rozvádzače, podzemné káblové vedenia, inštalácia stožiarov, montáž svietidiel a pod.) kde zákazka musí byť preukázaná v celkovej hodnote v min. výške: 50.000 ? bez DPH. Pod uskutočnením stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru sa rozumie realizácia jednej zákazky: 45316100-6 Inštalovanie vonkajších osvetľovacích zariadení 45000000-7 Stavebné práce Do uskutočnených stavebných prác v rámci referenčného obdobia možno započítať iba práce na dokončenej zákazke, resp. na dokončenom samostatne funkčnom parciálnom celku (ucelená časť príp. ako stavebný objekt stavby). Potvrdenia majú byť iba za práce v požadovanom referenčnom období. Verejný obstarávateľ bude uznávať zo zoznamu stavebných prác len tie časti prác zo zákazky, ktoré boli uskutočnené v požadovanom referenčnom období. Ak by išlo o stavebné práce, ktoré boli začaté a/alebo ukončené mimo tohto požadovaného obdobia, uchádzač je povinný v tomto prípade výslovne uviesť k takýmto stavebným prácam aj presný údaj o tom, aký objem stavebných prác bez DPH bol uskutočnený v požadovanom období a doloží o tom doklady. V prípade ak bola hodnota referenčnej zákazky dohodnutá v inej mene ako v mene EUR bude pre jej posúdenie vykonaný prepočet na EUR podľa kurzu NBS platného ku dňu ukončenia referenčných prác v referenčnom období.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač preukáže splnenie podmienky predložením Zoznamu stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác. Zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom: a) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12 zákona o verejnom obstarávaní, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Zoznam má byť potvrdený uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača. V zozname ako aj v potvrdeniach odberateľov je potrebné uviesť: obchodné meno alebo názov, sídlo a identifikačné číslo odberateľa, názov zákazky a ak z názvu nie je zrejmý predmet, aj stručnú identifikáciu plnenia podľa zmluvy, cenu (bez DPH), alikvotnú časť ceny podľa požadovaného obdobia, lehotu dodania plnenia podľa zmluvy (začatie a ukončenie - min. mesiac a rok), prípadne aj meno kontaktnej osoby odberateľa pre overenie informácií s jej telefonickým kontaktom a e-mailovou adresou, a má byť uvedené aj zhodnotenie dodaného plnenia podľa obchodných podmienok Príloha č. 6 Zoznam stavebných prác vzor. Pre potvrdenia referencií odberateľov môže byť použitý ten istý formulár s tým, že ho potvrdí odberateľ.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-07-13T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-06-21T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 8.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,04 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV