dnes je 21.9.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     
<január  marec>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: Kuch2-S/3
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Šenkvice
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00305103
Nám. G.Kolinoviča 5, 90081 Šenkvice

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Šenkvice
Telefón: +421 336496311 Fax: +421 336496310
Email: kvantova@uphill.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
39314000-6
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka tovaru pre kompletné vybavenie školskej kuchyne na Základnej škole, Vinohradnícka 62 v Šenkviciach. Súčasťou zákazky je aj poskytnutie komplexnej záruky na tovar a všetky jeho časti, dopravy na miesto dodania, vykládky, montáže a/alebo inštalácie na mieste dodania, vykonanie skúšok a uvedenie zariadení do prevádzkyschopného stavu a zaškolenia určených osôb týkajúce sa obsluhy dodaného tovaru v súlade s kúpnou zmluvou, ktorá tvorí Prílohu č. 1 súťažných podkladov. Presná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v Prílohe č. 5 súťažných podkladov.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Základná škola, Vinohradnícka 62, Šenkvice
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka tovaru pre kompletné vybavenie školskej kuchyne na Základnej škole, Vinohradnícka 62 v Šenkviciach. Súčasťou zákazky je aj poskytnutie komplexnej záruky na tovar a všetky jeho časti, dopravy na miesto dodania, vykládky, montáže a/alebo inštalácie na mieste dodania, vykonanie skúšok a uvedenie zariadení do prevádzkyschopného stavu a zaškolenia určených osôb týkajúce sa obsluhy dodaného tovaru v súlade s kúpnou zmluvou, ktorá tvorí Prílohu č. 1 súťažných podkladov. Požadovaná záruka na tovar je stanovená v trvaní 24 (dvadsaťštyri) mesiacov odo dňa podpísania dodacieho protokolu, s výnimkou časti tovaru, ktorou sú konvektomaty a multifunkčná panvica, pri ktorých je záručná doba 60 (šesťdesiat) mesiacov odo dňa podpísania dodacieho protokolu. Presná špecifikácia predmetu zákazky, ktorú tvorí zariadenie a vybavenie školskej kuchyne, je uvedená v Prílohe č. 5 Návrh na plnenie kritérií. V uvedenom dokumente sa nachádzajú tri hárky. Rozdelenie dokumentu do hárku Zariadenie a hárku Vybavenie je len formálnym rozdelením, nejedná sa o rozdelenie zákazky na časti.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Číslo zmluvy o NFP: IROP-Z-302071BGT5-74-73
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 225-647719
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY1:Nákup zariadenia a vybavenia školskej kuchyne pre ZŠ v Šenkviciach:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2023-02-13T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 2
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 2
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 2
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 216 690,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-02-21T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.9.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 19.9.2024
1 EUR1,12 USD (+0,01)
1 EUR0,84 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (-0)
1 EUR25,08 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.9.2024

Opatrenie č. 211/2024 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

8,30 €

12 - 18 hodín

12,30 €

nad 18 hodín

18,40 €

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,80 €
12 - 18 hodín 11,60 €
nad 18 hodín 17,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
Editovateľné tlačivá
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
Prehľad vestníkov jednotlivých ministerstiev