dnes je 3.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<august  október>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: NaL 04/2022_1
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Štátny geologický ústav Dionýza Štúra
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31753604
Mlynská dolina 1, 81704 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Štátny geologický ústav Dionýza Štúra
Telefón: +421 259375232
Email: vosguds@geology.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.geology.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: NaL 04/2022
Hlavný kód CPV
38000000-5
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka špeciálneho prístrojového vybavenia pre potreby projektu Monitoring svahových deformácií ITMS2014+ kód projektu: 310031N710, ktorý sa implementuje na Štátnom geologickom ústave Dionýza Štúra na základe zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzatvorenej medzi Ministerstvom životného prostredia SR a Štátnym geologickým ústavom Dionýza Štúra z Operačného programu Kvalita životného prostredia. Predmet zákazky pozostáva z dodania prístrojového vybavenia podľa špecifikácie verejného obstarávateľa do: - vybraných monitorovacích objektov (vrtov), ktoré sa nachádzajú na zosuvných lokalitách v Trenčianskom, Banskobystrickom, Žilinskom, Prešovskom a Košickom kraji (Časť I. zákazky). Presná špecifikácia lokalít (súradnice objektov), na ktoré budú prístroje dodané (inštalované), bude verejným obstarávateľom upresnená v čiastkovej výzve na plnenie/čiastkovej objednávke; - priestorov Štátneho geologického ústavu v Bratislave (Časť II. zákazky). Bližšia špecifikácia predmetu zákazky /podrobné kvalitatívne a kvantitatívne vymedzenie predmetu zákazky/ sa nachádza v Časti B.1 Opis predmetu zákazky a v Časti B. 2 Spôsob určenia ceny súťažných podkladov, vrátane množstiev jednotlivých položiek, ktoré tvoria predmet jednotlivých častí zákazky.
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
OPIS
Názov
Prístrojové vybavenie pre zabezpečenie dlhodobých kontinuálnych meraní pohybovej aktivity v zosuvných územiach a sledovania významných zosuvotvorných faktorov
Časť č.: Časť I. zákazky
Dodatočné kódy CPV
38200000-7

38422000-9

38421110-6

38930000-3

38127000-1

38128000-8

72300000-8

72318000-7

32260000-3

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK022:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
vybrané objekty v Trenčian., Banskobyst., Žilins., Prešov. a Košic. kraji. Na lokalitách bude zabezpečená inštalácia, uvedenie do prev. a prenos namer. údajov do centra monitor. (sídlo VO).
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka špeciálneho prístrojového vybavenia - Prístrojové vybavenie pre zabezpečenie dlhodobých kontinuálnych meraní pohybovej aktivity v zosuvných územiach a sledovania významných zosuvotvorných faktorov. Pre vybrané vybavenia Časti I. zákazky uvedené v Časti B.1 a v Časti B. 2 súťažných podkladov sa požaduje zabezpečenie prenosu údajov (zo senzorov inštalovaných na zosuvných lokalitách do centra monitoringu): od uvedenia zariadenia do prevádzky (za tento termín sa považuje protokolárne odovzdanie zariadenia verejnému obstarávateľovi; zariadenie musí byť v čase odovzdania pripojené do internetovej siete s otestovaným vysielaním) po dobu max. 18 mesiacov, najneskôr do ukončenia platnosti Rámcovej dohody. Bližšia špecifikácia predmetu danej časti zákazky /podrobné kvalitatívne a kvantitatívne vymedzenie predmetu zákazky/ sa nachádza v Časti B.1 a v Časti B. 2 súťažných podkladov, vrátane množstiev jednotlivých položiek, ktoré tvoria predmet danej časti zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Zákazka bude počas implementácie predmetného projektu financovaná z prostriedkov schváleného projektu Monitoring svahových deformácií, ITMS2014+ kód projektu: 310031N710, financovaného z Operačného programu Kvalita životného prostredia.
Doplňujúce informácie

Názov
Prístrojové vybavenie pre zabezpečenie kontrolných etapových meraní pohybovej aktivity v zosuvných územiach a sledovanie zmien hĺbky hladiny podzemnej vody
Časť č.: Časť II. zákazky
Dodatočné kódy CPV
38200000-7

38422000-9

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto dodania tovaru: Štátny geologický ústav Dionýza Štúra, Mlynská dolina 1, 817 04 Bratislava
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka špeciálneho prístrojového vybavenia - Prístrojové vybavenie pre zabezpečenie kontrolných etapových meraní pohybovej aktivity v zosuvných územiach a sledovanie zmien hĺbky hladiny podzemnej vody. Bližšia špecifikácia predmetu danej časti zákazky /podrobné kvalitatívne a kvantitatívne vymedzenie predmetu zákazky/ sa nachádza v Časti B.1 a v Časti B. 2 súťažných podkladov, vrátane množstiev jednotlivých položiek, ktoré tvoria predmet danej časti zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Zákazka bude financovaná z prostriedkov schváleného projektu Monitoring svahových deformácií, ITMS2014+ kód projektu: 310031N710, financovaného z Operačného programu Kvalita životného prostredia.
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 119-334739
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKYČasť I. zákazky:Prístrojové vybavenie pre zabezpečenie dlhodobých kontinuálnych meraní pohybovej aktivity v zosuvných územiach a sledovania významných zosuvotvorných faktorov:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-09-21T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 2
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 2
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 2
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 1 043 603,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

Časť II. zákazky:Prístrojové vybavenie pre zabezpečenie kontrolných etapových meraní pohybovej aktivity v zosuvných územiach a sledovanie zmien hĺbky hladiny podzemnej vody:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-09-21T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 2
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 2
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 2
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 26 800,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy predmetné VO nie je: a) zelené verejné obstarávanie b) obstarávanie inovácií c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-09-21T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 2.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,09 CZK (-0,05)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV