dnes je 9.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: VO/7/2023/SP
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Martin
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00316792
Nám. S. H. Vajanského 1, 03601 Martin

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Martin
Telefón: +421 434204157 / 434204181 Fax: +421 434204230
Email: marta.kohutova@martin.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.martin.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/472474
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: VO/7/2023/SP
Hlavný kód CPV
45212410-3
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky sú stavebné úpravy budovy na ul. A. Pietra, kde projekt rieši rekonštrukciu ubytovacieho zariadenia, ktorý vychádza z funkčno-prevádzkových požiadaviek v súlade s územným plánom mesta Martin. Stavebnými úpravami dôjde k zmene užívania stavby z ubytovacieho zariadenia na nájomné byty. V objekte bude po rekonštrukcii vytvorených spolu 48 nájomných bytov z toho 36 bytov v časti 1 a 12 bytov v časti 2 na severnej strane stavby. Celkom bude v objekte 15 jednoizbových, 22 dvojizbových a 11 trojizbových bytov na bývanie. Dispozícia jednotlivých bytov má rovnaké vstupné priestory so vstupnou chodbou s kúpeľnou. Stavebné práce 1.P.P. pivničných priestorov nie sú predmetom zákazky. Stavba je členená na stavebné objekty (SO): SO 01 Stavebné úpravy ubytovacieho zariadenia Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B. Opis predmetu zákazky v nadväznosti na obchodné (zmluvné) podmienky, ktoré tvoria časť D. "Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky", v projekte stavby spracovanej spoločnosťou MARCOOP architektonický ateliér, spol. s r.o., Na Bystričku 14A, 036 01 Martin, autorizovaným architektom Ing. arch. Tibor Gombarček, Ing. arch. Ivan Trylč, a vo výkaze výmer v zmysle všeobecno-technických požiadaviek, technologických postupov a všeobecne záväzných technických požiadaviek, pri dodržaní platných STN, podľa platných právnych, prevádzkových a bezpečnostných predpisov a vypracovaných Zadaní výkaz výmer Súťažných podkladov.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 2 217 529,64
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
45000000-7

45111300-1

45300000-0

45321000-3

45262600-7

45310000-3

45261000-4

45262520-2

45443000-4

45330000-9

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Pozemok registra KNC parcelné číslo 840/2, zapísaný na liste vlastníctva číslo 3734, pre katastrálne územie Martin, obec Martin, okres Martin, ktorý je vo výlučnom vlastníctve objednávateľa.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky sú stavebné úpravy budovy na ul. A. Pietra, kde projekt rieši rekonštrukciu ubytovacieho zariadenia, ktorý vychádza z funkčno-prevádzkových požiadaviek v súlade s územným plánom mesta Martin. Stavebnými úpravami dôjde k zmene užívania stavby z ubytovacieho zariadenia na nájomné byty. V objekte bude po rekonštrukcii vytvorených spolu 48 nájomných bytov z toho 36 bytov v časti 1 a 12 bytov v časti 2 na severnej strane stavby. Celkom bude v objekte 15 jednoizbových, 22 dvojizbových a 11 trojizbových bytov na bývanie. Dispozícia jednotlivých bytov má rovnaké vstupné priestory so vstupnou chodbou s kúpeľnou. Stavebné práce 1.P.P. pivničných priestorov nie sú predmetom zákazky. Stavba je členená na stavebné objekty (SO): SO 01 Stavebné úpravy ubytovacieho zariadenia Projekt rieši rekonštrukciu ubytovacieho zariadenia, ktorý vychádza z funkčno-prevádzkových požiadaviek v súlade s územným plánom mesta Martin. Objekt ubytovacieho zariadenia súpisné číslo 399 v Martine na ulici Ambra Pietra je situovaný v okrajovej časti mestského centra na parcele registra číslo KNC 840/2 katastrálne územie Martin. Objekt má pôdorysný tvar L a je stavebne spojený z dvoch častí oddelených dilatáciou. Stavba je trojpodlažná s podpivničením, prestrešená valbovou strechou. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B. Opis predmetu zákazky v nadväznosti na obchodné (zmluvné) podmienky, ktoré tvoria časť D. "Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky", v projekte stavby spracovanej spoločnosťou MARCOOP architektonický ateliér, spol. s r.o., Na Bystričku 14A, 036 01 Martin, autorizovaným architektom Ing. arch. Tibor Gombarček, Ing. arch. Ivan Trylč, a vo výkaze výmer v zmysle všeobecno-technických požiadaviek, technologických postupov a všeobecne záväzných technických požiadaviek, pri dodržaní platných STN, podľa platných právnych, prevádzkových a bezpečnostných predpisov a vypracovaných Zadaní výkaz výmer Súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač/i alebo záujemca/i vypracoval/i časový harmonogram diela, ktorý bude súčasťou Zmluvy o dielo č. 02/IO/2023 (Príloha č. 2 k Zmluve o dielo č. 02/IO/2023). Doba realizácie navrhnutá v harmonograme musí zahŕňať aj čas potrebný na odovzdávacie a preberacie konanie, a s tým súvisiacu prípravu všetkých náležitostí (atesty, skúšky, revízne správy, doklady). Súčasťou vykonania diela a cenovej ponuky zhotoviteľa sú tieto činnosti: vytýčenie inžinierskych sietí pred začatím stavebných prác na mieste diela, zabezpečenie dočasného dopravného značenia na potrebnú dobu počas vykonávania diela, likvidácia odpadu vzniknutého pri realizácii diela v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch v platnom znení, čistenie miesta diela počas vykonávania diela a po ukončení stavebných prác, porealizačné vyjadrenia správcov inžinierskych sietí, ktoré boli výstavbou dotknuté, zameranie realizovaných inžinierskych sietí v digitálnej forme, geodetické zameranie stavby Realizácia diela je podmienená zabezpečením finančných prostriedkov zo strany verejného obstarávateľa. V súvislosti s označením niektorých materiálov a výrobkov vo výkaze výmer obchodným názvom, verejný obstarávateľ umožňuje predloženie ponuky s použitím ekvivalentných materiálov a výrobkov s tým, že takéto použitie bude označené v ponuke slovom ekvivalentný.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
2 217 529,64:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
10:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky bude financovaný: -z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa v zmysle zákona 583/2004 Z. z. o rozpočtových pravidlách územnej samosprávy a o zmene a doplnení niektorých zákonov -z úveru poskytnutého v zmysle Zmluvy o úvere medzi Mestom Martin a ŠFRB.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1 Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov. Ich splnenie uchádzač preukáže podľa ustanovenia § 32 ods. 2, resp. 3, resp. ods. 4, resp. ods. 5 alebo § 152 v súlade s ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, predložením originálu alebo úradne osvedčených fotokópií dokladu. 1.2 Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní: a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe, b) nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, c) nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, 1.3 Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 odseku 1, ak nie je ustanovené inak: a) písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, b) písm. b) doloženým potvrdením Zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, c) písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace, d) písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, e) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, f) písm. f) doloženým čestným vyhlásením. Uchádzač alebo záujemca nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 písm. b), § 32 ods. 2 písm. c) a § 32 ods. 2 písm. e), nakoľko VO je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy. Uchádzač alebo záujemca nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 ods. 2, ak verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu ( § 1 ods. 3 zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii). Splnenie podmienok účasti podľa § 32 môže uchádzač preukázať vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ v zmysle § 54 ods. 6 zákona je povinný pred začatím elektronickej aukcie vyhodnotiť aj splnenie podmienok účasti a posúdiť neexistenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 a ak je to potrebné, postupuje podľa § 39 ods. 6 zákona (viď. bod 25.5 SP). Ostatné podmienky účasti osobného postavenia, ako aj odôvodnenie primeranosti podmienky účasti podľa ustanovenia § 32 sú uvedené v Súťažných podkladoch.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Všetky podrobnosti týkajúce sa podmienok účasti, ich odôvodnenia a komunikácie sú uvedené v Súťažných podkladoch, ktoré sú pre uchádzačov a záujemcov záväzné. Realizácia diela je podmienená zabezpečením finančných prostriedkov zo strany objednávateľa. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od plnenia tejto zmluvy o dielo v prípade, ak nebude mať zabezpečené finančné prostriedky na predmet diela. Odstúpenie od zmluvy je v takomto prípade účinné dňom jeho doručenia zhotoviteľovi v písomnej forme. Verejný obstarávateľ uzavrie na základe výsledku elektronickej aukcie Zmluvu o dielo č. 02/IO/2023 podľa § 536 a nasl. ustanovení Zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov medzi zmluvnými stranami a podľa § 56 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Verejný obstarávateľ na predmet zákazky použije elektronickú aukciu v zmysle § 54 zákona o verejnom obstarávaní. Elektronická aukcia sa uskutoční prostredníctvom elektronického prostriedku Mesta Martin eBIT verzia 4.0.0.0., ktorý je certifikovaným systémom v zmysle zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní, podmienky a priebeh e- aukcie sú uvedené v časti F. Súťažných podkladov.
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2023-07-26T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2024-05-31T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k všetkým poskytnutým dokumentom / informáciám počas lehoty na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ bude všetky dokumenty uverejňovať ako elektronické dokumenty v príslušnej časti zákazky v systéme EVO.eBIT portal na portáli http://www.evoportal.sk/, ako aj v profile verejného obstarávateľa (ÚVO). 2. Predkladanie ponúk je umožnené iba registrovaným uchádzačom, ktorých verejný obstarávateľ zaregistroval do systému EVO portal schválením jeho žiadosti o registráciu, a ktorým systém EVO portal vygeneroval UID používateľa. Záujemcovia sa môžu zaregistrovať na adrese: http://www.evoportal.sk/index.php?zobraz=registracia; pokyny k registrácií sú uvedené priamo na tejto adrese. 3. Ponuka musí byť vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a vložená do elektronického prostriedku EVO.eBIT portal umiestnenom na webovej adrese http://www.evoportal.sk/. Doklady a dokumenty tvoriace obsah ponuky, požadované v Súťažných podkladoch verejný obstarávateľ odporúča predložiť ako sken originálu, resp. sken úradne overenej kópie v súbore pdf, pokiaľ nie je určené inak. Uchádzač môže v ponuke predložiť aj kópie dokladov, vrátane kópií v elektronickej podobe podľa pokynov uvedených v Súťažných podkladoch. 4. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo uzavrieť Zmluvu o dielo v stanovenej lehote viazanosti ponúk s druhým, resp. ďalším uchádzačom v poradí na základe výsledku pôvodnej elektronickej aukcie v prípade: - ak fyzická alebo právnická osoba vo fáze zadávania zákazky pred uzavretím zmluvy - úspešný uchádzač, odstúpi od svojej ponuky ( odmietne podpísať zmluvu), resp. ponuka úspešného uchádzača (s použitím e - aukcie) bola opäť vyhodnocovaná alebo prebiehala konzultácia na základe predloženej najnižšej ceny, - resp. s ktorou uzavrie zmluvu o dielo a stratí v priebehu jej plnenia schopnosť splniť si zmluvný záväzok v lehote viazanosti ponúk. Verejný obstarávateľ v tomto istom postupe zadávania zákazky vyberie nového úspešného uchádzača v lehote viazanosti ponúk a výsledok oznámi všetkým uchádzačom, ktorých ponuky sa vyhodnocovali. 5. Predpokladaný termín začatia elektronickej aukcie bude uchádzačom oznámený elektronicky vo výzve na účasť a až po vyhodnotení ponúk a podmienok uvedených v elektronickej aukcii, ktoré sú uvedené v časti F. Súťažných podkladov. 6. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania nadlimitnej zákazky z dôvodov uvedených v § 57 ods. 1 a ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní a v bode 31 Súťažných podkladov. 7. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu o dielo s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 8. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku a neuzavrieť Zmluvu o dielo so žiadnym uchádzačom v prípade, že ceny uvádzané v ponukách presiahnu stanovený limit finančných prostriedkov, pridelených na predmet zákazky, t. j. limit predpokladanej hodnoty zákazky. 9. Predmetné verejné obstarávanie je zamerané zelené verejné obstarávanie.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2023-06-20T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 8.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,04 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV