dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2022
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: PL-2/2022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mestská časť Bratislava - Staré Mesto
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00603147
Vajanského nábr. 3, 81421 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Mestská časť Bratislava - Staré Mesto
Telefón: +421 259246314
Email: dagmar.harastova@staremesto.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.staremesto.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/450555
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: PL-2/2022
Hlavný kód CPV
45233000-9
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky sú jednotlivé lokálne aj celoplošné opravy, rekonštrukcie povrchov a konštrukčných vrstiev miestnych komunikácií, opravy výtlkov, výmoľov, prepadov, dodávky, opravy a rekonštrukcie obrubníkov, opravy a rekonštrukcie chodníkov, schodísk, zábradlí, uličnej infraštruktúry, výškové úpravy uzáverov inžinierskych sietí, poklopov a uličných vpustí, dodávky materiálov pre opravy a rekonštrukcie na komunikáciách v správe mestskej časti Bratislava-Staré Mesto. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane vypracovaných technických špecifikácií je uvedené v časti "B.1 Opis predmetu zákazky".
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 3 040 340,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti sú uvedené v Súťažných podkladoch.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti sú uvedené v Súťažných podkladoch.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podmienky účasti sú uvedené v Súťažných podkladoch.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti sú uvedené v Súťažných podkladoch.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podmienky účasti sú uvedené v Súťažných podkladoch.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy o dielo predloží úradne osvedčenú kópiu poistnej zmluvy na poistenie všeobecnej zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone činností predmetu zákazky (napr. poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania alebo poistenie zodpovednosti za škodu podnikateľa). Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby úspešný uchádzač v zmluve najneskôr v čase jej uzavretia uviedol údaje o všetkých známych subdodávateľoch, údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
V prípade rámcovej dohody ? odôvodnenie trvania presahujúce 4 roky:
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-11-16T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Predmetné verejné obstarávanie je vzhľadom na technické špecifikácie zelené verejné obstarávanie. Predmetné verejné obstarávanie nezahŕňa ani obstarávanie inovácií, a ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. Verejný obstarávateľ vyžaduje zábezpeku ponuky vo výške 80 000 Eur. Podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. Všetka komunikácia bude prebiehať cez elektronický systém ERANET prostredníctvom stránky https://staremesto.eranet.sk Verejný obstarávateľ vyhodnotí ponuky v súlade s § 112 ods. 6 a § 55 ods. 1 ZoVO, t.j. vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční až po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-10-21T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV