dnes je 5.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 1/2022/SZRB
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Slovenská záručná a rozvojová banka, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00682420
Štefánikova 27, 81499 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Slovenská záručná a rozvojová banka, a.s.
Telefón: +421 907956210
Email: info@vovkocke.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.szrb.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 1/2022/SZRB
Hlavný kód CPV
48820000-2
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodanie novej výpočtovej techniky a komunikačnej infraštruktúry s príslušenstvom potrebnej na obnovu existujúcej IKT infraštruktúry verejného obstarávateľa a jej rozšírenie s možnosťou ďalšieho rozvoja v priebehu nasledujúceho obdobia podľa prevádzkových a finančných potrieb verejného obstarávateľa. V rámci zákazky sa požaduje aj doprava do miesta inštalácie, inštalácia, kompletná konfigurácia, sprevádzkovanie a otestovanie. Predmetom zákazky je s poukazom na vyššie uvedené dodanie serverov, komponentov páskovej knižnice, vrátane serverovej infraštruktúry, LAN prepínačov, SAN prepínačov, inštalačné a konfiguračné služby súvisiace s inštaláciou a nastaveniami komponentov a softvérových častí serverov. Predmetom zákazky sú aj služby servisnej podpory na 48 mesiacov. Bližší opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
48000000-8

72263000-6

72260000-5

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto plnenia predmetu zákazky: DÁTOVÉ CENTRUM PERPETUUS, Istrijská č. 26, 841 07 Bratislava 49 DÁTOVÉ CENTRUM, Štefánikova 27, 814 99 Bratislava
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie novej výpočtovej techniky a komunikačnej infraštruktúry s príslušenstvom potrebnej na obnovu existujúcej IKT infraštruktúry verejného obstarávateľa a jej rozšírenie s možnosťou ďalšieho rozvoja v priebehu nasledujúceho obdobia podľa prevádzkových a finančných potrieb verejného obstarávateľa. V rámci zákazky sa požaduje aj doprava do miesta inštalácie, inštalácia, kompletná konfigurácia, sprevádzkovanie a otestovanie. Predmetom zákazky je s poukazom na vyššie uvedené dodanie serverov, komponentov páskovej knižnice, vrátane serverovej infraštruktúry, LAN prepínačov, SAN prepínačov, inštalačné a konfiguračné služby súvisiace s inštaláciou a nastaveniami komponentov a softvérových častí serverov. Predmetom zákazky sú aj služby servisnej podpory na 48 mesiacov. Bližší opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 184-518056
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-11-30T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 2
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 2
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 2
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 385 991,68
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-12-16T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV