dnes je 9.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: ZsH/16/2023/TO
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Martin
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00316792
Nám. S. H. Vajanského 1, 03601 Martin

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Martin
Telefón: +421 434204157 / 434204237 Fax: +421 434204230
Email: marta.kohutova@martin.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.martin.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/472844
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: ZsH/16/2023/TO
Hlavný kód CPV
34432000-4
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je dodávka a montáž 3 ks nekrytého státia pre bicykle v rozsahu dodávky a montáže stojanov na bicykle, dopravy na miesto inštalácie a ich inštalácia, vrátane stavebných prác a súvisiacich dodávok a služieb Zariadenia budú neprenosné, statické, inštalované na vybraných základných školách nasledovne: a)Dodávka, montáž a inštalácia stojanu na bicykle na pozemku par. č. KN-C 1035/2 v k. ú. Martin, pred budovou Základnej školy, P. Mudroňa 3, Martin, b)Dodávka, montáž a inštalácia stojanu na bicykle na pozemku par. č. KN-C 502/30 v k. ú. Záturčie, pred budovou Základnej školy Alexandra Dubčeka, Družstevná 11, Martin, c)Dodávka, montáž a inštalácia stojanu na bicykle na pozemku par. č. KN-C 1337/49 v k. ú Priekopa pred Základnou školou s materskou školou, J. V. Dolinského 2, vrátane stavebných úprav miesta inštalácie podľa projektovej dokumentácie spracovanej INGART group, s.r.o., Majerníková 1/B, 841 05 Bratislava, autorizovaný stavebný inžinier Ing. Mgr. Art. Peter Živner, podľa podmienok rozhodnutia vydaného obcou Sučany č. j.: 11460/657/2021-Ko zo dňa 27.12.2021, v zmysle všeobecno-technických požiadaviek, technologických postupov a všeobecne záväzných technických požiadaviek, pri dodržaní platných STN, podľa platných právnych, prevádzkových a bezpečnostných predpisov. Ďalšie podrobnosti opisu predmetu zákazky sú uvedené vo Výzve na predkladanie ponúk.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 28 869,93
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: a) Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní. Jej splnenie preukazuje uchádzač alebo každý člen skupiny dodávateľov jedným zo spôsobov, a to nasledovne: predložením dokladov podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO - doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktoré zodpovedajú predmetu zákazky alebo zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený podľa § 152 ZVO, z ktorého bude zrejmé, že uchádzač je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktoré zodpovedajú predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis do zoznamu hospodárskych subjektov alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ prijme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom alebo iný ekvivalentný doklad vzťahujúci sa a zodpovedajúci konkrétnemu predmetu zákazky. Uchádzač nesmie byť vedený v registri osôb so zákazom účasti vo verejnom obstarávaní, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie podľa § 183 ZVO, b) Uchádzač alebo záujemca nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 písm. e), nakoľko VO je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy. Uvedenú podmienku účasti uchádzač preukáže v súlade s § 32 ods. 2 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní doloženým čestným vyhlásením podľa Prílohy č. 2 Výzvy na predkladanie ponúk.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podmienkou účasti je predloženie zoznamu dodávok tovarov rovnakého alebo porovnateľného charakteru, ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri (3) roky s celkovými rozpočtovými nákladmi vo výške 28 000,00 Eur bez DPH (Príloha č. 3 Výzvy). Ak existujú referencie na podmienky účasti týkajúce sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti určené podľa tohto bodu a sú uvedené v evidencii referencií podľa § 12 zákona o verejnom obstarávaní (ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní), verejný obstarávateľ ich zohľadní pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti; ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky alebo žiadosti o účasť existujú a uchádzač alebo záujemca ich v ponuke alebo žiadosti o účasť identifikoval. V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako EUR, je potrebné prepočítanie tejto meny na EUR a to prepočítacím koeficientom určeným ECB ku dňu zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako EUR, uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene EUR.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Dĺžka trvania zmluvy na dodanie predmetu zákazky alebo termín ukončenia dodávky: do 3 mesiacov odo dňa doručenia výzvy objednávateľa v zmysle čl. VII. bod 7.1 zmluvy.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia, ktorá patrí k zákazke a ktorej postup je riešený mimo systém EVO, jedná sa o samostatnú elektronickú aukciu. Elektronická aukcia sa uskutoční prostredníctvom elektronického prostriedku eBIT, stránka http://martin.ebit.sk/.
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-07-03T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Uchádzač predkladá ponuku a dokumenty za dodanie predmetu zákazky v elektronickej podobe prostredníctvom elektronickej platformy EVO podľa požiadaviek uvedených pri zadávaní na portáli EVO. 2 . Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť súťaž v prípade, že ku dňu uzavretia zmluvy nezabezpečí finančné krytie v plnom rozsahu zákazky. 3. Predpokladaný termín elektronickej aukcie je naplánovaný ku dňu 07.07.2023 so začiatkom o 09,00 hod. 4. Verejný obstarávateľ po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk vyzve elektronickými prostriedkami súčasne všetkých uchádzačov, ktorí: a)neboli vylúčení a b)splnili určené požiadavky verejného obstarávateľa na účasť v elektronickej aukcii a náležitosti ponuky a zostaví poradie ponúk automatizovaným vyhodnotením prostredníctvom elektronickej aukcie.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-06-22T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 8.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,04 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV