dnes je 5.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 03PL2022V
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Vinica
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00319678
Cesta slobody 466, 99128 Vinica

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Vinica
Telefón: +421 918963377
Email: bs5262@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.vinica.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/455356
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 03PL2022V
Hlavný kód CPV
45213280-9
Druh zákazky
Stručný opis
Stavebné práce kompostárne v obci Vinica vychádzajú z potreby technického riešenia celkovej stavby, a to : - vybudovaním spevnených plôch pre zhodnocovanie biologicky rozložiteľného odpadu /ďalej len BRO/, kde sa biologickými procesmi a úpravou zložením a mechanickým spracovaním bude materiál upravovať pre ďalšie použitie v poľnohospodárstve a domácom využití kompostovania záhrad. Táto časť stavby je tvorená otvorenou spevnenou plochou ohraničenou cestnými obrubníkmi oproti okolitému terénu a vnútorná plocha je vyspádovaná do zberného žľabu s odtokom do akumulačnej nádrže, odkiaľ sa bude voda spätne využívať na zavlažovanie. - oceľového prístreška pre potreby prekrytia strojného vybavenia kompostárne - Táto časť zákazky bude realizovaná osobitne a nie je predmetom tejto verejnej súťaže. - unimobunky, ktorá je samonosným prefabrikovaným objektom s vybavením kancelárie, WC s umývadlom a kuchynským drezom ako komplet. Tento objekt je v tvare obdĺžnikového pôdorysu s plochou strechou. - spevnenými plochami pre dovoz, spracovanie, manipuláciu a odvoz BRO. Plocha slúži aj na uloženie cestnej váhy pre váženie dovážaného a odvážaného materiálu. - oplotením, ktoré je tvorené z hotových prefabrikovaných častí stĺpikov a betónových, resp. železobetónových dielcov ukladaných do drážok v stĺpikoch. Betónové dielce sú nepriehľadné, majú štruktúru imitácie kameňa - súčasťou stavby je aj osvetlenie areálu, elektroinštalácia a požiarna bezpečnosť. Stavba kompostárne je riešená podľa stavebných objektov nasledovne : SO-01 : Plocha pre zhodnocovanie BRO - klasickou formou výstavby - betónovou úpravou spevnených plôch s ohraničením betónovými obrubníkmi, s vyspádovaním a odizolovaním proti priesaku vody do podložia. SO-02 : Oceľový prístrešok: Táto časť zákazky bude realizovaná osobitne a nie je predmetom tejto verejnej súťaže. SO-03 : Unimobunka - prefabrikovaná oceľová konštrukcia opláštená sendvičovými panelmi z vonkajšej strany z oceľového plechu, výplňou z tepelnej izolácie a z vnútornej strany povrch vrstvenou drevotrieskovou doskou /DTD/. SO - 04 : Spevnená plocha a odvodnenie SO - 05: Oplotenie - stavebno technicky - osadené betónové stĺpy do základových pätiek, ostatná betónová výplň z dielcov je skladaná medzi stĺpy. SO-06 : Elektroinštalácia - osadenie elektroinštalačného materiálu a dielcov - skrinky, stĺpy pre osvetlenie, elektromer - podľa potreby v stavbe. SO-07 : Požiarna bezpečnosť stavby - osadenie ručných hasiacich prístrojov podľa navrhovanej PD. Podrobný popis je v stavebnej projektovej dokumentácii.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 321 734,87
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods.1 písm. a) až h) ZVO, čo preukáže spôsobom podľa §32 ods.2. písm. a) až f) ZVO. / Uchádzač predloží aktuálne platný výpis z Registra partnerov verejného sektora.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO preukáže vyjadrenie banky, alebo pobočky zahraničnej banky a to úverový prísľub, ktorým banka alebo pobočka zahraničnej banky uchádzačovi prisľúbi, že v prípade, že sa stane úspešným uchádzačom a požiada banku alebo pobočku zahraničnej banky o poskytnutie úveru, bude mu poskytnutý v objeme vo výške minimálne 10% z hodnoty uchádzačom predloženej cenovej ponuky na účely finančného plnenia zákazky, ktorej predmetom je realizácia zákazky Zníženie energetickej náročnosti budovy Obecného úradu v obci Vinica, alebo iný rovnocenný dokument (ak je uplatnený ako napr. záväzný prísľub tretej osoby a pod.) musí byt' nie starší ako 14 dní ku dňu predloženia ponuky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač potvrdenie banky môže nahradiť výpisom z účtu z banky uvedenej v cenovej ponuke uchádzača nie starším ako 7 dní pred predložením cenovej ponuky. Výpis z účtu musí byť potvrdený alebo overený bankou, kde je účet uchádzača vedený.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 1) Podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO: zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác. Zoznam minimálne 3 zákaziek musí byt' doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom : a) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení s doplneným dokladom preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Odôvodnenie primeranosti: Verejný obstarávateľ sa týmto presvedčí, že uchádzač má skúsenosti s predmetom zákazky a je odborne a technicky schopný zrealizovať požadovaný predmet zákazky. Minimálna úroveň štandardov bola verejným obstarávateľom stanovená primerane k rozsahu a charakteru predmetu zákazky, pričom hodnota požadovaných referencií nepresahuje výšku PHZ. 2) Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO: údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk - stavbyvedúci. Odôvodnenie primeranosti: Verejný obstarávateľ požaduje zabezpečenie riadenia stavebných prác odborníkmi so zodpovedajúcou kvalifikáciou a skúsenosťami pri realizácií prác rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky a to stavbyvedúci minimálne 1 osoba, ktorá musí spĺňať minimálne stanovené podmienky. 3) Podľa § 34 ods. 1 písm. d) ZVO v nadväznosti na § 35 ZVO, opisom technického vybavenia a zariadení použitých uchádzačom v realizácii zákazky a na zabezpečenie kvality. 4) Podľa § 34 ods. 1 písm. h) ZVO uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy. 5) Podľa § 35 ZVO systém manažérstva kvality: Certifikát na systém manažérstva kvality podľa normy ISO 9001.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov pre bod 1): Uchádzač predloží zoznam uskutočnených stavebných prác rovnakého alebo podobného predmetu v závislosti od charakteru hlavného predmetu zákazky v minimálnom objeme v kumulatívnej hodnote 400 00,00 EUR bez DPH za obdobie predchádzajúcich päť rokov predchádzajúce dňu, ktorý je posledným dňom, pred dňom lehoty na predkladanie ponúk. V predloženom zozname musí byť minimálne jedna zrealizovaná zákazka stavebných prác minimálne v hodnote 50% a jedna zrealizovaná zákazka stavebných prác minimálne v hodnote 20% predpokladanej hodnoty stavebnej zákazky, ktorá je premetom tejto verejnej súťaže. Uchádzač doplní predložený zoznam potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok a to referenciou, pokiaľ bol odberateľom verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ v zmysle § 12 zákona ZVO. Minimálna požadovaná úroveň štandardov pre bod 2): a)preukázateľná profesionálna praktická skúsenosť v oblasti riadenia stavieb účasť na realizácii (realizáciou sa rozumie výstavba alebo rekonštrukcia) minimálne 3 stavieb z čoho musí byť minimálne 1 stavba/projekt v hodnote 50% PHZ zákazky (uvedené v profesijnom životopise). b)doklad o odbornej spôsobilosti Osvedčenie SKSI v zmysle zákona SNR č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov pre výkon činnosti stavbyvedúceho s odborným zameraním na pozemné stavby alebo ekvivalent dokladu. c)Profesijný životopis.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na. ich právny vzťah . Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZVO. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Použije sa elektronická aukcia IS EVO 18.0. Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Podrobné informácie sú uvedené v Aukčnom poriadku, ktorý tvorí prílohu č. 5 týchto súťažných podkladov.
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-01-23T12:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Uchádzač ponuku predkladá elektronicky v systéme IS EVO a môže predloženú ponuku dodatočne doplniť, zmeniť alebo odvolať do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom, záujemcami alebo uchádzačmi: 1. Komunikácia a výmena informácií (ďalej len komunikácia) medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje spôsobom a prostriedkami, ktoré zabezpečia úplnosť údajov a obsahu uvedených v ponuke a zaručia ochranu dôverných a osobných údajov uvedených v týchto dokumentoch. 2.Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v elektronickej podobe prostredníctvom IS EVO ver. 18.0 (Informačný systém Elektronického verejné obstarávanie, ďalej len IS EVO), ktorý zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu, ak nie je uvedené inak. Všetko o IS EVO (Príručka používateľa informačného systému pre elektronické verejné obstarávanie a časť Elektronická aukcia) na adrese https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html a https://eplatforma.vlada.gov.sk/?jet_download=Mjg1MTA5OTQ2MzgzNDQ1NDQxNDExMTEzNzg1Mg=. 3.Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v IS EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby mal záujemca/uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady technické vybavenie a odborné ovládanie IS EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie IS EVO sú zadefinované a zverejnené na www.uvo.gov.sk. 4.Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená záujemcovi/uchádzačovi do IS EVO a nie kedy si ju záujemca/uchádzač prečítal.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-12-20T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV