dnes je 5.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: VOB/25593/2021-M_ORVO
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00681156
Špitálska 4, 6, 8, 81643 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
Telefón: +421 220462427
Email: ivan.straka@employment.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.employment.gov.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: VOB/25593/2021-M_ORVO
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zmluvy
OPIS
Názov
Rekonštrukcia objektu Meander za účelom vytvorenia vhodných priestorov pre realizáciu systému rezortného vzdelávania MPSVR SR
Časť č.:
Dodatočné kódy CPV
45111300-1

45300000-0

45310000-3

45111291-4

45432210-9

45442100-8

45312311-0

45314300-4

45313100-5

44112400-2

32540000-0

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Objekt Meander, Rekreačná 42, Tatranská Štrba, zapísaný na LV č. 4769, parcelné číslo 2485/13 a 2485/27, obec Štrba, katastrálne územie Štrba.
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy
Predmetom zákazky je rekonštrukcia a modernizácia budovy vzdelávacieho strediska MPSVR SR. Podrobná špecifikácia diela je uvedená v súťažných podkladoch.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o fondoch Európskej únie
Číslo projektu alebo referenčné číslo: NFP312000BFC1
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY
Zákazka č.: -
Časť č.:
Názov: Rekonštrukcia objektu Meander za účelom vytvorenia vhodných priestorov pre realizáciu systému rezortného vzdelávania MPSVR SR
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-11-30T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 1 105 996,75
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
-
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-08-23T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV
45000000-7
Dodatočné kódy CPV
45111300-1

45300000-0

45310000-3

45111291-4

45432210-9

45442100-8

45314300-4

45312311-0

45313100-5

44112400-2

32540000-0

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Objekt Meander, Rekreačná 42, Tatranská Štrba, zapísaný na LV č. 4769, parcelné číslo 2485/13 a 2485/27, obec Štrba, katastrálne územie Štrba.
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je rekonštrukcia a modernizácia budovy vzdelávacieho strediska MPSVR SR. Podrobná špecifikácia diela je uvedená v súťažných podkladoch.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 11
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti: 1 234 039,13
bez DPH
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Počas realizácie diela nastali skutočnosti brániace plynulému postupu prác, a to najmä vplyvom vzniku nepredvídaných naviac prác, ktorých zrealizovanie je nevyhnutným predpokladom pre ukončenie realizácie stavby v zmysle zmluvy o dielo (ZoD). Počas postupného odkrývania jednotlivých častí pôvodných stavebných konštrukcií došlo k zisteniu nesúladu rozsahu prác v zmysle projektovej dokumentácie, ktorá bola schválená v povoľovacom konaní vrátane výkazu výmer ako jeho súčasti. V priamej súvislosti s vyššie uvedeným ako aj kontrolou diela, bola identifikovaná potreba nevyhnutného vykonania naviac prác spočívajúcich v stavebných prácach nad dohodnutý vecný a finančný rámec ZoD. Predmetné naviac práce neboli zahrnuté v pôvodnom rozpočte, nutnosť ich vykonania vyplynula až v priebehu vykonávania prác a dodávok pri vykonávaní diela a sú nevyhnutné pre riadne zhotovenie diela. Naviac práce boli odsúhlasené zmluvnými stranami, stavebným dozorom a projektantom stavby.
Zvýšenie ceny
Hodnota bez DPH: 186 284,63
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 1 234 039,13
bez DPH


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV