dnes je 28.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     
<január  marec>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: VO/2/2023/Sl
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Martin
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00316792
Nám. S. H. Vajanského 1, 03601 Martin

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Martin
Telefón: +421 434204157 / 434204246 / 434204226 Fax: +421 434204230
Email: marta.kohutova@martin.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.martin.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/459661
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: Vo/2/2023/Sl
Hlavný kód CPV
90000000-7
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je: 1. zber a odvoz komunálnych odpadov vrátane súvisiacich činností 2. čistenie miestnych ciest, chodníkov a verejných plôch 3. starostlivosť, údržba a budovanie verejnej zelene 4. starostlivosť, údržba, budovanie a rekonštrukcia mobiliáru mesta Martin 5. zabezpečenie čistenia šácht uličných vpustí, vsakov a iných kanalizačných šácht na komunikáciách mesta Martin 6. zimná údržba ciest, chodníkov a verejných spevnených plôch Predmet zákazky je rozdelený na 6 samostatných častí (ČASŤ 1, ČASŤ 2, ČASŤ 3, ČASŤ 4, ČASŤ 5, ČASŤ 6) ďalej aj Časti predmetu zákazky, alebo ČASTI). ČASŤ 1: Zabezpečenie služieb v odpadovom hospodárstve v meste Martin; (Poskytnutie služby spočívajúcej v nakladaní s komunálnymi odpadmi) ČASŤ 2: Čistenie verejných priestranstiev mesta Martin; (Poskytnutie služby spočívajúce v zabezpečení údržby a čistenia miestnych ciest, komunikácií a verejných priestranstiev) ČASŤ 3: Starostlivosť, údržba a budovanie verejnej zelene v meste Martin; (Poskytnutie služby spočívajúce v starostlivosti o zeleň, údržbe a budovania verejnej zelene) ČASŤ 4: Zabezpečenie starostlivosti, údržby, budovania a rekonštrukcia mobiliáru v meste Martin; (Poskytnutie služby spočívajúce v oprave, údržbe, budovaní a rekonštrukcii mestského mobiliáru) ČASŤ 5: Zabezpečenie čistenia šácht uličných vpustí, vsakov a iných kanalizačných šácht na komunikáciách mesta Martin; (Poskytnutie služby spočívajúce v čistení a údržbe kanálových vpustí, vsakov, žľabov, odtokov a iných šácht na pozemných komunikáciách, chodníkoch, lávkach, mostných konštrukciách a verejných priestranstvách v správe mesta Martin). ČASŤ 6: Zabezpečenie zimnej údržby pozemných komunikácií, chodníkov a verejných priestranstiev v správe mesta Martin; (Poskytnutie služby spočívajúce v zabezpečení zimnej údržby, na komunikáciách a verejných priestranstiev mesta Martin). Uchádzač predloží ponuku na jednu, niekoľko častí alebo na všetky časti predmetu zákazky. Bližšia špecifikácia jednotlivých častí predmetu obstarávania je uvedená v časti B. Opis predmetu zákazky, Návrhov Zmlúv o poskytovaní služieb samostatne pre každú Časť a ich príloh. Podrobné vymedzenie obchodných (zmluvných) podmienok pre každú ČASŤ tvorí samostatnú kapitolu Súťažných podkladov a to kapitolu D. Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky v nadväznosti na kapitolu B. Opis predmetu obstarávania a kapitolu C. Spôsob určenia ceny.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 61 500 000,00
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 6
OPIS
Názov
Zabezpečenie služieb v odpadovom hospodárstve v meste Martin
Časť č.: 1.
Dodatočné kódy CPV
90500000-2

90511100-3

90512000-9

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Územie mesta Martin- katastrálne územie mesta Martin, Záturčie, Priekopa a Tomčany
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je poskytovanie služieb pri nakladaní s komunálnymi odpadmi, t. j. služieb spojených so zberom, prepravou a zhodnotením alebo zneškodnením komunálnych odpadov vrátane jeho vytriedených zložiek, prevádzkovanie zberného dvora resp. dvorov na území mesta. Predmet zákazky sa obstaráva na obdobie 10 rokov od 01.08.2023 do 31.07.2033. Predmetom zákazky je zabezpečenie nasledovných služieb: 1.zber a odvoz zmesového komunálneho odpadu zo všetkých druhov zberných nádob na území mesta Martin 2.zber a odvoz zmesového komunálneho odpadu zo všetkých druhov zberných nádob v pešej zóne mesta Martin 3.zber a odvoz biologicky rozložiteľného komunálneho odpadu vrátane biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu zo všetkých druhov zberných nádob na území mesta Martin 4.vykonanie mechanicko-biologickej úpravy alebo inej úpravy 5.zabezpečenie zneškodnenia/zhodnotenia vyvezených všetkých druhov odpadov 6.zabezpečenie a prenajatie objednávateľovi príslušných zberných nádob na zmesový komunálny odpad a zabezpečenie ich opravy, údržby, výmeny a doplnenie 7.zabezpečenie zberu objemného odpadu a zabezpečenie zberu drobného stavebného odpadu a pre tento účel zabezpečenie veľkokapacitného kontajnera (ďalej len VKK), 8.umývanie a dezinfekcia nádob na biologicky rozložiteľný komunálny odpad a nádob na zmesový komunálny odpad 9.vyčistenie kontajnerových stojísk po vývoze odpadu 10.zriadenie a prevádzkovanie zberného dvora resp. dvorov na území mesta Martin 11.vykonanie likvidácie nelegálnych skládok a nezákonne umiestneného komunálneho odpadu a drobného stavebného odpadu (vrátane biologicky rozložiteľného odpadu) na území mesta Martin 12.dodanie, osadenie a údržba identifikátorov na smetné nádoby, na vrecový zber 13.obstaranie, inštalácia a prevádzka snímacieho zariadenia 14.zabezpečenie a prenajatie objednávateľovi nádob na biologicky rozložiteľný odpad 15.minoritné príležitostné služby 16.služby odpadového hospodárstva nad rámec predmetu V tabuľke, ktorá je prílohou Súťažných podkladov sú uvedené druhy odpadov, ktoré vznikajú na území mesta Martin a zber ktorých a nakladanie s nimi je potrebné zabezpečiť. Ďalšie informácie o predmete zákazky potrebné na spracovanie ponuky sú uvedené v nasledovných prílohách: Príloha č. 10 Súťažných podkladov Harmonogramy vývozov Príloha Súťažných podkladov Návrh Zmluvy o poskytovaní služieb v odpadovom hospodárstve a jej prílohy: Príloha č. 1 k Zmluve Špecifikácia predmetu Zmluvy Príloha č. 2 k Zmluve Cenová ponuka poskytovateľa Príloha č. 6 k Zmluve Druhy komunálnych odpadov (zberný dvor) Predpokladaný ročný rozsah predmetu zákazky je uvedený v Príloha č. 2 k Zmluve Cenová ponuka poskytovateľa. Územie mesta Martin s vyznačením mestských častí a ulíc, na ktorých sa bude plniť predmet zákazky sa nachádza na webovej stránke: https://mobec.sk/martin#pasport
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
40 000 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Predpokladaná hodnota zákazky 1. časti zákazky - Zabezpečenie služieb v odpadovom hospodárstve v meste Martin je stanovená približne v hodnote 40 000 000,00 bez DPH, bez stanoveného priemerného koeficientu inflácie pre nasledujúce zmluvné obdobie a za predpokladanú dobu trvania zmluvného vzťahu 10 rokov.

Názov
Čistenie verejných priestranstiev mesta Martin
Časť č.: 2.
Dodatočné kódy CPV
90610000-6

90611000-3

90600000-3

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Územie mesta Martin- katastrálne územie mesta Martin, Záturčie, Priekopa a Tomčany
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je poskytovanie služieb čistenia miestnych komunikácií, chodníkov, cyklochodníkov, schodov, nadchodov, verejných plôch, autobusových zastávok, ktoré sa nachádzajú v katastrálnom území Martin, Záturčie, Priekopa a Tomčany vrátane zhodnotenia/zneškodnenia odpadov. Predmet zákazky sa obstaráva na obdobie 10 rokov od 01.08.2023 do 31.07.2033. Predmetom zákazky sú nasledovné činnosti v predpokladaných množstvách: 1.Strojné čistenie komunikácii a cyklochodníkov 2 x za letnú sezónu (2 000 km/1cyklus) 2.Ručné čistenie komunikácii a cyklochodníkov 2 až 3 x za letnú sezónu (5 km/1cyklus) 3.Letné čistenie verejných plôch, chodníkov, schodov, nadchodov, pešie plato, podchodov a autobusových zastávok: čistenie schodov, nadchodov, pešie plato, podchodov 32 x za letnú sezónu (10 ks/1 cyklus) čistenie autobusových zastávok: (50 ks/ 64 cyklov) čistenie verejných plôch - 2 x za letnú sezónu (130 ha/ cyklus) chodníkov:- 2 x za letnú sezónu (800 km/1 cyklus) z toho: i) chodníky 800 km/1 cyklus, ii) parkoviská 4 500 m2/1 cyklus 4.Nakladanie a odvoz odpadu z čistenia komunikácií z medzi skládky na riadenú skládku (700 t) 5.Strojné odburiňovanie komunikácií a cyklochodníkov - 2 x za letnú sezónu (500 km /1cyklus) 6.Strojné odburiňovanie chodníkov - 2 x za letnú sezónu (200 km /1cyklus) 7.Ručné odburiňovanie komunikácií a cyklochodníkov 2 x za letnú sezónu (10 km /1cyklus) 8.Ručné odburiňovanie chodníkov - 2 x za letnú sezónu (15 km/1cyklus) 9.Strojná očista pešej zóny - 28 x za letnú sezónu (celá pešia zóna) 10.Ručná očista pešej zóny - 56 x za letnú sezónu (celá pešia zóna) 11.Odpady, ktoré vzniknú počas prác na údržbe miestnych komunikácií a verejných priestranstiev budú zaraďované pod do skupiny 20 Komunálne odpady, katalógové číslo 20 03 03 odpad z čistenia ulíc v predpokladanom objeme 751 ton; Odpad z čistenia ulíc bude zhodnotený a/alebo zneškodnený v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch v znení neskorších zmien a predpisov. Ďalšie informácie o predmete zákazky potrebné na spracovanie ponuky sú uvedené v nasledovných prílohách: Príloha Súťažných podkladov Návrh Zmluvy o poskytovaní služieb čistenia verejných priestranstiev a jej prílohy: Príloha č. 1 k Zmluve Špecifikácia predmetu Zmluvy Príloha č. 2 k Zmluve Cenová ponuka poskytovateľa Príloha č. 6 k Zmluve Zoznam ulíc (strojné čistenie) Územie mesta Martin s vyznačením verejných priestranstiev, komunikácií, chodníkov, cyklochodníkov a ostatných miest plnenia predmetu zákazky sa nachádza na webovej stránke: https://mobec.sk/martin#pasport
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
4 000 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Predpokladaná hodnota zákazky 2. časti zákazky - Čistenie verejných priestranstiev mesta Martin je stanovená približne v hodnote 4 000 000,00 bez DPH, bez stanoveného priemerného koeficientu inflácie pre nasledujúce zmluvné obdobie a za predpokladanú dobu trvania zmluvného vzťahu 10 rokov.

Názov
Starostlivosť, údržba a budovanie verejnej zelene v meste Martin
Časť č.: 3.
Dodatočné kódy CPV
77300000-3

90600000-3

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Územie mesta Martin- katastrálne územie mesta Martin, Záturčie, Priekopa a Tomčany
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je poskytovanie služieb komplexnej starostlivosti a údržby verejnej zelene v meste Martin v katastrálnom území Martin, Záturčie, Priekopa a Tomčany. Predmet zákazky sa obstaráva na obdobie 10 rokov od 01.08.2023 do 31.07.2033. Predmetom zákazky sú nasledovné činnosti: 1.kosenie mestskej zelene s mechanizmami kosenie cestnej zelene, kosenie stredových pásov komunikácií, kosenie plôch, dokášanie, hrabanie, nakladanie, odvoz a likvidácia biologického odpadu po vykonanej kosbe, vyčistenie priľahlých plôch od pokosenej trávy; 2.ručný zber lístia s mechanizmami ručné hrabanie lístia a biologického odpadu na dohodnutých resp. určených plochách, nakladanie, odvoz a likvidácia biologického odpadu po vykonanom zbere; 3.strojný zber lístia s mechanizmami strojný zber lístia a biologického odpadu na dohodnutých plochách, nakladanie, odvoz a likvidácia biologického odpadu po vykonanom zbere; 4.komplexná starostlivosť o mestskú zeleň s mechanizmami zalievanie verejnej zelene, mobilných kvetináčov, hnojenie dohodnutých resp. určených plôch, odburiňovanie plôch, vertikutácia trávnika; 5.údržba plôch verejnej zelene; 6.starostlivosť o živé ploty s mechanizmami rez a tvarovanie živých plotov, údržba, dočistenie znečistených plôch pri vykonávaní činnosti, odvoz a likvidácia biologického odpadu, vyčistenie priestoru po vykonanej práci; 7.mulčovanie kosenie trávnika kosačkou, ktorá je prispôsobená tak, aby sa pokosená tráva zomlela na čo najmenší rozmer, bez zhrabávania, bez zberu a odvozu na zhodnotenie a/alebo zneškodnenie odpadu; 8.orez drevín a krovín; 9.výrub drevín a krovín výrub stromov podľa platnej legislatívy s platným povolením na výrub drevín rastúcich mimo lesa, alebo len na základe potvrdenia objednávateľa, že dreviny spĺňajú kritériá ohrozujúcich drevín; 10.odstraňovanie stromu postupným zrezávaním s postupným spúšťaním koruny a kmeňa na majetku vo vlastníctve objednávateľa, prípadne iných osôb, podľa platnej legislatívy, odborne spôsobilými pracovníkmi; 11.odstraňovanie invazívnych rastlín; 12.odvoz a likvidácia odpadu z údržby zelene, výrubu a rezu stromov, kríkov nakladanie, odvoz a likvidácia biologického odpadu po vykonanej činnosti v súlade s príslušnými právnymi predpismi; 13.ostatné služby/práce súvisiace s plnením predmet Zmluvy pri starostlivosti o mestskú zeleň dovoz hliny, úprava terénu, frézovanie pňov, planírovanie, zarovnanie, valcovanie, čistenie terénu a iné práce; 14.výsadba mestskej zelene s mechanizmami výsadba trávnatých plôch, výsadba stromov, výsadba kríkov, príprava pôdy, dodávka a výsadba kvetín podľa platnej legislatívy, odborne spôsobilými pracovníkmi; 15.dodanie materiálu a komponentov na výsadbu s mechanizmami zabezpečenie osiva, stromov, oporných kolov, závlahových vakov a i., kvetinovej výsadby. Výmera verejnej zelene podľa jednotlivých lokalít a početnosť obstarávaných činností za rok sú uvedené v tabuľke, ktorá je prílohou Súťažných podkladov. Ďalšie informácie o predmete zákazky potrebné na spracovanie ponuky sú uvedené v nasledovných prílohách: Príloha Súťažných podkladov Návrh Zmluvy o poskytovaní služieb starostlivosti a údržby verejnej zelene a jej prílohy: Príloha č. 1 k Zmluve Špecifikácia predmetu Zmluvy Príloha č. 2 k Zmluve Cenová ponuka poskytovateľa
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
8 000 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Predpokladaná hodnota zákazky 3. časti zákazky - Starostlivosť, údržba a budovanie verejnej zelene v meste Martin je stanovená približne v hodnote 8 000 000,00 bez DPH, bez stanoveného priemerného koeficientu inflácie pre nasledujúce zmluvné obdobie a za predpokladanú dobu trvania zmluvného vzťahu 10 rokov.

Názov
Starostlivosť, údržba, budovanie a rekonštrukcia mobiliáru mesta Martin
Časť č.: 4.
Dodatočné kódy CPV
50870000-4

90500000-2

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Územie mesta Martin- katastrálne územie mesta Martin, Záturčie, Priekopa a Tomčany
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je poskytovanie služieb spočívajúcich v starostlivosti, oprave, údržbe, budovania a rekonštrukcie mobiliáru mesta Martin v katastrálnom území Martin, Záturčie, Priekopa a Tomčany. Zoznam mobiliáru, na ktorom sa bude plniť predmet zákazky je uvedený v Prílohe č. 6 Zmluvy - Počet a umiestnenie objektov mobiliáru. Predmet zákazky sa obstaráva na obdobie 10 rokov od 01.08.2023 do 31.07.2033. Služby je potrebné zabezpečiť v súlade s príslušnými právnymi predpismi v platnom znení a postupovať najmä zákonom č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zákonom č. 543/2002 Z. z. o ochrane prírody a krajiny, v súlade s platnými Všeobecne záväznými predpismi mesta Martin najmä Všeobecne záväzným nariadením mesta Martin o nakladaní s komunálnymi odpadmi a s drobnými stavebnými odpadmi a v súlade s STN EN 1176 Zariadenia a povrch detských ihrísk a STN EN 1177+AC Povrch ihriska tlmiaci náraz, metódy skúšania. Predmetom zákazky sú nasledovné činnosti: 1.Zabezpečenie opráv, rekonštrukcií, údržby a monitorovania detských hracích prvkov a ihrísk 2.Zabezpečenie náhradných dielov na detské hracie prvky 3.Zabezpečenie nových certifikovaných detských hracích prvkov 4.Zabezpečenie potrebných materiálov, mechanizmov a technického zabezpečenia 5.Zabezpečenie odborne spôsobilých pracovníkov na vykonanie odborných prehliadok, revízií v zmysle platnej legislatívy a normy STN EN 1176 a STN EN 1177+AC 6.Zabezpečenie výmeny, doplňovania a čistenia piesku v pieskoviskách vrátane dodávky piesku 7.Zabezpečenie dodania nových malých smetných košov 8.Zabezpečenie výmeny, opráv, údržby, monitorovania a spracovanie pasportu malých smetných košov 9.Zabezpečenie prevádzky, údržby, opráv a rekonštrukcií fontán, vrátane zabezpečenia energií, materiálu a potrebných mechanizmov 10.Zabezpečenie prevádzky, údržby, opráv a rekonštrukcií picích fontán, vrátane zabezpečenia energií, materiálu a potrebných mechanizmov 11.Zabezpečenie dodania nových lavičiek a ich montáž a zabezpečenie opráv, demontáže, montáže a údržbu už umiestnených lavičiek 12.Zabezpečenie dodania, starostlivosť, údržba a opravy ostatného mobiliáru vo vlastníctve verejného obstarávateľa 13.Odvoz a zhodnotenie a/alebo zneškodnenie odpadu vzniknutého plnením pracovných činností spojených so starostlivosťou, údržbou, budovaním a rekonštrukciou mobiliáru Mesta Martin v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch v znení neskorších zmien a predpisov, ktoré budú zaraďované do skupiny 20 Komunálne odpady - za činnosti spojené s odvozom a zhodnotením a/alebo zneškodnením odpadu vzniknutého plnením zadaných pracovných činností sa považujú činnosti zabezpečenia odvozu a zhodnotenia a/alebo zneškodnenia odpadu vzniknutého plnením pracovných činností spojených so starostlivosťou, údržbou, budovaním a rekonštrukciou mobiliáru Mesta Martin v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch v znení neskorších zmien a predpisov, ktoré budú zaraďované do skupiny 20 Komunálne odpady, v predpokladanom množstve, katalógové číslo 20 03 01 2 t; 20 02 02 - 2 t; 20 03 07 1 t; 20 03 08 5 t. Ďalšie informácie o predmete zákazky potrebné na spracovanie ponuky sú uvedené v nasledovných prílohách: Príloha Súťažných podkladov Návrh Zmluvy o poskytovaní služieb starostlivosti o mobiliár a jej prílohy: Príloha č. 1 k Zmluve Špecifikácia predmetu Zmluvy Príloha č. 2 k Zmluve Cenová ponuka poskytovateľa Príloha č. 6 k Zmluve Počet a umiestnenie objektov mobiliáru Predpokladaný ročný rozsah predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č. 2 k Zmluve Cenová ponuka poskytovateľa.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
4 000 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Predpokladaná hodnota zákazky 4. časti zákazky - Starostlivosť, údržba, budovanie a rekonštrukcia mobiliáru mesta Martin je stanovená približne v hodnote 4 000 000,00 bez DPH, bez stanoveného priemerného koeficientu inflácie pre nasledujúce zmluvné obdobie a za predpokladanú dobu trvania zmluvného vzťahu 10 rokov.

Názov
Zabezpečenie čistenia šácht uličných vpustí, vsakov a iných kanalizačných šácht na komunikáciách mesta Martin
Časť č.: 5.
Dodatočné kódy CPV
90640000-5

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Územie mesta Martin- katastrálne územie mesta Martin, Záturčie, Priekopa a Tomčany
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je poskytovanie služieb čistenia šácht uličných vpustí, vsakov, žľabov, odtokov a iných šácht na pozemných komunikáciách, chodníkoch, lávkach, mostných konštrukciách a verejných priestranstvách v správe mesta Martin v katastrálnom území Martin, Záturčie, Priekopa a Tomčany. Predmet zákazky sa obstaráva na obdobie 10 rokov od 01.08.2023 do 31.07.2033. Predmetom zákazky je zabezpečenie nasledovných činností: 1.vyčistenie zberného koša uličnej vpuste, vsaku alebo inej šachty, čím sa rozumie otvorenie poklopu, mreže vpuste, šachty, vybratie koša, vyčistenie zberného koša, kontrola stavu znečistenia šachty pod košom, vizuálna kontrola technického stavu vpuste / šachty, koša a poklopu, v prípade zistenia závad a nedostatkov ich zápis, ak ich odstránenie nie je súčasťou objednávky a zhodnotením a/alebo zneškodnením odpadu v zmysle zákona o odpadoch, 2.vyčistenie kanálovej vpuste, vsaku alebo inej šachty po prepojovacie potrubie, čím sa rozumie sa rozumie otvorenie poklopu / mreže vpuste, šachty, vybratie koša, vyčistenie zberného koša, kontrola stavu znečistenia šachty pod košom, vizuálna kontrola technického stavu vpuste / šachty, koša a poklopu, v prípade zistenia závad a nedostatkov ich zápis, ak ich odstránenie nie je súčasťou objednávky a zhodnotením a/alebo zneškodnením odpadu v zmysle zákona o odpadoch, 3.čistenie prepojovacieho potrubia šachty pretlakom s odsatím nečistôt a zhodnotenie a/alebo zneškodnenie odpadu v zmysle zákona o odpadoch 4.čistenie prepojovacieho potrubia šachty frézovaním s odsatím nečistôt a zhodnotenie a/alebo zneškodnenie odpadu v zmysle zákona o odpadoch, 5.dodanie a výmena nového poklopu / mreže vpuste / šachty, čím sa rozumie vybratie poškodeného a následné osadenie nového poklopu / mreže a zhodnotenie a/alebo zneškodnenie (odpadu) poškodeného poklopu / mreže v zmysle zákona o odpadoch vrátane poplatkov, 6.monitorovanie priechodnosti prepojovacích potrubí kamerovým systémom, čím sa rozumie zisťovanie príčin nepriechodnosti prepojovacích potrubí po použití akýchkoľvek spôsobov čistenia, 7.čistenie zberných žľabov, líniových žľabov (ekodrenov) a zvodov dažďovej vody mostných konštrukcií, lávok, námestí a verejných priestranstiev, čím sa rozumie čistenie úzkych, žľabov a zvodov vody, štrbinových žľabov vysokým tlakom vody (vysokotlakým zariadením / čističom) a ručným alebo strojový čistením zberných šácht, a zhodnotením a/alebo zneškodnenie odpadu v zmysle zákona o odpadoch. Na dláždených verejných priestranstvách (pešia zóna a ostatné námestia a plochy) je potrebné použiť vozidlo s max hmotnosťou do 3,5 t. 8.čistenie trativodu, čím sa rozumie vybratie znečistenej / zanesenej výplne trativodu a zhodnotenie a/alebo zneškodnenie odpadu v zmysle zákona o odpadoch vrátane poplatkov a navezenie novej výplne rovnakej kvality frakcie, ako pôvodná, urovnanie povrchu trativodu. 9.čistenie odlučovača ropných látok, čím sa rozumie vybratie / odsatie usadených ropných látok a nečistôt a zhodnotenie a/alebo zneškodnenie odpadu v zmysle zákona o odpadoch, odvoz a likvidácia starého zberného koša, na zhodnotenie a/alebo zneškodnenie odpadu vrátane súvisiacich poplatkov v zmysle zákona o odpadoch, 10.vybudovanie novej uličnej vpuste s hĺbkou 2 m, 11.oprava a rekonštrukcia šachty s hĺbkou 1 m, 12.oprava a rekonštrukcia šachty s hĺbkou 3 m, Ďalšie informácie o predmete zákazky potrebné na spracovanie ponuky sú uvedené v nasledovných prílohách: Príloha Súťažných podkladov Návrh Zmluvy o poskytovaní služieb čistenia a údržby vpustí a šácht a jej prílohy: Príloha č. 1 k Zmluve Špecifikácia predmetu Zmluvy Príloha č. 2 k Zmluve Cenová ponuka poskytovateľa Predpokladaný ročný rozsah predmetu zákazky je uvedený v Príloha č. 2 k Zmluve Cenová ponuka poskytovateľa. Územie mesta Martin s vyznačením vpustí, šácht a poklopov, na ktorých sa bude plniť predmet zákazky sa nachádza na webovej stránke: https://mobec.sk/martin#pasport
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
1 000 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Predpokladaná hodnota zákazky 5. časti zákazky - Zabezpečenie čistenia šácht uličných vpustí, vsakov a iných kanalizačných šácht na komunikáciách mesta Martin je stanovená približne v hodnote 1 000 000,00 bez DPH, bez stanoveného priemerného koeficientu inflácie pre nasledujúce zmluvné obdobie a za predpokladanú dobu trvania zmluvného vzťahu 10 rokov.

Názov
Zabezpečenie zimnej údržby pozemných komunikácií, chodníkov a verejných priestranstiev v správe mesta Martin
Časť č.: 6.
Dodatočné kódy CPV
90610000-6

90620000-9

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Územie mesta Martin- katastrálne územie mesta Martin, Záturčie, Priekopa a Tomčany
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je zabezpečenie vykonávania zimnej údržby miestnych ciest, chodníkov, parkovísk a verejných priestranstiev mesta Martin, vrátane vykonávania zimnej pohotovosti v zimnom období príslušného roka, ktoré vymedzí objednávateľ v platnom Operačnom pláne zimnej údržby pozemných komunikácií chodníkov a verejných priestranstiev v správe mesta Martin (ďalej len OPZÚ) na príslušný rok. Spravidla ide o obdobie od 15.11. do 15.03. nasledujúceho roku. Predmet zákazky sa obstaráva na obdobie 10 rokov od 01.08.2023 do 31.07.2033. Zimnou údržbou sa pre potreby tohto verejného obstarávania rozumie vykonávanie zimnej údržby miestnych ciest, chodníkov, parkovísk a verejných priestranstiev mesta Martin, vrátane vykonávania zimnej pohotovosti. Predmetom zákazky je zabezpečenie nasledovných činností: 1.zabezpečenie dispečingu, dispečerskej linky a pohotovostnej služby dispečera vrátane fyzickej kontroly výkonov v teréne 2.zabezpečenie pohotovostnej služby vodičov vozidiel a mechanizmov zimnej údržby 3.zabezpečenie pohotovostnej služby ručných pracovníkov zimnej údržby 4.zabezpečenie pohotovostnej služby vodičov vozidiel a mechanizmov zimnej údržby z domu zabezpečenie pohotovostnej služby ručných pracovníkov zimnej údržby z domu 5.odvoz snehu vozidlom s úložným priestorom minimálne 9 m3 6.odvoz snehu nakladačom 7.presuny vozidla bez pluhovania a posýpania 8.presuny multikár bez pluhovania a posýpania 9.posyp vozoviek chemickým materiálom NaCl 30g/m2 - v minimálnej šírke 2,5 m 10.posyp vozoviek zmiešaným materiálom cestná soľ NaCl v pomere 1:6 s inertným materiálom frakcie 2 4 mm 210 g/m2 - v minimálnej šírke 2,5 m 11.posyp vozoviek inertným materiálom materiál frakcie 2 4 mm 180 g/m2 - v minimálnej šírke 2,5 m 12.odhŕňanie snehu s posypom chemickým materiálom na vozovkách NaCl 30g/m2 - v minimálnej šírke 2,5 m 13.odhŕňanie snehu s posypom zmiešaným materiálom na vozovkách cestná soľ NaCl v pomere 1:6 s inertným materiálom frakcie 2 4 mm 210 g/m2 - v minimálnej šírke 2,5 m 14.odhŕňanie snehu s posypom inertným materiálom na vozovkách materiál frakcie 2 4 mm 180 g/m2 - v minimálnej šírke 2,5 m 15.posyp chodníkov chemickým materiálom NaCl 30g/m2 - v minimálnej šírke 1,2 m 1000 km 16.posyp chodníkov zmiešaným materiálom cestná soľ NaCl v pomere 1:6 s inertným materiálom frakcie 2 4 mm 210 g/m2 - v minimálnej šírke 1,2 m 17.posyp chodníkov inertným materiálom materiál frakcie 2 4 mm 180 g/m2 -v minimálnej šírke 1,2 m 18.odhŕňanie chodníkov s posypom chemickým materiálom NaCl 30g/m2 - o minimálnej šírke 1,2 m 19.odhŕňanie chodníkov s posypom zmiešaným materiálom cestná soľ NaCl v pomere 1:6 s inertným materiálom frakcie 2 4 mm 210 g/m2 - o minimálnej šírke 1,2 m 20.odhŕňanie chodníkov s posypom inertným materiálom materiál frakcie 2 4 mm 180 g/m2 - o minimálnej šírke 1,2 m 21.ručné čistenie bez posypu 22.ručné čistenie s chemickým posypom 23.odhŕňanie vozoviek bez posypu o minimálnej šírke 2,5 m 24.odhŕňanie chodníkov bez posypu o minimálnej šírke 1,2 m 25.odstraňovanie cencúľov a ľadu vrátane nákladov za použitie vysokozdvižnej plošiny 26.odstraňovanie snehu na vozovkách inou mechanizáciou ( snežná fréza ) o minimálnej šírke 2,5 m 27.odstraňovanie snehu na chodníkoch inou mechanizáciou ( snežná fréza ) o minimálnej šírke 1,2 m 28.zabezpečiť a uskladniť chemický posypový materiál soľ NaCl 29.zabezpečiť a uskladniť inertný posypový materiál frakcia 2-4 mm Predpokladané množstvá jednotlivých položiek činností zimnej údržby uvedené v Prílohe č. 2 k Zmluve Cenová ponuka poskytovateľa boli stanovené aj s predpokladom miernejších období zím vzhľadom na narastajúce globálne otepľovanie. Územie mesta Martin s vyznačením mestských častí a ulíc, na ktorých sa bude plniť predmet zákazky sa nachádza na webovej stránke: https://mobec.sk/martin#pasport
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
4 500 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Predpokladaná hodnota zákazky 6. časti zákazky - Zabezpečenie zimnej údržby pozemných komunikácií, chodníkov a verejných priestranstiev v správe mesta Martin je stanovená približne v hodnote 4 500 000,00 bez DPH, bez stanoveného priemerného koeficientu inflácie pre nasledujúce zmluvné obdobie a za predpokladanú dobu trvania zmluvného vzťahu 10 rokov.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní, týkajúce sa osobného postavenia pre Časti 1 až 6 1.1 Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov. Ich splnenie uchádzač preukáže podľa ustanovenia § 32 ods. 2, resp. 3, resp. ods. 4, resp. ods. 5 alebo § 152 v súlade s ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, predložením originálu alebo úradne osvedčených fotokópií dokladu. 1.2 Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní: a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe, b) nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, c) nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, 1.3 Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 odseku 1, ak nie je ustanovené inak: a) písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, b) písm. b) doloženým potvrdením Zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, c) písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace, d) písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, e) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, f) písm. f) doloženým čestným vyhlásením. Uchádzač alebo záujemca nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 písm. b), § 32 ods. 2 písm. c) a § 32 ods. 2 písm. e), nakoľko VO je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy. Uchádzač alebo záujemca nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 ods. 2, ak verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu ( § 1 ods. 3 zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii). Splnenie podmienok účasti podľa § 32 môže uchádzač preukázať vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ostatné podmienky účasti osobného postavenia, ako aj odôvodnenie primeranosti podmienky účasti podľa ustanovenia § 32 sú uvedené v Súťažných podkladoch.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Všetky podrobnosti týkajúce sa podmienok účasti, ich odôvodnenia a komunikácie sú uvedené v Súťažných podkladoch, ktoré sú pre uchádzačov a záujemcov záväzné. Verejný obstarávateľ uzavrie na základe výsledku elektronickej aukcie s úspešným uchádzačom Zmluvy o službách na 6 samostatných častí zákazky podľa § 269 ods. 2 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov a podľa § 56 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Verejný obstarávateľ na predmet zákazky použije elektronickú aukciu v zmysle § 54 zákona o verejnom obstarávaní. Elektronická aukcia sa uskutoční prostredníctvom aukčného systému Mesta Martin eBIT verzia 4.0.0.0., ktorý je certifikovaným systémom v zmysle zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní, podmienky a priebeh e- aukcie sú uvedené v časti F. Súťažných podkladov.
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2023-04-05T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2025-07-31T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k všetkým poskytnutým dokumentom / informáciám počas lehoty na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ bude všetky dokumenty uverejňovať ako elektronické dokumenty v príslušnej časti zákazky v systéme EVO.eBIT portal na portáli http://www.evoportal.sk/, ako aj v profile verejného obstarávateľa (ÚVO). 2. Predkladanie ponúk je umožnené iba registrovaným uchádzačom, ktorých verejný obstarávateľ zaregistroval do systému EVO portal schválením jeho žiadosti o registráciu, a ktorým systém EVO portal vygeneroval UID používateľa. Záujemcovia sa môžu zaregistrovať na adrese: http://www.evoportal.sk/index.php?zobraz=registracia; pokyny k registrácií sú uvedené priamo na tejto adrese. 3. Ponuka, pre každú ČASŤ, musí byť vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a vložená do elektronického prostriedku EVO.eBIT portal umiestnenom na webovej adrese http://www.evoportal.sk/. Doklady a dokumenty tvoriace obsah ponuky, požadované v Súťažných podkladoch verejný obstarávateľ odporúča predložiť ako sken originálu, resp. sken úradne overenej kópie v súbore pdf, pokiaľ nie je určené inak. Uchádzač môže v ponuke predložiť aj kópie dokladov, vrátane kópií v elektronickej podobe podľa pokynov uvedených v Súťažných podkladoch. 4. Ak uchádzač v ponuke preukázal splnenie podmienok účasti jednotným európskym dokumentom uchádzača podľa § 39 ods. 1 zákona a nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr, verejný obstarávateľ po vyhodnotení ponúk vyhodnotí splnenie podmienok účasti uchádzačom, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí, samostatne na každú Časť zákazky. 5.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo uzavrieť Zmluvu o službách samostatne pre každú ČASŤ v stanovenej lehote viazanosti ponúk s druhým, resp. ďalším uchádzačom v poradí na základe výsledku pôvodnej elektronickej aukcie pre každú ČASŤ v prípade: ak fyzická alebo právnická osoba vo fáze zadávania zákazky pred uzavretím zmluvy- úspešný uchádzač, odstúpi od svojej ponuky (odmietne podpísať zmluvu), resp. ponuka úspešného uchádzača (s použitím e - aukcie) bola opäť vyhodnocovaná alebo prebiehala konzultácia na základe predloženej najnižšej ceny, resp. s ktorou uzavrie zmluvu a stratí v priebehu jej plnenia schopnosť splniť si zmluvný záväzok v lehote viazanosti ponúk. Verejný obstarávateľ v tomto istom postupe zadávania zákazky na dodania predmetu zákazky vyberie nového úspešného uchádzača v lehote viazanosti ponúk a výsledok oznámi všetkým uchádzačom, ktorých ponuky sa vyhodnocovali. 6. Predpokladaný termín začatia elektronickej aukcie bude uchádzačom oznámený elektronicky vo Výzve na účasť až po vyhodnotení ponúk a splnenia podmienok účasti uchádzačov. Ďalšie informácie o podmienkach a priebehu elektronickej aukcie sú uvedené v časti F. Súťažných podkladov. Za použité technické prostriedky a špecifikácie technického pripojenia počas etapy a priebehu elektronickej aukcie zodpovedajú uchádzači, nie vlastník domény. 7. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania nadlimitnej zákazky z dôvodov uvedených v § 57 ods. 1 a ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní a v bode 31 Súťažných podkladov. 8.Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora (§ 11 ZVO). 9.Predmetné verejné obstarávanie z uvedených možností je zamerané na zelené verejné obstarávanie.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2023-02-21T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV