dnes je 9.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: NL 01/2023
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Nemocnica Poprad a. s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36513458
Banícka 803/28, 05845 Poprad

Slovensko
Kontaktná osoba: Nemocnica Poprad a. s.
Telefón: +421 527125470
Email: jana.pekarcikova@nemocnicapp.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/465250
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
33622000-6
Druh zákazky
Stručný opis:
Liečivá pre kardiovaskulárny systém
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 65 955,50
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 7
OPIS
Názov
Časť č. 1 - Liečivá pre kardiovaskulárny systém - Noradrenalín tartras 1ml
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
33622000-6

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Nemocnica Poprad a.s., Nemocničná lekáreň, Banícka 803/28, 058 45 Poprad
Opis obstarávania:
Liečivá pre kardiovaskulárny systém s účinnou látkou Noradrenalín tartras 1ml. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane vypracovaných technických špecifikácií, zmluvných podmienok na dodanie a distribúciu požadovaného premetu zákazky sú uvedené v Časti B - Opis predmetu zákazky a Časti E - Návrh rámcovej kúpnej zmluvy.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
5 226,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
Časť č. 2 - Liečivá pre kardiovaskulárny systém - Noradrenalín tartras 5ml
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
33622000-6

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Nemocnica Poprad a.s., Nemocničná lekáreň, Banícka 803/28, 058 45 Poprad
Opis obstarávania:
Liečivá pre kardiovaskulárny systém s účinnou látkou Noradrenalín tartras 5ml. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane vypracovaných technických špecifikácií, zmluvných podmienok na dodanie a distribúciu požadovaného premetu zákazky sú uvedené v Časti B - Opis predmetu zákazky a Časti E - Návrh rámcovej kúpnej zmluvy.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
18 984,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
Časť č. 3 - Liečivá pre kardiovaskulárny systém - Noradrenalín tartras 10ml
Časť č.: 3
Dodatočné kódy CPV
33622000-6

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Nemocnica Poprad a.s., Nemocničná lekáreň, Banícka 803/28, 058 45 Poprad
Opis obstarávania:
Liečivá pre kardiovaskulárny systém s účinnou látkou Noradrenalín tartras 10ml. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane vypracovaných technických špecifikácií, zmluvných podmienok na dodanie a distribúciu požadovaného premetu zákazky sú uvedené v Časti B - Opis predmetu zákazky a Časti E - Návrh rámcovej kúpnej zmluvy.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
6 930,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
Časť č. 4 - Liečivá pre kardiovaskulárny systém - Kreatinolfosfát
Časť č.: 4
Dodatočné kódy CPV
33622000-6

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Nemocnica Poprad a.s., Nemocničná lekáreň, Banícka 803/28, 058 45 Poprad
Opis obstarávania:
Liečivá pre kardiovaskulárny systém s účinnou látkou Kreatinolfosfát. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane vypracovaných technických špecifikácií, zmluvných podmienok na dodanie a distribúciu požadovaného premetu zákazky sú uvedené v Časti B - Opis predmetu zákazky a Časti E - Návrh rámcovej kúpnej zmluvy.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
11 160,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
Časť č. 5 - Liečivá pre kardiovaskulárny systém - Alprostadil
Časť č.: 5
Dodatočné kódy CPV
33622000-6

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Nemocnica Poprad a.s., Nemocničná lekáreň, Banícka 803/28, 058 45 Poprad
Opis obstarávania:
Liečivá pre kardiovaskulárny systém s účinnou látkou Alprostadil. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane vypracovaných technických špecifikácií, zmluvných podmienok na dodanie a distribúciu požadovaného premetu zákazky sú uvedené v Časti B - Opis predmetu zákazky a Časti E - Návrh rámcovej kúpnej zmluvy.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
7 182,50:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
Časť č. 6 - Liečivá pre kardiovaskulárny systém - Furosemid
Časť č.: 6
Dodatočné kódy CPV
33622000-6

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Nemocnica Poprad a.s., Nemocničná lekáreň, Banícka 803/28, 058 45 Poprad
Opis obstarávania:
Liečivá pre kardiovaskulárny systém s účinnou látkou Furosemid. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane vypracovaných technických špecifikácií, zmluvných podmienok na dodanie a distribúciu požadovaného premetu zákazky sú uvedené v Časti B - Opis predmetu zákazky a Časti E - Návrh rámcovej kúpnej zmluvy.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
8 109,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
Časť č. 7 - Liečivá pre kardiovaskulárny systém - Urapidil
Časť č.: 7
Dodatočné kódy CPV
33622000-6

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Nemocnica Poprad a.s., Nemocničná lekáreň, Banícka 803/28, 058 45 Poprad
Opis obstarávania:
Liečivá pre kardiovaskulárny systém s účinnou látkou Urapidil. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane vypracovaných technických špecifikácií, zmluvných podmienok na dodanie a distribúciu požadovaného premetu zákazky sú uvedené v Časti B - Opis predmetu zákazky a Časti E - Návrh rámcovej kúpnej zmluvy.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
8 364,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní (ďalej "zákon"). Ich splnenie preukazuje podľa § 32 ods. 2 zákona resp. podľa ods. 4 a/alebo ods. 5 zákona predložením naskenovaných originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií spôsobom určeným v bode A-13.3.5 súťažných podkladov. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa nasledovné podmienky účasti: 1. nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatné odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe, 2. nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, 3. nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, 4. nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, 5. je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, 6. nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti dokladmi nasledovne: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, 3. doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace, 4. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 5. doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, 6. doloženým čestným vyhlásením že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť uvedené doklady, nakoľko nemá oprávnenie ich získať z informačného systému verejnej správy. Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods.1 písm. e) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia aktuálnym zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov podľa §152 zákona. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona. Podmienky účasti sú uvedené v Časti C súťažných podkladov.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nevyžaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nevyžaduje sa.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Podmienky vykonania zákazky sú uvedené v Súťažných podkladoch a v Rámcovej kúpnej zmluve.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2023-07-26T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Trvanie v mesiacoch: 6
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona prostredníctvom elektronickej platformy IS EVO ver. 18.0, tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi počas celého procesu verejného obstarávania. 2.Verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k všetkým poskytnutým dokumentom a informáciám počas lehoty na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ bude všetky dokumenty uverejňovať ako elektronické dokumenty k zákazke v profile verejného obstarávateľa. 3. Všetky náklady a výdavky spojené s účasťou uchádzača/záujemcu v tomto verejnom obstarávaní s prípravou a predkladaním ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 4. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie požiadaviek na predmet zákazky, ktoré sú podrobne uvedené v bode A 13 a Časti B - Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. 5. V prípade skupiny dodávateľov uchádzač uvedie identifikačné údaje každého člena skupiny dodávateľov s uvedením obchodného mena, adresy sídla alebo miesta podnikania, IČO, meno kontaktnej osoby, telefónneho čísla a e-mailovej adresy kontaktnej osoby. Zároveň v prípade skupiny dodávateľov sa požaduje predložiť vystavenú plnú moc pre jedného z členov skupiny (lídra skupiny), ktorý bude oprávnený konať v mene všetkých členov skupiny, a to podpísanú všetkými členmi skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za každého člena skupiny (bod A-18.2 súťažných podkladov). Požadovaný doklad má záujemca predložiť vo forme naskenovaného originálneho dokladu alebo jeho úradne osvedčenej kópie. 6. Verejný obstarávateľ v zmysle § 46 zákona nepožaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky. 7. Verejný obstarávateľ neposkytne zálohy ani preddavky na dodanie tovaru. 8. Ak nastane skutočnosť súvisiaca s povinnosťou so zápisom do registra partnerov verejného sektora podľa § 11 zákona verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť takúto zmluvu. 9. Úspešný uchádzač najneskôr v čase uzavretia zmluvy uvedie údaje o všetkých známych subdodávateľoch, údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia. 10. Predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným obstarávaním, ani obstarávaním inovácií a nie je zamerané na sociálne aspekty. 11. Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní v platnom znení.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2023-06-20T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 8.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,04 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV