dnes je 5.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: MAGS OVO 64840/2022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Hlavné mesto SR Bratislava
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00603481
Primaciálne námestie 1, 81499 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Hlavné mesto SR Bratislava
Telefón: +421 259356342
Email: jakub.horvath@bratislava.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.bratislava.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/455379
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: MAGS OVO 64840/2022
Hlavný kód CPV
55520000-1
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom tejto zákazky je príprava, dodanie, servírovanie jedál a nápojov určených na priamu konzumáciu pre rozličné druhy podujatí organizovaných verejným obstarávateľom. Zákazka je rozdelená na časti: Časť 1: Cateringové služby pre MIMORIADNE podujatia (Opis predmetu zákazky pre časť č. 1 je súčasťou prílohy 1A). Časť 2: Cateringové služby pre BEŽNÉ podujatia (Opis predmetu zákazky pre časť č. 2 je súčasťou prílohy 1B). Časť 3: Cateringové služby pre OPERATÍVNE podujatia (Opis predmetu zákazky pre časť č. 3 je súčasťou prílohy 1C). Uchádzač môže predložiť ponuku na všetky tri časti. Uchádzač môže byť úspešný vo všetkých troch častiach.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 208 000,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti v min. rozsahu: 1.osobné postavenie a)podľa § 32 ods. 1 písm. b) ZVO, t. j. uchádzač nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, b)podľa § 32 ods. 1 písm. c) ZVO, t. j. uchádzač nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, c)podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO, t. j. uchádzač musí byť oprávnený dodávať predmet zákazky. d)podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO, t. j. že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní. Splnenie podmienok účasti osobného postavenia sa vyžaduje pri všetkých troch častiach zákazky.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 34 ods. 1 písm. a) v spojení s § 34 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, t. j. uchádzač musí predložiť zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Uchádzač preukáže uvedenú podmienku dokladom, ktorým je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov pre časť 1 zákazky (Cateringové služby pre MIMORIADNE podujatia): Verejný obstarávateľ požaduje pre minimálnu úroveň technickej a odbornej spôsobilosti od uchádzača preukázať zoznam obsahujúci úspešne zrealizované zákazky rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti, ako je predmet zákazky, pričom verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač poskytol služby rovnakého charakteru a zložitosti s doložením referencií, že za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania realizoval aspoň 5 (päť) zákaziek, predmetom ktorých boli cateringové služby pre podujatie typu Banket, Recepcia a ich plnenie bolo uskutočnené v min. kumulatívnej hodnote 50 000 eur v min. rozsahu plnenia pre 100 osôb / zákazka. Minimálna požadovaná úroveň štandardov pre časť 2 zákazky (Cateringové služby pre BEŽNÉ podujatia): Verejný obstarávateľ požaduje pre minimálnu úroveň technickej a odbornej spôsobilosti od uchádzača preukázať zoznam obsahujúci úspešne zrealizované zákazky rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti, ako je predmet zákazky, pričom verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač poskytol služby rovnakého charakteru a zložitosti s doložením referencie/referencií, že za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania zákazku/zákazky, predmetom ktorej/ktorých boli cateringové služby pre bežné podujatie semi formálneho typu a ich plnenie bolo uskutočnené v kumulatívnej hodnote 100 000 eur, pričom aspoň 1 (jedna) zákazka musela byť uskutočnená v min. rozsahu plnenia pre 30 osôb / zákazka. Minimálna požadovaná úroveň štandardov pre časť 3 zákazky (Cateringové služby pre OPERATÍVNE podujatia): Verejný obstarávateľ požaduje pre minimálnu úroveň technickej a odbornej spôsobilosti od uchádzača preukázať zoznam obsahujúci úspešne zrealizované zákazky rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti, ako je predmet zákazky, pričom verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač poskytol služby rovnakého charakteru a zložitosti s doložením referencie/referencií, že za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania zákazku/zákazky, predmetom ktorej/ktorých boli cateringové služby pre bežné podujatie semi formálneho typu a ich plnenie bolo uskutočnené v kumulatívnej hodnote 16 500 eur. Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačovi predložiť zoznam obsahujúci údaje, z ktorých bude možné overiť splnenie tejto podmienky účasti pri všetkých častiach zákazky min. v rozsahu: názov zákazky, typ podujatia, jej predmet, hodnota, dátum jej realizácie, kontaktné údaje na odberateľa (e-mail a telefón). Splnenie podmienky účasti uchádzač preukazuje čestným vyhlásením, ktoré je súčasťou prílohy č. 1 Výzvy na predkladanie ponúk. Od uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení ponúk predbežne umiestni na prvom mieste v poradí, si verejný obstarávateľ vyžiada doklady podľa predošlého odseku. Pri uchádzačovi, ktorý preukáže minimálnu požadovanú úroveň štandardov pre časť 1 a/ alebo časť 2 sa má za to, že preukázal minimálnu požadovanú úroveň štandardov aj pre časť 3.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
V prípade rámcovej dohody ? odôvodnenie trvania presahujúce 4 roky:
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-01-11T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Doplňujúce informácie k časti II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk pre obmedzené možnosti formulára: Kritériá na vyhodnotenie ponúk sa budú uplatňovať nasledovne: Časť 1: Cateringové služby pre MIMORIADNE podujatia (kritérium 1: najnižšia cena - 100%) Časť 2: Cateringové služby pre BEŽNÉ podujatia (kritérium 1: najnižšia cena - 98%, kritérium 2: zapojenie osôb znevýhodnených na trhu práce a/alebo osôb so statusom dočasného útočiska do realizácie zákazky - 2%) Časť 3: Cateringové služby pre OPERATÍVNE podujatia (kritérium 1: najnižšia cena - 98%, kritérium 2: zapojenie osôb znevýhodnených na trhu práce a/alebo osôb so statusom dočasného útočiska do realizácie zákazky - 2%) Predmetné verejné obstarávanie je zelené verejné obstarávanie a sociálne zodpovedné verejné obstarávanie.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-12-21T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV