dnes je 28.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<august  október>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: SSC/801/2022/1200/VO-2312
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Slovenská správa ciest
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00003328
Miletičova 19, 82619 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Slovenská správa ciest
Telefón: +421 250255201
Email: alzbeta.mareckova@ssc.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.ssc.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/448801
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: SSC/801/2022/1200/VO-2312
Hlavný kód CPV
90910000-9
Druh zákazky
Stručný opis
Upratovacie služby AB na Miletičovej 19 v Bratislave
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 40 000,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí byť v súlade s ust. § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený dodávať tovar, poskytovať službu alebo uskutočňovať stavebné práce. Túto skutočnosť verejný obstarávateľ overí príslušným zápisom uchádzača v obchodnom registri, živnostenskom registri, alebo zápisom v Zozname hospodárskych subjektov vedeným Úradom pre verejné obstarávanie. Uchádzač v súlade s ust. § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní nesmie mať uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím. Túto skutočnosť verejný obstarávateľ overí príslušným zápisom v Registri osôb so zákazom vedeným Úradom pre verejné obstarávanie.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neaplikuje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO predložením nasledovných dokladov: zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania v zmysle § 34 ods. 1 písm. a), ktorým preukáže uskutočnenie zákaziek rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky na ktorú uchádzač predkladá cenovú ponuku, t.j.: Upratovacie a čistiace služby kancelárskych priestorov v celkovej sumárnej hodnote min. 40 000 Eur bez DPH za rozhodné obdobie, pričom minimálne jednou referenciou preukáže uskutočnenie zákazky v hodnote 20 000 eur bez DPH. Zoznam poskytnutých služieb/zákaziek predložený uchádzačom musí obsahovať: názov zákazky, opis poskytovanej služby, výška finančného plnenia v eur za rozhodné obdobie (rozhodným obdobím sa rozumie predchádzajúcich 36 mesiacov odo dňa zverejnenia zákazky vo Vestníku VO),dobu poskytnutia služby, obchodné meno, identifikačné údaje a kontaktné údaje (mail a telefónne číslo) Objednávateľa pre overenie referencie, pečiatka a podpis odberateľa alebo doklad preukazujúci jej uskutočnenie. Verejný obstarávateľ pri vyhodnotení splnenia podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zohľadní u uchádzača referencie uchádzača uvedené v evidencii referencií podľa § 12 zákona o verejnom obstarávaní, ak takéto referencie existujú a uchádzač ich v ponuke identifikoval.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-10-04T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Ponuka musí byť vyhotovená a predložená v elektronickej forme vo formáte, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie obsahu doručovanej informácie. 2. Celá komunikácia, výmena informácií a predkladanie ponúk sa v tomto postupe zadávania zákazky uskutočňuje v súlade s ust. § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom elektronického prostriedku EVO (ďalej len systém EVO). 3. Za komunikáciu prostredníctvom elektronického prostriedku podľa § 20 zákona o verejnom obstarávaní sa nepovažuje e-mailová komunikácia. V prípade, ak záujemca/ uchádzač nie je zaregistrovaný v IS ÚVO, je potrebné vytvoriť a aktivovať účet na portáli ÚVO (Privátna zóna) na nasledovnom odkaze: https://www.uvo.gov.sk/registracia. Následne je potrebné vytvorený účet validovať (overiť). Záujemca/ uchádzač s neovereným účtom nemá možnosť predložiť ponuku. Z uvedeného dôvodu verejný obstarávateľ odporúča zohľadniť čas potrebný na registráciu a validáciu účtu uchádzača na portáli ÚVO (doručenie validačného kódu) a registráciu vykonať v dostatočnom časovom predstihu pred predložením ponuky. Pre záujemcu/ uchádzača so schránkou na ÚPVS (www.slovensko.sk) aktivovanou na doručovanie sa odporúča vykonanie registrácie aspoň dva (2) pracovné dni vopred. Pre záujemcu/ uchádzača, ktorí nemajú schránku na ÚPVS aktivovanú na doručovanie sú validačné kódy odosielané poštou doporučene. Moment doručenia informácie odoslanej prostredníctvom systému EVO je totožný s momentom odoslania tejto informácie adresátovi na konto/ účet vytvorený v systéme EVO, t.j. momentom, kedy sa adresát objektívne mohol oboznámiť s obsahom doručovanej informácie. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO a rovnako postup pri predkladaní ponuky sú bližšie uvedené v príručkách zverejnených na stránke Úradu pre verejné obstarávanie (https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html; https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/videonavody-5f9.html). 4. V prípade vytvorenia skupiny dodávateľov sa odporúča, aby jej členovia splnomocnili jedného člena s právnou subjektivitou a spôsobilosťou na právne úkony v plnom rozsahu, ako vedúceho člena skupiny dodávateľov na uskutočňovanie všetkých právnych úkonov týkajúcich sa predkladania ponuky, komunikácie a výmeny informácií s verejným obstarávateľom prostredníctvom systému EVO. Návrh textu Splnomocnenia je uvedený v Prílohe č. 2 týchto súťažných podkladov. 5. Verejný obstarávateľ má za to, že predložením ponuky uchádzač zodpovedá za zabezpečenie aj súhlasov všetkých ostatných dotknutých osôb so spracovaním osobných údajov uvedených v predloženej ponuke podľa zákona č.18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a GDPR. Uvedené platí aj pre prípad, keď ponuku predkladá skupina dodávateľov. 6. Uchádzač je povinný riadiť sa etickým kódexom záujemcu/uchádzača tak, aby bol zachovaný verejný záujem, princípy a zásady verejného obstarávania, ochrana hospodárskej súťaže. Etický kódex sa vzťahuje aj na subdodávateľov a iné subjekty účastné v procese VO. 7. V prípade, ak nebude predložená žiadna ponuka, alebo ani jedna z predložených ponúk bez vykonania podstatných zmien nebude spĺňať požiadavky určené verejným obstarávateľom na predmet zákazky alebo ani jeden uchádzač nebude spĺňať podmienky účasti, a za predpokladu, že pôvodné podmienky zadávania zákazky sa podstatne nezmenia bude verejný obstarávateľ postupovať podľa § 117 ods.4 ZVO. 8. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia dohody predmetné verejné obstarávanie je: d) žiadne z uvedených.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-09-22T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV