dnes je 9.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 1234
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Hlavné mesto SR Bratislava
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00603481
Primaciálne námestie 1, 81499 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Hlavné mesto SR Bratislava
Telefón: +421 259356111
Email: andrej.zahorec@bratislava.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.bratislava.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: MAGS OVO 61482/2020
Hlavný kód CPV
45234121-0
Druh zákazky
OPIS
Názov
Nosný systém MHD 2. časť Bosákova Janíkov dvor
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
45000000-7

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Bratislava - mestská časť Bratislava Petržalka
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy:
Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác vrátane dodania a zabudovania materiálov, ktorých výsledkom bude vybudovanie dvojkoľajnej električkovej trate Nosný systém MHD, prevádzkový úsek Janíkov dvor Šafárikovo námestie v Bratislave, 2. časť Bosákova ulica - Janíkov dvor. Úsek električkovej trate Bosákova - Janíkov dvor bude nadväzovať na prvý úsek Jesenského - Jungmannova a oba úseky budú spolu po dokončení vytvárať jeden prevádzkový celok. Električková trať s rozchodom 1000 mm je umiestnená v intraviláne mesta a prechádza jedným katastrálnym územím mestskej časti Bratislava Petržalka. Trasa je situovaná v koridore pôvodne plánovanej stavby rýchlodráhy v dĺžke cca 4,2 km. Úsek trate sa začína za Bosákovou ulicou a končí v lokalite Janíkov Dvor v priestoroch bývalého roľníckeho družstva. Trasa je situovaná severo-južným smerom. Je navrhovaná na samostatnom telese, z väčšej časti lemovaná zeleným pásom a cyklotrasou. Súčasťou predmetu zákazky je aj spracovanie dokumentácie a inžinierska činnosť v rozsahu požiadaviek verejného obstarávateľa uvedených v súťažných podkladoch a v ich prílohách. Zákazka tiež okrem hlavného cieľa stavby, ktorým je vybudovanie električkovej trate, zahŕňa aj vybudovanie križovatiek s priečnymi komunikáciami, preložky všetkých vedení a konštrukcií, a to najmä preložky inžinierskych sietí a úpravy koryta Chorvátskeho ramena. Zákazka sa bude realizovať podľa schválenej projektovej dokumentácie (Príloha B8 súťažných podkladov). Detailný opis a požiadavky na plnenie predmetu zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch a v ich prílohách.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 27
Informácie o fondoch Európskej únie
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov Európskej únie prostredníctvom Operačného programu Integrovaná infraštruktúra, zo štátneho rozpočtu a z rozpočtu verejného obstarávateľa.
ODDIEL IV: POSTUP
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Oznámenie o výsledku obstarávania týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2021/S 220-576049
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Zákazka č.: 1
Časť č.:
Názov:
PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Dátum uzatvorenia zmluvy/rozhodnutia o pridelení koncesie:
2021-11-04T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Áno
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 74 585 993,96
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2023-06-19T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE/KONCESII
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV:
45234121-0
Dodatočné kódy CPV
45000000-7

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Bratislava - mestská časť Bratislava Petržalka
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác vrátane dodania a zabudovania materiálov, ktorých výsledkom bude vybudovanie dvojkoľajnej električkovej trate Nosný systém MHD, prevádzkový úsek Janíkov dvor Šafárikovo námestie v Bratislave, 2. časť Bosákova ulica - Janíkov dvor. Úsek električkovej trate Bosákova - Janíkov dvor bude nadväzovať na prvý úsek Jesenského - Jungmannova a oba úseky budú spolu po dokončení vytvárať jeden prevádzkový celok. Električková trať s rozchodom 1000 mm je umiestnená v intraviláne mesta a prechádza jedným katastrálnym územím mestskej časti Bratislava Petržalka. Trasa je situovaná v koridore pôvodne plánovanej stavby rýchlodráhy v dĺžke cca 4,2 km. Úsek trate sa začína za Bosákovou ulicou a končí v lokalite Janíkov Dvor v priestoroch bývalého roľníckeho družstva. Trasa je situovaná severo-južným smerom. Je navrhovaná na samostatnom telese, z väčšej časti lemovaná zeleným pásom a cyklotrasou. Súčasťou predmetu zákazky je aj spracovanie dokumentácie a inžinierska činnosť v rozsahu požiadaviek verejného obstarávateľa uvedených v súťažných podkladoch a v ich prílohách. Zákazka tiež okrem hlavného cieľa stavby, ktorým je vybudovanie električkovej trate, zahŕňa aj vybudovanie križovatiek s priečnymi komunikáciami, preložky všetkých vedení a konštrukcií, a to najmä preložky inžinierskych sietí a úpravy koryta Chorvátskeho ramena. Zákazka sa bude realizovať podľa schválenej projektovej dokumentácie (Príloha B8 súťažných podkladov). Detailný opis a požiadavky na plnenie predmetu zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch a v ich prílohách.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 27
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti/koncesie: 74 585 993,96
bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Áno
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Zmluvné strany uzatvorili dňa 04.11.2021 Zmluvu o dielo v zneni jej Dodatku č. 1 zo dňa 03.08.2022, jej Dodatku č. 2 zo dňa 03.08.2022, jej Dodatku č. 3 zo dňa 23.12.2022, jej Dodatku č. 4 zo dňa 23.12.2022, jej Dodatku č. 5 zo dňa 28.03.2023, jej Dodatku č. 6 zo dňa 28.03.2023 a jej Dodatku č. 7 zo dňa 28.03.2023 na predmet zákazky Nosný systém MHD 2. časť Bosákova - Janikov dvor" Po podpise Zmluvy prišlo k nepredvídateľným okolnostiam, ktoré viedli k výraznému a neočakávanému nárastu cien predovšetkým situácia vyvolaná ochorením COVID-19, situácia vyvolaná vojenskou inváziou Ruskej federácie na Ukrajine a s tým spojený negatívny cenový vývoj na trhoch a neistota zmluvných a dodacích podmienok (ďalej len Mimoriadne udalosti). Táto skutočnosť a jej dopad na existujúce plnenia zo zmlúv je potvrdená Európskou komisiou, vládou Slovenskej republiky, Národnou bankou Slovenska, Štatistickým úradom Slovenskej republiky ako aj Úradom pre verejné obstarávanie. S ohľadom na potrebu zmeny Zmluvy vyvolanú existenciou Mimoriadnych udalostí a ich pretrvávajúceho vplyvu na realizáciu Diela uzatvorili dňa 08.06.2023 Zmluvné strany v súlade s §18 ods. 1 písm. c) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov Dodatok č. 8 v súlade s postupom v zmysle Dodatku č. 2. Zmeny Zmluvy, ktoré sú predmetom Dodatku č. 8, sa týkajú zmeny Zmluvnej ceny vyvolanej existenciou Mimoriadnych udalostí a ich pretrvávajúceho vplyvu na realizáciu Diela. Hodnota Dodatku č. 8 predstavuje sumu 511 546,24 ? ? bez DPH Odkaz na zverejnený dodatok v CRZ: https://crz.gov.sk/zmluva/7962010/ Akceptovaná zmluvná hodnota (ponuková cena) bez DPH 74 585 993,96 ? Zmluvná hodnota dodatku č. 1 bez DPH 0,00 ? Zmluvná hodnota dodatku č. 2 bez DPH 0,00 ? Zmluvná hodnota dodatku č. 3 bez DPH 201 160,57 ? Zmluvná hodnota dodatku č. 4 bez DPH 222 405,62 ? Zmluvná hodnota dodatku č. 5 bez DPH 66 924,21 ? Zmluvná hodnota dodatku č. 6 bez DPH 599 399,32 ? Zmluvná hodnota dodatku č. 7 bez DPH 0,00 ? - výmena odborníkov Zmluvná hodnota dodatku č. 8 bez DPH 511 546,24 ? Zmluvná cena po dodatku č. 8 bez DPH 76 187 429,92 ?
Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 75 675 883,68
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 76 187 429,92
bez DPH


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 8.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,04 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV