dnes je 9.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: OV23SNC049
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Senec
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00305065
Mierové nám. 8, 90301 Senec

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Senec
Telefón: +421 904573259
Email: sestakova@obstarame.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.senec.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/472805
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: OV23SNC049
Hlavný kód CPV
42160000-8
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je dodanie a montáž kotla pre polikliniku Senec. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v prílohe č. 1 Opis predmetu zákazky.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 31 416,66
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač predloží: Doklad o oprávnení dodávať tovar alebo poskytovať služby v súlade s ust. § 32 ods. 2 písm. e) Zákona o verejnom obstarávaní (výpis z obchodného registra alebo živnostenského registra - v ktorom je zapísaná činnosť súvisiaca s predmetom zákazky napr. Montáž, rekonštrukcia a údržba vyhradených technických zariadení - plynových). Ak má uchádzač sídlo mimo Slovenskú republiku, predkladá výpis z obdobného úradného registra s overeným prekladom (nevzťahuje sa na český jazyk). Uchádzač alebo záujemca (so sídlom alebo miestom podnikania vSR) nie je povinný predkladať uvedený doklad, nakoľko je verejný obstarávateľ oprávnený použiť údaje zinformačného systému verejnej správy. výpis z obchodného registra; výpis zo živnostenského registra, resp. iný doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu od hospodárskeho subjektu, ktorý je zapísaný v Registri právnických osôb a podnikateľov (ďalej len register). Zrušenie povinnosti predkladať doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu sa vzťahuje len na právnické osoby a fyzické osoby so sídlom, miestom podnikania v Slovenskej republike, zapísanými v registri, Uchádzač predloží: Čestné vyhlásenie o neuložení zákazu účasti vo verejnom obstarávaní v súlade s § 32 ods. 2 písm. f). Formulácia čestného vyhlásenia je súčasťou Prílohy č. 3. Podmienky môže preukázať uchádzač aj predložením platného potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu hospodárskych subjektov podľa ust. § 152 ods. 1 Zákona, resp. predložením čestného vyhlásenia o jeho zapísaní do zoznamu hospodárskych subjektov.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňujú sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač predloží podľa ô 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznam dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie dodania aspoň jedného tovaru rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky v hodnote minimálne 20 000,00 EUR bez DPH v predchádzajúcich troch rokoch pred dňom uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-07-04T12:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Výsledkom verejného obstarávania bude objednávka. Lehota dodania: do 10 týždňov odo dňa doručenia objednávky. Obhliadka je umožnená. Kontaktnou osobou pre obhliadku je technický prevádzkar Tibor Czére t. č. +421 903 466 520
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-06-22T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 8.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,04 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV