dnes je 26.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<august  október>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 1/NLZ - časť I. - SITVS
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
Bez určenia postupu: Zmluvy na základe rámcovej dohody (§ 26 ods. 5)
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 50349287
Pribinova 4195/25, 81109 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
Telefón: +421 2220928102
Email: branislav.hudec@vicepremier.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://https://www.vicepremier.gov.sk/index.html
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 1/NLZ - časť I. - SITVS
Hlavný kód CPV
79400000-8
Druh zákazky
Stručný opis:
Časť I: Komplexná podpora programovej, architektonickej a projektovej kancelárie (PMO) ÚPPVII, podpora odboru riadenia projektov a ostatných IT projektov ÚPPVII v aktivitách informatizácie a zefektívňovania verejnej správy (VS) v rámci operačných programov financovaných z EŠIF, ale najmä Operačného programu Integrovaná infraštruktúra (OPII) a Operačného programu Efektívna verejná správa (OPEVS). Ďalej komplexná podpora odboru riadenia IT projektov v aktivitách projektového riadenia a prípravy štúdií, reformných zámerov v rámci operačných programov financovaných z EŠIF, ale najmä OPII a OPEVS.
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 4
OPIS
Názov
Analytické práce pre nové ISVS - Štúdia uskutočniteľnosti Platforma IT zdrojov
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
72224000-1

79410000-1

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
sídlo verejného obstarávateľa
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je zabezpečenie odborných poradenských a konzultačných služieb s cieľom naplniť aktivity v oblasti Analytické práce pre nové ISVS, Základné činnosti odborných poradenských a konzultačných služieb pre časť I. predmetu zákazky pozostávajú z: Podpory analýz procesov, legislatívnych, technických požiadaviek pri návrhu nového ISVS; Podpory návrhu informačnej architektúry, dátovej a základnej technickej architektúry vrátane bezpečnosti; Podpory pre tvorbu vecnej časti Reformných zámerov, Štúdií uskutočniteľnosti, Business Case; Podpory návrhov integrácií ostatnými ISVS; Podpory kalkulácie pre finančné analýzy IT projektov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
kvalita tímu expertov:20%:
Náklady/Cena: Cena
Cena
Relatívna váha: 80%
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Plán obnovy a odolnosti
Doplňujúce informácie

Názov
Plánovanie a riadenie programu informatizácie VS - Cestovná mapa informačných systémov a služieb spoločných modulov pre Slovensko.sk 3.0
Časť č.: 2.
Dodatočné kódy CPV
72224000-1

79410000-1

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
sídlo verejného obstarávateľa
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je zabezpečenie odborných poradenských a konzultačných služieb s cieľom naplniť časti Plánovanie a riadenie programu informatizácie VS. Základné činnosti odborných poradenských a konzultačných služieb pre časť II. predmetu zákazky pozostávajú z: Podpory prípravy strategického plánu informatizácie; Podpory návrhu informačnej architektúry, vrátane bezpečnosti; Podpory návrhov technologického smerovania; Podpory návrhov procesov, organizácie a vzťahov v oblasti informatizácie; Podpory riadenia investícií v oblasti informatizácie.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
kvalita tímu expertov:20 %:
Náklady/Cena: Cena
Cena
Relatívna váha: 80 %
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Plán obnovy a odolnosti
Doplňujúce informácie

Názov
Podpora programového a projektového riadenia - Investičný plán dvoch prioritných životných situácií
Časť č.: 3
Dodatočné kódy CPV
72224000-1

79410000-1

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
sídlo verejného obstarávateľa
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je zabezpečenie odborných poradenských a konzultačných služieb s cieľom naplniť aktivity v oblasti Podpora programového a projektového riadenia Základné činnosti odborných poradenských a konzultačných služieb pre časť III. predmetu zákazky pozostávajú z: Podpory plánovania a riadenia implementácie vybraných projektov; Metodickej podpory plánovania, riadenia, implementácie a následnej revízie dokumentácie (programová a projektová úroveň); Podpory procesného a organizačného zabezpečenia implementácie operačných programov a vybraných projektov
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
kvalita tímu expertov:20 %:
Náklady/Cena: Cena
Cena
Relatívna váha: 80 %
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Plán obnovy a odolnosti
Doplňujúce informácie

Názov
Realizácia inovácií - Vytvorenie iniciálneho grafického návrhu (mock-up) a projektová podpora vytvorenia prototypu dvoch prioritných životných situácií
Časť č.: 4
Dodatočné kódy CPV
72224000-1

79410000-1

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
sídlo verejného obstarávateľa.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je zabezpečenie odborných poradenských a konzultačných služieb s cieľom naplniť aktivity v oblasti Realizácia inovácií Základné činnosti odborných poradenských a konzultačných služieb pre časť IV. predmetu zákazky pozostávajú z: Realizácie testov pre jednotlivé intervencie prostredníctvom takzvaného proaktívneho náhodného testovania. Pre niektoré intervencie bude potrebné získať väčšie množstvo údajov, aby bolo zrejmé, či daná intervencia funguje a s n akými parametrami je možné dosiahnuť najlepšie riešenie. Dohľadu nad zavádzaním odporúčaní v praxi hľadanie a oprava chýb, navigácia a zákaznícka skúsenosť, optimalizácia interakcie, elektronické formuláre, moje dáta a manažment osobných údajov. Merania efektivity intervencií tvorba dôkazov, či navrhnuté opatrenia reálne fungujú, formovanie lesson learned.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
kvalita tímu expertov:20 %:
Náklady/Cena: Cena
Cena
Relatívna váha: 80 %
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Plán obnovy a odolnosti
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2018/S 184-416494
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY1:Analytické práce pre nové ISVS - Štúdia uskutočniteľnosti Platforma IT zdrojov:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-04-26T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky: 1
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 123 720,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

2.:Plánovanie a riadenie programu informatizácie VS - Cestovná mapa informačných systémov a služieb spoločných modulov pre Slovensko.sk 3.0 :
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-04-26T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky: 1
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 262 528,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

3.:Podpora programového a projektového riadenia - Investičný plán dvoch prioritných životných situácií:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-04-26T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky: 1
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 151 512,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

4.:Realizácia inovácií - Vytvorenie iniciálneho grafického návrhu (mock-up) a projektová podpora vytvorenia prototypu dvoch prioritných životných situácií:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-04-26T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 2
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky: 2
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 238 250,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-09-20T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 25.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (-0)
1 EUR25,15 CZK (-0,08)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV