dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2022
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: ChG vybavenie ucebni Školska
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Chorvátsky Grob
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00304760
Nám. Josipa Andriča č. 17 Array, 90025 Chorvátsky Grob

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Chorvátsky Grob
Telefón: +421 908050348 Fax: +421 245996320
Email: mikulova@torvo.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.chorvatskygrob.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/450818
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
39160000-1
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je dodávka a montáž zariadenia IKT učebne v miestnosti č. 1.04 v počte 20 x miest na sedenie pre žiakov, ktorá sa nachádza na 1. NP. Zariadenie učebne bude pozostávať z pracovných stolov pre študentov, pedagóga a bude situované v tvare písmena U, so sedením smerom čelom k stene a oknám s umiestnením oproti vstupným dverám, po pravej a ľavej strane. V strede bude umiestnený stôl na robotiku. Montáž/rozšírenie elektrických rozvodov v miestnosti č. 1.04 o dva samostatné elektrické okruhy. Elek-trické rozvody budú vedené z rozvodnej skrine RH1, ktorá je umiestnená v miestnosti č. 1.03 na stene vo vstupnej hale so schodiskom oproti schodisku. Elektrické rozvody do miestnosti č. 1.04 budú vedené v stene. V miestnosti je v súčasnosti jeden elektrický obvod a osem ethernetových zásuviek, ktoré sú ve-dené z miestnosti č. 1.06. Montáž elektrických a ethernetových rozvodov v miestnosti č. 1.04. Elektroinštalácia a ethernetové roz-vody budú vedené na stene v plastových inštalačných lištách. Každá pozícia študenta bude obsahovať 2 x 230V a 1 x vstup pre konektor RJ 45. Ethernetové rozvody budú vedené z miestnosti č. 1.06 kde je na stene umiestnená nástenná racková skriňa, z ktorej budú vedené ethernetové rozvody do učebne č. 1.04. Dodávka a montáž zariadenia fyzikálno-chemickej učebne č. 2.05 na 2.NP v počte 30 x miest na sedenie pre žiakov, 1 x sedenie pre pedagóga a 1 x demonštračný pult. Zariadenie učebne bude pozostávať z aulového sedenia z dôvodu kapacitne zabezpečiť 30 miest na sedenie, prípadne ekvivalentu pri zachovaní rovnakého počtu miest na sedenie. Zariadenie učebne bude situované čelom k oknám. V učebni sa nevyžaduje realizácia elektrických ani dátových rozvodov.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 31 027,48
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti uvedených v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní nasledovnými dokladmi: a) písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, b) písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, c) písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace, d) písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, e) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, f) písm. f) doloženým čestným vyhlásením.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: § 34 ods. 1 písm. a) zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, Minimálna požadovaná úroveň technickej alebo odbornej spôsobilosti: Uchádzač predloží zoznam zrealizovaných dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je daný predmet zákazky v zmysle rozsahu uvedeného vo výzve na predkladanie ponúk za predchádzajúce 3 roky (t. j. tri roky predchádzajúce poslednému dňu od vyhlásenia verejného obstarávania a v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti) doplnený potvrdeniami o uspokojivom do-daní tovaru s uvedením cien, miest, lehôt dodania a zhodnotenia dodania tovaru podľa obchodných podmienok pričom uchádzač predloží najmenej 1 potvrdenie o uspokojivom dodaní tovaru rovnakého alebo podobného charakteru, súpis všetkých referencií musí byť v minimálnej súhrnnej hodnote 30 000,00 EUR bez DPH. K prepočtu cudzej meny na EUR sa použije kurz Európskej centrálnej banky ku dňu 31.12. príslušného roka. § 34 ods. 1 písm. h) uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy, Minimálna požadovaná úroveň štandardov: uchádzač doloží, že je držiteľom platného certifikátu systému environmentálneho manažérstva podľa § 36 zákona ISO 14001 pre oblasť rovnakú alebo podobnú ako predmet zákazky, pričom tento certifikát musí vychádzať zo slovenských technických noriem, alebo z noriem členských štátov Európskeho spoločenstva. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné aj osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Ďalšie požiadavky na predmet obstarávania: -Uchádzač predloží produktové listy (technické listy) s obrazovou vizualizáciou k jednotlivým tova-rom, a certifikáty požadovaných tovarov, ktoré preukážu zhodu s normami STN a EU normami.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-11-02T12:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené vo výzve na predkladanie ponúk, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o VO v platnom znení (ďalej len zákon o VO).VO vykonáva uvedené verejné obstarávanie elektronicky v systéme elektronického verejného obstarávania obstarávateľskej organizácie Ing. Richard Tomík, Trojičné námestie 8,821 06 Bratislava- EVOSERVIS na adrese www.evoservis.sk/torvo/. Každý záujemca/uchádzač sa zaregistruje do systému elektronického verejného obstarávania EVOSERVIS na adrese www.evoservis.sk/torvo/. Po korektnom zaregistrovaní mu bude na jeho zadaný e-mail zaslaný prístupový kód (meno a heslo) pre ďalšiu komunikáciu so systémom EVOSERVIS. Po zaregistrovaní má záujemca/uchádzač prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh v sekcii prebiehajúce akcie. V prípade otázok, resp. žiadostí o vysvetlenie môže záujemca komunikovať s obstarávateľskou organizáciou priamo v systéme EVOSERVIS cez komunikačné rozhranie. Komunikácia a výmena informácií medzi VO a uchádzačmi/záujemcom bude prebiehať elektronicky podľa § 20 ods. 1 okrem § 50 zákona o verejnom obstarávaní, posielania oznámení používaných vo verejnom obstarávaní a informácií podľa tohto zákona na uverejnenie publikačného úradu a úradu a uverejňovania informácií a dokumentov v profile. Verejné obstarávanie sa bude realizovať elektronicky prostredníctvom certifikovaného elektronického nástroja EVOSERVIS verzia 1.0 dostupného na webovej adrese https://www.evoservis.sk/torvo/ resp. v profile verejného obstarávateľa na stránke UVO http//www.uvo.gov.sk/profily. Výzva, odovzdávanie podkladov a iná komunikácia medzi VO a záujemcami/uchádzačmi sa bude uskutočňovať spôsobom, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie obsahu tak, aby bola zaručená pravosť a dôvernosť sprostredkovaných informácií a bude rovnako dostupný každému záujemcovi/uchádzačovi. Komunikácia bude uskutočňovaná elektronickými prostriedkami cez komunikačné rozhranie systému EVOSERVIS. SP budú poskytované v elektronickej forme v systéme EVOservisu. Neobmedzený prístup k podkladom získa každý záujemca zaregistrovaním sa v systéme EVOservisu, ktoré je bezplatné, na stránke: https://www.evoservis.sk/torvo/. VO bude pri komunikácií zo záujemcami/uchádzačmi postupovať prostredníctvom komunikačného rozhrania certifikovaného elektronického nástroja EVOSERVIS verzia 1.0. 2. Ponuky uchádzačov sa predkladajú elektronickou formou v systéme EVOservisu. Informácie sú uvedené vo výzve na predkladanie ponúk. 3. Verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu len so subjektom, ktorý je zapísaný v registri partnerov verejného sektora. 4. Všetky podmienky účasti sú uvedené vo výzve na predkladanie ponúk a prislúchajúcej dokumentácii. 5. V predmetnom VO sa uplatňuje podmienka podľa § 40 ods. 6 písm. g) ZVO
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-10-20T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV