dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2022
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 1667/2022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00151491
Námestie Alexandra Dubčeka 1, 81280 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
Telefón: +421 259722363
Email: martina.caplova@nrsr.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/447821
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 1667/2022
Hlavný kód CPV
45331110-0
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je realizácia kompletnej rekonštrukcie centrálnej plynovej kotolne PK1 a PK2 v budove v budove na Západnej terase, ktorá sa nachádza v pôvodnom stave. Rekonštrukcia centrálnej plynovej kotolne je riešená výmenou za nový systém centrálnej plynovej kotolne PK1 a PK2, teda kompletnej výmene technológie centrálnej plynovej kotolne, výmenou existujúcich plynových kotlov K1 + K2 + K3 + K4 za nové plynové kotle, rekonštrukcie strojovne UK (rozdeľovača a zberača) a kompletnej rekonštrukcie všetkých prislúchajúcich rozvodov a inštalácií, vrátane demontáže a likvidácie pôvodného technologického zariadenia, stavebných úprav, všetkých prislúchajúcich rozvodov a inštalácií. Z funkčného, technologického a technického hľadiska sú jestvujúce zariadenia a technológia centrálnej plynovej kotolne zastarané, opotrebované, poruchové s vysokou energetickou náročnosťou a verejný obstarávateľ ho plánuje nahradiť novou, modernou technológiou s cieľom zvýšiť spoľahlivosť technológie a znížiť energetickú náročnosť centrálnej prípravy vykurovacej vody a teplej úžitkovej vody a kvalitu prostredia.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 744 110,86
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač sa môže zúčastniť verejného obstarávania, len ak spĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 dokladmi podľa § 32 ods. 2, resp. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní a podľa § 152 ods. 1 a 3 zákona o verejnom obstarávaní. Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní môže uchádzač predbežne nahradiť jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní alebo čestným vyhlásením. V zmysle ustanovenia § 32 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ uvádza, že z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy nepredkladá záujemca doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a), b) c) a e) zákona o verejnom obstarávaní na preukázanie podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia uchádzača podľa § 32 ods. 1 písm. a), b), c) a e) zákona o verejnom obstarávaní. Podľa ustanovenia § 32 ods. 3, druhá veta, ak záujemca nepredloží doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní (t. j. výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace), je povinný na účely preukázania podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov. Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov sú vymedzené v § 10 ods. 4 zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, podľa ktorého údajmi potrebnými na vyžiadanie výpisu z registra trestov sú: a) ak ide o fyzickú osobu 1. meno, priezvisko, rodné priezvisko, pôvodné meno alebo priezvisko, ak došlo k zmene mena alebo zmene priezviska, prípadne prezývku osoby, ktorej sa žiadosť týka, 2. dátum narodenia, rodné číslo, miesto a okres narodenia, adresu trvalého pobytu a u osoby narodenej v cudzine aj štát narodenia, 3. štátne občianstvo, 4. pohlavie, 5. meno, priezvisko a rodné priezvisko rodičov, 6. číslo občianskeho preukazu. b) ak ide o právnickú osobu 1. obchodné meno alebo názov a sídlo právnickej osoby, 2. identifikačné číslo právnickej osoby, ak bolo pridelené, 3. označenie registra, v ktorom je právnická osoba zapísaná. Údaje podľa druhej vety § 32 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu bezodkladne zašle v elektronickej podobe prostredníctvom elektronickej komunikácie Generálnej prokuratúre Slovenskej republiky na vydanie výpisu z registra trestov. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny dodávateľov osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, poskytovať službu preukazuje člen skupiny dodávateľov len vo vzťahu k tej časti zákazky, ktorú má zabezpečiť. Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti vo verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia uchádzača v plnom rozsahu za účelom uzavretia zmluvy so spôsobilým a spoľahlivým hospodárskym subjektom.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nevyžaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Bod 1): Uchádzač podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní predloží zoznam stavebných prác za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12 zákona o verejnom obstarávaní, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača o ich uskutočnení, doplnený dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak takéto potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Bod 2) Uchádzač podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní predloží v ponuke údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1) Uchádzač predloženým zoznamom stavebných prác doplneným príslušnými dokladmi za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania preukáže realizáciu aspoň jednej zákazky rovnakého alebo obdobného charakteru ako predmet zákazky vo výške finančných nákladov minimálne 500 000,00 eur bez DPH. Za rovnaký alebo obdobný charakter zákazky bude verejný obstarávateľ považovať so zreteľom na predmet zákazky uskutočnenie stavebných prác na kotolniach resp. výmenníkových staniciach. Verejný obstarávateľ taktiež dáva uchádzačom do pozornosti, že v zmysle ustanovenia § 40 ods. 5 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, je verejný obstarávateľ povinný pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti, ktorá sa týkajú technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní zohľadniť referencie uchádzačov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 zákona o verejnom obstarávaní, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky existujú a uchádzač ich v ponuke identifikoval. K bodu 2)Uchádzač musí preukázať, že ním navrhnutá aspoň jedna osoba/osoby spĺňa/jú nasledovné minimálne požiadavky: a)jeden stavbyvedúci s 5-ročnou zodpovedajúcou odbornou praxou bližšia špecifikácia v súťažných podkladoch. b)dve osoby s 5-ročnou zodpovedajúcou odbornou praxou oprávnené na vykonávanie činnosti: montáž, oprava a údržba vyhradeného technického zariadenia elektrického (pre práce silnoprúd a slaboprúd) - bližšia špecifikácia v súťažných podkladoch. c)jedna osoba oprávnená na výkon odborných prehliadok, odborných skúšok (revízií) vyhradeného technického zariadenia elektrického - bližšia špecifikácia v súťažných podkladoch. d)tri osoby s 5-ročnou zodpovedajúcou odbornou praxou oprávnené na vykonávanie činnosti: montáž, oprava a údržba vyhradeného technického zariadenia plynového - bližšia špecifikácia v súťažných podkladoch. e)jedna osoba oprávnená na výkon odborných prehliadok, odborných skúšok (revízií) vyhradeného technického zariadenia plynového - bližšia špecifikácia v súťažných podkladoch. f)jedna osoba s 3-ročnou zodpovedajúcou odbornou praxou na činnosť zámočník - bližšia špecifikácia v súťažných podkladoch. g)jedna osoba s 3-ročnou zodpovedajúcou odbornou praxou na činnosť zvárač - bližšia špecifikácia v súťažných podkladoch. Uchádzač predloží pri osobách podľa a) až g) uvedených v súťažných podkladoch platné doklady odbornej spôsobilosti/ osvedčenia/oprávnenia a životopisy osôb, ktoré musia obsahovať: a) titul, meno a priezvisko, b) história zamestnania (rok, miesto výkonu, zamestnávateľa, pozícia, aktuálny zamestnávateľ), c) zoznam realizovaných projektov/zmlúv s uvedením pozície osoby a stručný opis realizovaných prác d) dátum a vlastnoručný podpis predmetnej osoby. Doklady musia byť predložené ako originály resp. úradne osvedčené fotokópie dokladov. Z predložených životopisov pri osobách uvedených podľa písm. a), b), d), f) a g) musí zo životopisu vyplývať aj požadovaná prax. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich technickú a odbornú spôsobilosť v origináloch alebo úradne osvedčených fotokópiách dokladov. Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 34 môže uchádzač predbežne nahradiť jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní, alebo čestným vyhlásením v súlade s § 114 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, v ktorom uchádzač vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Podrobné informácie o podmienkach účasti a spôsobe ich preukazovania sú z dôvodu ich rozsahu uvedené priamo v súťažných podkladoch.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby úspešný uchádzač/zhotoviteľ predložil verejnému obstarávateľovi/objednávateľovi poistné zmluvy v súlade s Článkom VII. ods. 14 návrhu zmluvy.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-11-28T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1) Všetka komunikácia v predmetnom postupe zadávania zákazky sa uskutočňuje výlučne elektronickou podobou prostredníctvom informačného systému EVO. Podrobné informácie o informačnom systéme EVO sú uvedené na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie a webovej stránke Úradu vlády Slovenskej republiky, vrátane príručiek, videonávodov a podobne - https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html. a Video návody - Elektronická platforma (gov.sk). Plynutie zákonných lehôt v elektronickej komunikácii je odo dňa odoslania/doručenia správy (doručenie nastáva v okamihu odoslania). Uchádzač predloží ponuku elektronicky prostredníctvom systému EVO. 2) Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač v ponuke uviedol podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok v súlade s ustanovením § 41 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní. 3) Verejný obstarávateľ umožňuje a zároveň odporúča záujemcom obhliadku miesta uskutočnenia stavebných prác. Transport/doprava plynových kotlov je možná iba cez navrhovanú transportnú trasu. 4) Verejný obstarávateľ zvážil vhodnosť rozdelenia zákazky na časti, pričom na základe relevantných dôvodov verejný obstarávateľ zákazku na časti nedelí. Podrobne v podkladoch. 5)Uchádzač zodpovedá za správne a presné ocenenie predmetu zákazky. Uchádzač nie je oprávnený zasahovať do výkazov, meniť položky výkazov ani množstvá jednotlivých položiek. Uchádzač je povinný naceniť všetky položky výkazov s výnimkou nasledovných položiek uvedených vo výkaze výmer - súbor excel VV_1.Etapa_Rekonstrukcia_CPK_PK1+PK2 položka p.č. 9 Stacionárny kondenzačný kotol napr.fy.: WOLF MGK-2 630, položka p.č. 10 Ovládací modul BM2 s vonkajším snímačom, položka č. 11 Ako doplnkový modul na riadenie systémov s hydraulickým vyrovnávačom alebo kaskády, položka č. 15 MGK-2-390-630, položka p.č. 19 Výmenník tepla pájený 630 k W, položka p.č. 20 Demineralizačná kolóna primárny okruh do 1100 kW Napr. fy.: Earth Recources, typ: ERAL 100. V prípade ak uchádzač nacení niektorú položku nulou (s výnimkou položiek definovaných v predchádzajúcej vete) , v poznámke pod konkrétnym výkazom uvedie, v ktorej položke má nulovú položku zahrnutú. Pre všetky výkazy výmer platí, že cena celkom bez DPH pri tej ktorej položke je daná súčinom jednotkovej ceny bez DPH a požadovanej výmery (množstva). Celková cena pri jednotlivých výkazoch je daná súčtom cien celkom bez DPH všetkých položiek a je vyjadrená v eur bez DPH. 6) Verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 112 ods. 7 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk, tzv. superreverz. 7)Verejný obstarávateľ uvádza so zreteľom na ustálenú aplikačnú prax, že nedostatok finančných prostriedkov v rozpočte verejného obstarávateľa predstavuje legitímny objektívny dôvod zrušenia verejného obstarávania (dôvod hodný osobitného zreteľa) v súlade s § 57 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, pričom si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky v prípade nedostatku finančných prostriedkov.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-10-24T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV