dnes je 5.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 8461/2022/OVO
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Úrad vlády Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00151513
Námestie slobody 1, 81370 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad vlády Slovenskej republiky
Telefón: +421 220925775
Email: jana.kubani@vlada.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.vlada.gov.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 8461/2022/OVO
Hlavný kód CPV
72000000-5
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je dodanie elektronického dochádzkového a stravovacieho systému, a to hardvéru ako aj softvéru (ďalej len "systém"), zabezpečenie kontinuálnej prevádzky systému, udelenie licencií a poskytovanie služieb preventívna prehliadka, priebežná podpora, servis systému, preškolenie zamestnancov, udržiavanie systému s opciou na predĺženie doby poskytovania služieb a SLA o 12 mesiacov, a to aj opakovane, najviac však spolu o 48 mesiacov a s opciou na navýšenie rozsahu dodaného systému, a to aj opakovane, najviac však spolu o 10 ks dochádzkových terminálov a 5 ks stravovacích terminálov. Ide o zmiešanú zákazku zahŕňajúcu služby a tovar. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v prílohe č. 7 súťažných podkladov - Opis predmetu zákazky, v prílohe č. 8 súťažných podkladov - Katalóg požiadaviek a v prílohe č. 9 súťažných podkladov - Štruktúra ceny.
Informácie o častiach
OPIS
Názov
Dochádzkový a stravovací systém
1:
Dodatočné kódy CPV
35123100-3

35123200-4

48218000-9

72212000-4

72250000-2

72263000-6

72266000-7

72267000-4

80500000-9

Miesto vykonania
SK01:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Nová budova a historická budova, Úrad vlády, Nám. slobody 1, Bratislava Účelové zariadenie Bôrik, Bôrik 15, Bratislava Park One, Námestie 1. mája 18, Bratislava
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je dodanie elektronického dochádzkového a stravovacieho systému, a to hardvéru ako aj softvéru (ďalej len "systém"), zabezpečenie kontinuálnej prevádzky systému, udelenie licencií a poskytovanie služieb preventívna prehliadka, priebežná podpora, servis systému, preškolenie zamestnancov, udržiavanie systému s opciou na predĺženie doby poskytovania služieb a SLA o 12 mesiacov, a to aj opakovane, najviac však spolu o 48 mesiacov a s opciou na navýšenie rozsahu dodaného systému, a to aj opakovane, najviac však spolu o 10 ks dochádzkových terminálov a 5 ks stravovacích terminálov. Ide o zmiešanú zákazku zahŕňajúcu služby a tovar. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v prílohe č. 7 súťažných podkladov - Opis predmetu zákazky, v prílohe č. 8 súťažných podkladov - Katalóg požiadaviek a v prílohe č. 9 súťažných podkladov - Štruktúra ceny.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY1:
Informácie o nepridelení zákazky
§ 57 ods. 2 - zmenili sa okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Odôvodnenie zrušenia verejného obstarávania podľa § 57 ods. 2 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov verejný obstarávateľ zverejnil v profile zákazky na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-08-18T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV