dnes je 3.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<august  október>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 11/2022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Sociálna poisťovňa, ústredie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30807484
29. augusta 8 a 10, 81363 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Sociálna poisťovňa, ústredie
Telefón: +421 2906171944
Email: helena.takacsova@socpoist.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.socpoist.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 45907-1/2021-BA
Hlavný kód CPV
72000000-5
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je: 1. vytvorenie diela nového informačného systému s názvom Elektronická zložka klienta (ďalej aj "IS EZK) v rámci poskytnutia služieb pre hlavné aktivity národného projektu Zavedenie pro-klientsky orientovaných procesov a služieb pre podporu klientov Sociálnej poisťovne IS EZK a 2. poskytovanie služieb podpory prevádzky a rozvoja IS EZK na obdobie 60 mesiacov odo dňa finálnej akceptácie diela IS EZK a uvedenia do rutinnej prevádzky.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
72212422-3

72240000-9

72265000-0

72268000-1

72322000-8

72310000-1

72250000-2

72267000-4

72267100-0

79421000-1

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Sociálna poisťovňa, ústredie, Ul. 29. augusta 8 a 10, 813 63 Bratislava, Slovenská republika
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je 1. vytvorenie diela nového informačného systému s názvom Elektronická zložka klienta (ďalej len IS EZK) v rámci poskytnutia služieb pre hlavné aktivity národného projektu Zavedenie pro-klientsky orientovaných procesov a služieb pre podporu klientov Sociálnej poisťovne IS EZK a 2. poskytovanie služieb podpory prevádzky a rozvoja IS EZK na obdobie 60 mesiacov odo dňa finálnej akceptácie diela IS EZK a uvedenia do rutinnej prevádzky. Predpokladaná hodnota zákazky na poskytnutie služieb pre hlavné aktivity národného projektu Zavedenie pro-klientsky orientovaných procesov a služieb pre podporu klientov Sociálnej poisťovne (IS EZK) financovaného z Operačného programu Integrovaná infraštruktúra, Prioritná os č. 7: Informačná spoločnosť, tzn. pre vytvorenie a implementáciu IS EZK je 3 947 210,00 EUR bez DPH a predpokladaná hodnota zákazky na poskytovanie služieb podpory prevádzky a rozvoja IS EZK na obdobie 60 mesiacov financované z rozpočtu správneho fondu Sociálnej poisťovne je 3 947 210,00 EUR bez DPH. Verejný obstarávateľ s úspešným uchádzačom uzatvorí Zmluvu o dielo na dodávku softvérového diela uzatvorenú v súlade so zákonom č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní, v znení neskorších predpisov, v zmysle § 536 a nasl. zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka, v znení neskorších predpisov a § 65 a nasl. zákona č. 185/2015 Z. z. Autorského zákona v znení neskorších predpisov, ktorej prílohou č. 9 bude Zmluva o podpore prevádzky, údržbe a rozvoji informačného systému uzatvorená v súlade so zákonom č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní, v znení neskorších predpisov, v zmysle § 269 ods. 2 a nasl. zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka, v znení neskorších predpisov a § 65 a nasl. zákona č. 185/2015 Z. z. Autorského zákona v znení neskorších predpisov. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B.1 Opis predmetu zákazky a časť B.2 Obchodné podmienky plnenia predmetu zákazky súťažných podkladov, ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa a v IS EVO.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Číslo projektu alebo referenčné číslo: Kód projektu v ITMS2014+: 311071Z272
Doplňujúce informácie
Používaná skratka: IS EZK Kód projektu v ITMS2014+: 311071Z272 Výzva - kód Výzvy: OPII-2019/7/5-DOP Použitý systém financovania: predfinancovanie, refundácia, kombinácia týchto systémov Operačný program: Integrovaná infraštruktúra Spolufinancovaný fondom: Európsky fond regionálneho rozvoja Prioritná os: 7 Informačná spoločnosť Investičná priorita: 2c) Posilnenie aplikácií IKT v rámci elektronickej štátnej správy, elektronického vzdelávania, elektronickej inklúzie, elektronickej kultúry a elektronického zdravotníctva Vysvetlenie: OPII - Operačný program Integrovaná infraštruktúra (ďalej aj "OPII") DOP - Dopytovo-orientovaný projekt (ďalej aj "DOP") PO7 - Prioritná os č. 7 (ďalej aj "PO7") IKT - Informačné komunikačné technológie (ďalej aj "IKT") Poskytnutie služieb pre hlavné aktivity národného projektu Zavedenie pro-klientsky orientovaných procesov a služieb pre podporu klientov Sociálnej poisťovne (IS EZK), tzn. vytvorenie a implementácia IS EZK je financované z OPII, PO7. V prípade, že tento zdroj financovania nebude zabezpečený, môže byť financovanie čiastočne alebo v plnej výške realizované z rozpočtu správneho fondu Sociálnej poisťovne za predpokladu, že rozpočet správneho fondu Sociálnej poisťovne bude disponovať potrebnými zdrojmi. V prípade, že správny fond Sociálnej poisťovne nebude disponovať žiadnymi zdrojmi pre financovanie projektu, jeho realizácia bude zrušená.

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2021/S 181-470508
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Zákazka/časť je pridelená: Nie
INFORMÁCIE O NEPRIDELENÍ ZÁKAZKY
Zmluva/časť nebola pridelená
Iné dôvody (ukončenie konania)

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Zrušenie použitého postupu zadávania zákazky podľa § 57 ods.2 zákona 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Odôvodnenie zrušenia použitého postupu zadávania zákazky, je uvedené v profile verejného obstarávateľa na internetovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-09-21T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 2.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,09 CZK (-0,05)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV