dnes je 8.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: SE_KYB_SLU2
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Senica
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00309974
Štefánikova 1408/56, 90525 Senica

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Senica
Telefón: +421 918600969
Email: mikuscak@visions.cc
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.senica.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/473040
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: SE_KYB_SLU2
Hlavný kód CPV
72253200-5
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je poskytovanie služieb IT expertov so zameraním na bezpečnosť. Na základe výsledkov vykonanej analýzy súladu s dotknutou legislatívou bol stanovený zoznam kľúčových aktív, bola vykonaná klasifikácia informácií a kategorizácia sietí a informačných systémov, boli identifikované možné hrozby, ako aj pravdepodobnosť ich výskytu. V kontexte už prijatých opatrení vznikli odporúčania, ktoré opatrenia je potrebné zaviesť, resp. modifikovať už existujúce tak, aby bola zabezpečená ochrana aktív v zmysle platnej legislatívy. Podrobnosti sú uvedené v prílohe č. 1 Opis predmetu zákazky a prílohe č. 4 návrh zmluvy.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 113 950,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: a. Tohto prieskumu trhu sa môže zúčastniť len osoba, ktorá preukáže, že spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ZOVO). Uchádzač preukáže splnenie daných podmienok účasti spôsobom uvedeným v zákone o verejnom obstarávaní (napr. predložením dokladov podľa § 32 ods. 2 alebo zápisom v registri hospodárskych subjektov § 152 ZOVO alebo v zápisom v obdobnom registri iného členského štátu) b. Tohto prieskumu trhu sa môže zúčastniť len osoba, ktorá nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní v štáte sídla, podnikania alebo pobytu (podmienka účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO); túto skutočnosť preukazuje uchádzač predložením čestného vyhlásenia podľa Prílohy č. 3 tejto výzvy).
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: c. Uchádzač predloží doklady podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ v zmysle zákona o verejnom obstarávaní (Uvedená lehota je 36 mesiacov prechádzajúcich dátumu zverejnenia zákazky). d. Uchádzač predloží doklady podľa § 34 ods. 1 písm. d) ZVO opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality Uchádzač môže využiť systémy zabezpečenia kvality vyplývajúce z právne záväzných aktov Európskej únie alebo medzinárodných noriem. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality, a ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia kvality. e. Uchádzač predloží doklady podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Uchádzač preukáže splnenie tejto podmienky predložením dokladov o vzdelaní, odbornej kvalifikácii, dosiahnutých odborných spôsobilostiach a predložením životopisu vrátane odbornej praxe kľúčových odborníkov zodpovedných za poskytnutie služieb, z ktorého obsahu bude jednoznačne vyplývať splnenie tejto podmienky. Uchádzač môže preukázať splnenie dvoch alebo viacerých pozícií aj jedným expertom ak kumulatívne spĺňa všetky požiadavky na daného experta.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podľa bodu c: Zoznamom poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky musí preukazovať minimálne jednu poskytnutú službu v oblasti predmetu zákazky a musí preukázať poskytnuté služby v celkovej kumulatívnej hodnote minimálne 100 000 eur bez DPH. Za podobný charakter bude prijímateľ považovať dodávky zamerané na implementáciu bezpečnostných riešení. Podľa bodu d: Uchádzač preukáže splnenie tejto podmienky predložením: a.certifikátu Systému manažérstva kvality ISO 9001 v oblasti predmetu zákazky b.certifikátu Systému manažérstva informačnej bezpečnosti podľa ISO 27001 Podľa bodu e: Expert č. 1 bezpečnostný garant pre implementáciu logovacieho zariadenia Preukáže svoju odbornú spôsobilosť nasledovne: a) minimálne 3 profesionálne praktické skúsenosti v oblasti implementácie, správy a prevádzky riešenia centrálneho logovacieho systému, túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom profesijného životopisu; b) platný certifikát pre implementáciu logovacieho systému LOGmanager System Expert alebo ekvivalent daného certifikátu vydaný výrobcom logovacieho systému LOGmanager alebo inou certifikačnou autoritou, túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom certifikátu. Expert č. 2 bezpečnostný garant pre implementáciu firewallu Preukáže svoju odbornú spôsobilosť nasledovne: a) minimálne 3 profesionálne praktické skúsenosti v oblasti implementácie, správy a prevádzky firewallu, túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom profesijného životopisu; b) minimálne 3 profesionálne praktické skúsenosti v oblasti implementácie a konfigurácie technológie Okta Cloud Connect, túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom profesijného životopisu;c) platný certifikát pre implementáciu firewallu Palo Alto Networks Certified Network Security Engineer(PCNSE), alebo ekvivalent daného certifikátu vydaný výrobcom firewallu Palo Alto Networks alebo inou certifikačnou autoritou, túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom certifikátu. Expert č. 3 bezpečnostný garant pre implementáciu ochrany koncových staníc Preukáže svoju odbornú spôsobilosť nasledovne: a) minimálne 3 profesionálne praktické skúsenosti v oblasti implementácie, správy a prevádzky ochrany koncových staníc, túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom profesijného životopisu; b) platný certifikát pre implementáciu ochrany koncových staníc CS Symantec Endpoint Security - R1 Administrator, alebo ekvivalent daného certifikátu vydaný výrobcom ochrany koncových staníc Symantec/Broadcom alebo inou certifikačnou autoritou, túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom certifikátu. Expert č. 4 bezpečnostný garant pre pravidelné služby bezpečnostného analytika Preukáže svoju odbornú spôsobilosť nasledovne: a) minimálne 3 profesionálne praktické skúsenosti v oblasti poskytovania služieb bezpečnostného analytika, túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom profesijného životopisu; b) platný certifikát pre riešenie detekcie a reakcie na kybernetické hrozby a incidenty Palo Alto Networks Certified Detection and Remediaton Analyst (PCDRA), alebo ekvivalent daného certifikátu vydaný výrobcom firewallu Palo Alto Networks alebo inou certifikačnou autoritou, túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom certifikátu.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Podmienky vykonania zákazky sú uvedené v návrhu rámcovej dohody.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
V prípade rámcovej dohody ? odôvodnenie trvania presahujúce 4 roky:
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-07-07T12:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (systém IS EVO). 2. Verejný obstarávateľ nastavil v súvislosti s "on-line" sprístupnením ponúk štruktúrované kritéria, uchádzač ich musí v systéme IS EVO pri predkladaní ponuky vyplniť. 3. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk a podmienky plnenia zmluvy, predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným a sociálnym verejným obstarávaním ani obstarávaním inovácií. 4. Skutočnosti týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v tomto oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-06-23T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 7.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,01 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV