dnes je 28.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<august  október>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: projekt Konventná
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ekonomická univerzita v Bratislave
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00399957
Dolnozemská cesta 1, 85235 Bratislava - mestská časť Petržalka

Slovensko
Kontaktná osoba: Ekonomická univerzita v Bratislave
Telefón: +421 267295147
Email: anna.narodova@euba.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Organizácia riadená verejným právom
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
71000000-8
Druh zákazky
Stručný opis
Zhotovenie a dodanie projektovej dokumentácie na komplexnú obnovu národnej kultúrnej pamiatky: I. Prípravná dokumentácia II. Projektová dokumentácia (ďalej len PD) vyhotovenie jednostupňovej projektovej dokumentácie v podrobnosti realizačného projektu pre stavebné povolenie, vrátane výkazu výmer. Súčasťou PD bude aj dokument, preukazujúci energetickú hospodárnosť ex ante - projektové energetické hodnotenie. III. Zabezpečenie inžinierskej činnosti Dodanie právoplatného rozhodnutia na realizáciu stavby (stavebné povolenie) vydané príslušným stavebným úradom a vydanie kolaudačného rozhodnutia po realizácii diela (do 30 dní po ukončení realizácii diela). IV. Súčinnosť pri verejnom obstarávaní zhotoviteľa a pri podaní žiadosti o čerpanie zdrojov z Plánu obnovy Zhotovenie a dodanie projektovej dokumentácie bude podkladom pre podanie žiadosti o čerpanie zdrojov z Plánu obnovy a zapojenie sa do výzvy: Vyzva-1-obnova-budov.pdf (mindop.sk) V. Autorský dohľad nad realizáciou stavby
Informácie o častiach
OPIS
Názov
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
SK010:
Opis obstarávania
Zhotovenie a dodanie projektovej dokumentácie na komplexnú obnovu národnej kultúrnej pamiatky: I. Prípravná dokumentácia a.Zameranie existujúceho stavu vrátane častí stavby dotknutých navrhovanými úpravami. b.Inventarizácia hodnotných prvkov a súčastí stavby s návrhom ich obnovy a prezentácie. c.Reštaurátorský výskum a spracovanie návrhu na obnovu objektu. d.Stavebno-technický a statický posudok. Ekonomická univerzita v Bratislave disponuje a poskytne: -projektovú dokumentáciu objektu (architektonické a stavebné riešenie, pôdorysy, rezy, pohľady, statika, vnútorné svetelné a silnoprúdové rozvody), -vypracovanú prípravnú dokumentáciu umelecko-remeselných prác s návrhom umelecko-remeselnej obnovy fasád, ktorý obsahuje vyhodnotenie existujúceho stavu fasád, navrhovaný rozsah a technologický postup obnovy fasád a dokumentáciu vykonaného sondážneho prieskumu omietkových a náterových vrstiev fasád z roku 2014. -Štúdiu využiteľnosti objektu z roku 2019. II. Projektová dokumentácia (ďalej len PD) vyhotovenie jednostupňovej projektovej dokumentácie v podrobnosti realizačného projektu pre stavebné povolenie, vrátane výkazu výmer. Súčasťou PD bude aj dokument, preukazujúci energetickú hospodárnosť ex ante - projektové energetické hodnotenie. III. Zabezpečenie inžinierskej činnosti Dodanie právoplatného rozhodnutia na realizáciu stavby (stavebné povolenie) vydané príslušným stavebným úradom a vydanie kolaudačného rozhodnutia po realizácii diela (do 30 dní po ukončení realizácii diela). IV. Súčinnosť pri verejnom obstarávaní zhotoviteľa a pri podaní žiadosti o čerpanie zdrojov z Plánu obnovy Zhotovenie a dodanie projektovej dokumentácie na komplexnú obnovu národnej kultúrnej pamiatky bude podkladom pre podanie žiadosti o čerpanie zdrojov z Plánu obnovy a zapojenie sa do výzvy: Vyzva-1-obnova-budov.pdf (mindop.sk) V. Autorský dohľad nad realizáciou stavby Podrobne popísané v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-09-21T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 3
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 33 333,33
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 41 000,00
bez DPH

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-09-22T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV