dnes je 27.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     
<január  marec>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: STU_monocovid
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Slovenská technická univerzita v Bratislave - Rektorát
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00397687
Vazovova 5, 81243 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Slovenská technická univerzita v Bratislave - Rektorát
Telefón: +421 908467265
Email: tender@pactumpark.eu
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.stuba.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: STU_monocovid
Hlavný kód CPV
72244000-7
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je realizácia senzorického systému, orientovaného na monitorovanie fyziologických a epidemiologických faktorov. Tento systém je výsledkom vedecko-výskumnej činnosti a intelektuálnym vlastníctvom partnerov projektu Výskum a vývoj telemedicínskeho systému na podporu monitorovania možného šírenia ochorenia COVID-19 s cieľom rozvoja analytických nástrojov slúžiacich na znižovanie rizika nákazy a boli vyvinuté partnermi projektu, pričom tieto súťažné podklady predstavujú popis celkového systému a služieb, spojených s jeho implementáciou, ktorý slúži na stanovenie cenovej ponuky uchádzačmi. Detailné dáta vrátane plnej výrobnej dokumentácie, budú poskytnuté víťazovi verejného obstarávania po podpísaní príslušných dokumentov (dohoda o mlčanlivosti, zmluva o dielo), chrániacich intelektuálne vlastníctvo partnerov projektu, uvedeného vyššie. Bližšia špecifikácia je uvedená vo Zväzku 3 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
72222300-0

72212100-0

72227000-2

72243000-0

31710000-6

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Slovenská technická univerzita v Bratislave Fakulta elektrotechniky a informatiky Ilkovičova 3 812 19 Bratislava
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je realizácia senzorického systému, orientovaného na monitorovanie fyziologických a epidemiologických faktorov. Tento systém je výsledkom vedecko-výskumnej činnosti a intelektuálnym vlastníctvom partnerov projektu Výskum a vývoj telemedicínskeho systému na podporu monitorovania možného šírenia ochorenia COVID-19 s cieľom rozvoja analytických nástrojov slúžiacich na znižovanie rizika nákazy a boli vyvinuté partnermi projektu, pričom tieto súťažné podklady predstavujú popis celkového systému a služieb, spojených s jeho implementáciou, ktorý slúži na stanovenie cenovej ponuky uchádzačmi. Detailné dáta vrátane plnej výrobnej dokumentácie, budú poskytnuté víťazovi verejného obstarávania po podpísaní príslušných dokumentov (dohoda o mlčanlivosti, zmluva o dielo), chrániacich intelektuálne vlastníctvo partnerov projektu, uvedeného vyššie. Bližšia špecifikácia je uvedená vo Zväzku 3 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Predmet zákazky bude spolufinancovaný z Operačného programu Integrovaná infraštruktúra
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 233-667860
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKYSystém nositeľných zariadení schopných vzájomnej detekcie:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2023-02-17T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 3
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 3
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 3
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 558 985,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-02-21T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV