dnes je 5.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: STU/technika/UAV1
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Slovenská technická univerzita v Bratislave - Rektorát
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00397687
Vazovova 5, 81243 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Slovenská technická univerzita v Bratislave - Rektorát
Telefón: +421 918763477
Email: markovicova@visions.cc
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.stuba.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
30213100-6
Druh zákazky
OPIS
Názov
Výpočtová technika
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
30231000-7

30213000-5

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Sídlo verejného obstarávateľa
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy:
Predmetom zákazky je dodávka špecializovanej techniky pre výskumný projekt UAV vrátane príslušenstva, softvérového vybavenia, inštalácie, konfigurácie, vykonanie skúšobnej prevádzky a uvedenia do prevádzky, zaškolenie, doprava na miesto dodania a záruka. 15ks UAV koptéra 5ks Nabíjačka s rýchlosťou nabíjania sady <=1H 20ks Akumulátor na dron 1súbor Náhradný materiál pre potreby úpravy a opravy drona 2ks RC vysielač 1ks Lidar 1sada UAV VTOL plošník Zoznam a podrobná špecifikácia požadovaných tovarov je uvedená v podkladoch.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 100
Informácie o fondoch Európskej únie
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Integrovaná infraštruktúra: Názov projektu: Výskum a vývoj využiteľnosti autonómnych lietajúcich prostriedkov v boji proti pandémii spôsobenej COVID-19 Kód: 313010ATR9
ODDIEL IV: POSTUP
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Oznámenie o výsledku obstarávania týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 159-452761
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Zákazka č.: 2
Časť č.: 2
Názov: Výpočtová technika
PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Dátum uzatvorenia zmluvy/rozhodnutia o pridelení koncesie:
2022-08-15T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 72 820,00
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-08-19T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE/KONCESII
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV:
30213100-6
Dodatočné kódy CPV
30231000-7

30213000-5

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Sídlo verejného obstarávateľa.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka špecializovanej techniky pre výskumný projekt UAV vrátane príslušenstva, softvérového vybavenia, inštalácie, konfigurácie, vykonanie skúšobnej prevádzky a uvedenia do prevádzky, zaškolenie, doprava na miesto dodania a záruka. 15ks UAV koptéra 5ks Nabíjačka s rýchlosťou nabíjania sady <=1H 20ks Akumulátor na dron 1súbor Náhradný materiál pre potreby úpravy a opravy drona 2ks RC vysielač 1ks Lidar 1sada UAV VTOL plošník Zoznam a podrobná špecifikácia požadovaných tovarov je uvedená v podkladoch.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 100
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti/koncesie: 72 820,00
bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
softvérového vybavenia, inštalácie, konfigurácie, vykonanie skúšobnej prevádzky a uvedenia do prevádzky, zaškolenie, doprava na miesto dodania a záruka. 15ks UAV koptéra 5ks Nabíjačka s rýchlosťou nabíjania sady <=1H 20ks Akumulátor na dron 1súbor Náhradný materiál pre potreby úpravy a opravy drona 2ks RC vysielač 1ks Lidar 1sada UAV VTOL plošník Zoznam a podrobná špecifikácia požadovaných tovarov je uvedená v podkladoch
Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 72 820,00
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 59 056,00
bez DPH


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV