dnes je 27.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     
<január  marec>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2023/2/Mu/TI-STVV
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Muráň
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00328537
Muráň 329, 04901 Muráň

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Muráň
Telefón: +421 903437450
Email: slavkozilincik@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.muran.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/459444
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 2023/2/Mu/TI-STVV
Hlavný kód CPV
34144000-8
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodanie tovaru novej nepoužívanej súpravy turistického vyhliadkového vláčika s platnou homologizáciou na pohyb po verejných komunikáciách počas celého roka
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 259 280,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
obec Muráň
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie tovaru novej nepoužívanej súpravy turistického vyhliadkového vláčika s platnou homologizáciou na pohyb po verejných komunikáciách počas celého roka, pričom tovar musí spĺňať minimálne požadované parametre: príloha k súťažným podkladom kúpna zmluva (príloha č. 1 k KP). Súčasťou dodávky musia byť všetky doklady oprávňujúce na pohyb vláčika po verejných komunikáciách.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
259 280,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
6:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: 05I01000045
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ vyžaduje splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia splnenie podmienok podľa §32 ods.1 ZVO. Na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia predkladá uchádzač doklady podľa §32 ods.2 ZVO. Uchádzači pri predkladaní dokladov môžu postupovať v zmysle §32 ods.3, 4 a 5 ZVO. Hospodársky subjekt môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia v zmysle §152 ods.1 zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov alebo hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa §39 ZVO (Verejný obstarávateľ povoľuje vyplniť len: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti). Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti podľa ustanovenia §37 ods. 3 ZVO. Uvedeným spôsobom môžu podmienky účasti preukazovať aj subdodávatelia.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Verejný obstarávateľ na preukázanie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia vyžaduje predloženie prehľadu o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Minimálna požadovaná úroveň štandardov je potrebná a primeraná najmä vo vzťahu k predpísaným zmluvným platobným podmienkam počas plnenia predmetu zákazky. V prípade, že uchádzač nemá verejne dostupné účtovné závierky za posledné tri hospodárske roky na adrese: www.registeruz.sk, predloží ako dôkazný prostriedok úradne overené kópie výkazov ziskov a strát za posledné tri hospodárske roky, resp. výkazov príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky alebo iné relevantné dokumenty preukazujúce výšky obratu za posledné tri hospodárske roky. Uchádzač môže preukázať finančné a ekonomické postavenie využitím finančných zdrojov inej osoby v zmysle § 33 ods.2 ZVO Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa §39 ZVO (Verejný obstarávateľ povoľuje vyplniť len: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti).
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ v zmysle §38 ods. 8 ZoVO požaduje preukázanie výšku obratu súhrnne za určené obdobie minimálne 1 000 000,00 eur alebo ekvivalent v inej mene prepočítaný kurzom ECB (Európska centrálna banka) k 31.12.2022
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Verejný obstarávateľ na preukázanie podmienok účasti týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti vyžaduje v nadväznosti: na § 34 ods.1 písm. a) ZVO predloženie zoznamu dodávok tovaru (rovnakých alebo porovnateľných ako predmet zákazky) uskutočnených za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnených dodávok tovaru podľa obchodných podmienok ako aj s potvrdením od kupujúceho. Verejný obstarávateľ zohľadní referencie uchádzačov vedené v Evidencii referencií ÚVO, v zmysle §12 ZVO (ak takáto referencia v evidencii existuje). Podmienka účasti je potrebná a primeraná, pretože musí byť preukázané, že uchádzač má praktické schopnosti a skúsenosti s dodávkou rovnakých alebo obdobných tovarov. Uchádzač môže preukázať technickú alebo odbornú spôsobilosť využitím technických alebo odborných kapacít tretej osoby v zmysle § 34 ods. 3 ZVO Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa §39 ZVO (Verejný obstarávateľ povoľuje vyplniť len: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti.).
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ v zmysle §38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní požaduje preukázanie minimálnu požadovanú úroveň štandardov pri predkladaní zoznamu dodávok tovarov (rovnakých alebo porovnateľných ako predmet zákazky uskutočnených za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania, a v závislosti od vzniku spoločnosti: Súčasťou zoznamu dodávok tovarov musia byť zákazky vo finančnom náklade kumulatívne minimálne vo výške predpokladanej hodnoty zákazky.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
V zmysle podmienok uvedených súťažných podkladov a ich prílohách.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2023-03-30T09:45:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2023-11-30T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Vzhľadom na predmet zákazky ako aj kritéria na vyhodnotenie ponúk sa nejedná o zelené verejné obstarávanie. 2. V rámci zadávania zákazky sa uplatňuje podmienka podľa §40 ods.6 písm.g) ZVO 3. Komunikácia a výmena informácia s v tomto verejnom obstarávaní bude vykonávať elektronicky prostredníctvom informačného systému, prostredníctvom ktorého sa verejné obstarávanie realizuje. 4. V predmetnom verejnom obstarávaní nebol použitý postup podľa §25 Zákona ("Prípravné trhové konzultácie a ...") 5. Verejný obstarávateľ požaduje v zmysle §46 ods.3 zákona zloženie zábezpeky vo výške: 10 000,00 EUR. Podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch v bode 15. 6. Verejný obstarávateľ nevyužije možnosť vyhodnocovať podmienky účasti reverzným spôsobom.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2023-02-21T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV