dnes je 3.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<august  október>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 20220926 MŠ Lehnice IROP
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Lehnice
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00305553
Lehnice 89, 93037 Lehnice

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Lehnice
Telefón: +421 315586117
Email: starosta@lehnice.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/448690
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 20220926 MŠ Lehnice IROP
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác v rozsahu výstavby nového pavilónu materskej školy a tým modernizovať a rozšíriť existujúcu infraštruktúru ako aj uskutočnenie stavebných prác zameraných na rekonštrukciu existujúceho objektu stavebnými úpravami zameranými na dispozičné riešenie a tým aj predĺženie životnosti predmetnej materskej školy s vytvorením zelenej infraštruktúry s prvkami detského ihriska. Realizácia jednotlivých stavebných prác sa vyžaduje vykonať v zmysle platných predpisov Slovenskej republiky v rozsahu výkazu výmer pre obe časti predmetu zákazky ako aj projektovej dokumentácie.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 048 428,98
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Pre časť 1 a časť 2 predmetu zákazky sa uplatňuje: Podľa § 32 ods. 2 zákona: uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 zákona: a) písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace b) písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, c) písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace, d) písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, e) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení uskutočňovať stavebné práce , ktorý zodpovedá predmetu zákazky, f) písm. f) doloženým čestným vyhlásením. Podľa § 32 ods. 3 zákona: uchádzač alebo záujemca nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 ods. 2, ak verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu. Verejný obstarávateľ v súlade s § 32 ods. 2 nevyžaduje predloženie dokladov podľa § 32 ods. 2 písm. a), b), c) a e) zákona, a to z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy nadväzujúc aj na všeobecné metodické usmernenie č. 11-2019 Úradu pre verejné obstarávanie, pričom nepredloženie dokladov podľa § 32 ods. 2 písm. a), b), c) a e) zákona nie je možné sankcionovať vylúčením uchádzača. Uchádzač/záujemca môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v súlade s § 152 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia uchádzača za každého člena skupiny osobitne. Podrobné vymedzenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia pre príslušné časti 1 a 2 predmetu zákazky sa nachádzajú v súťažných podkladoch a vzhľadom na max. počet znakov vo formulári, ich nie je možné uviesť v úplnom znení.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Platí pre časť 1 predmetu zákazky: podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky. Vyjadrenie banky nie staršie ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, predloží uchádzač ako originál alebo úradne osvedčenú kópiu. Výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky. Uchádzač predloží požadované vyjadrenia od všetkých bánk, v ktorých má uchádzač vedené účty. Zároveň uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že nemá vedené ďalšie účty v iných bankách ako tých, od ktorých predložil vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, podpísané uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača. Predloženie vyjadrenia od banky, bánk alebo pobočky zahraničnej banky (ďalej len banka/banky), v ktorej má uchádzač vedený účet resp. účty, musí obsahovať minimálne informáciu o tom, že: 1. uchádzač nie je a nebol v nepovolenom debete 2. jeho bežný účet nie je a nebol predmetom exekúcie, 3. v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár alebo informáciu, že úver nečerpal. Toto vyjadrenie sa musí vzťahovať na obdobie rokov 2019, 2020 a 2021 do termínu vystavenia tohto potvrdenia, resp. na obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu/účtov. Pre časť 2 predmetu zákazky sa ustanovenie v článku III.1.2) neuplatňuje.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. Podrobné vymedzenie podmienok účasti pre príslušnú časť1 predmetu zákazky sa nachádza v súťažných podkladoch a vzhľadom na max. počet znakov vo formulári, ich nie je možné uviesť v úplnom znení. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií dokladov, uvedených podľa bodu III.1.2) výzvy, pokiaľ príslušný doklad/dokument nie je vydávaný/vyhotovený výlučne v elektronickej forme, resp. nie je určené inak. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tohto bodu za všetkých členov skupiny spoločne k príslušnej časti 1 predmetu zákazky. Pre časť 2 predmetu zákazky sa neuplatňuje.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Pre časť 1 predmetu zákazky sa uplatňuje: 1. podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní - zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác vo výške 900 000 EUR, zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnení stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom bol: - bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, - bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. 2. podľa § 34 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní - opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality. Vyžaduje sa v rámci opatrení na zabezpečenie kvality predloženie licencie, certifikátu, osvedčenia alebo iný ekv. doklad od nezávislej certifikačnej autority, na zhotovovanie vonkajších tepelnoizolačných kontaktných systémov, ktorým uchádzači alebo záujemcovia preukazujú vykonávanie špeciálnych stavebných prác, ktorých kvalita, spolu s osvedčenými komponentmi tepelnoizolačného systému garantuje projektované parametre. 3. podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní ak ide o stavebné práce, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi, alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy - zodpovedných za riadenie stavebných prác. Verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie: 3.1. dokladu o odbornej spôsobilosti osoby zodpovednej za riadenie stavebných prác na výkon činnosti stavbyvedúceho, t.j. osvedčenie SKSI alebo ekvivalentný doklad o vykonaní odbornej skúšky podľa zák. č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov - odborné zameranie pozemné stavby, splnomocňujúce na vykonávanie vybraných činností vo výstavbe podľa § 45 zák. č. 50/1976 Zb. stavebný zákon v znení neskorších predpisov. Verejný obstarávateľ uzná ekvivalentný doklad vydaný členskými štátmi 3.2. dokladu o odbornej spôsobilosti osoby zodpovednej na výkon činnosti na technickom zariadení elektrickom, t.j. osvedčenie podľa § 24 Vyhlášky 508/2009 Z. z. vydanej MPSVaR SR, ktorá môže okrem odbornej prehliadky a odbornej skúšky vyhradeného technického zariadenia elektrického vykonávať činnosť elektrotechnika na riadenie činnosti alebo na riadenie prevádzky a vykonávať skúšku vyhradeného technického zariadenia elektrického po ukončení výroby. 4. podľa § 34 ods. 1 písm. c) zákona v nadväznosti na § 35 zákona o verejnom obstarávaní údajmi o technikoch alebo technických orgánoch, najmä tých, ktorí sú zodpovední za kontrolu kvality bez ohľadu na to, v akom zmluvnom vzťahu sú k uchádzačovi alebo záujemcovi; ak ide o zákazku na stavebné práce tých, na ktorých sa môže uchádzač alebo záujemca obrátiť so žiadosťou o vykonanie týchto prác. Vyžaduje sa predloženie certifikátu systému manažérstva kvality ISO 9001 na stavebné práce. 5. podľa § 34 ods. 1 písm. h) zákona v nadväznosti na § 36 zákona o verejnom obstarávaní - uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy, ktorej predmetom je uskutočnenie stavebných prác, vyžaduje sa predloženie certifikátu ISO 14001 na stavebné práce. Pre časť 2 predmetu zákazky sa uplatňuje len ustanovenie podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní podľa bodu 3.1 článku III.1.3) výzvy.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podrobné vymedzenie podmienok účasti pre príslušnú časť 1 a 2 predmetu zákazky sa nachádza v súťažných podkladoch a vzhľadom na max. počet znakov vo formulári, ich nie je možné uviesť v úplnom znení. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií dokladov, uvedených podľa bodu III.1.3) výzvy, pokiaľ príslušný doklad/dokument nie je vydávaný/vyhotovený výlučne v elektronickej forme, resp. nie je určené inak. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tohto bodu za všetkých členov skupiny spoločne k príslušnej časti predmetu zákazky. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uvedené v oddieloch III.1.1). III.I.2 a III.1.3) výzvy môže uchádzač predbežne nahradiť čestným vyhlásením alebo prostredníctvom Jednotného európskeho dokumentu pre obstarávanie v súlade s § 39 zákona o verejnom obstarávaní, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá uchádzač, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí, podľa § 55 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase po vyhodnotení ponúk na základe písomnej výzvy verejného obstarávateľa. V prípade, že uchádzača tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, uchádzač vyplní a predloží čestné vyhlásenie alebo samostatný jednotný európsky dokument s požadovanými informáciami za každého člena skupiny dodávateľov. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby: a)uchádzač v ponuke uviedol podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok, b)navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a neexistovali u neho dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 a 8 zákona o verejnom obstarávaní; oprávnenie dodávať tovar sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorý má subdodávateľ plniť. Podrobné vymedzenie podmienok účasti sa nachádza v súťažných podkladoch.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Zmluva/y nadobudne účinnosť po ukončení finančnej kontroly, ak poskytovateľ príspevku z fondov EÚ neidentifikoval nedostatky, ktoré by mali alebo mohli mať vplyv na výsledok VO, pričom rozhodujúci je dátum doručenia správy z kontroly prijímateľovi. Objednávateľ si vyhradzuje právo jednostranne odstúpiť od tejto zmluvy so zhotoviteľom bez akýchkoľvek sankcií, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy, v prípade, ak výsledky finančnej kontroly neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z VO. Zhotoviteľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu s a poskytnúť súčinnosť pri výkone kontroly/auditu orgánov oprávnených vykonávať kontrolu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ. Ak sa po uzavretí zmluvy, stala konečným užívateľom výhod dodávateľa, jeho subd. alebo jeho subd. podľa os. predpisu osoba podľa § 11 ods.1 písm. c) zákona, verejný obstarávateľ môže po uplynutí 30 dní odo dňa, keď táto skutočnosť nastala, ak táto skutočnosť stále trvá, odstúpiť od zmluvy.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-10-19T12:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Verejný obstarávateľ bude pri komunikácií so záujemcami/uchádzačmi postupovať podľa § 20 zákona prostredníctvom rozhrania portálu EVO v slovenskom jazyku alebo v českom jazyku. 2. Pre účasť na elektronickom verejnom obstarávaní, resp. komunikáciu v systéme EVO a pre elektronické predkladanie ponúk prostredníctvom systému EVO je potrebné vykonať registráciu do zákazky realizovanej prostredníctvom systému EVO. Metodika postupu na používanie systému EVO je uvedená na portáli UVO https://www.uvo.gov.sk/viacoisevo5f6.html. 3. Príslušné technické a odborné predpoklady technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Potrebným minimálnym technickým vybavením je: pripojenie na internet; internetový prehliadač Mozilla Firefox od verzie 4, MS Internet Explorer ver. 7 bez zapnutého módu kompatibility. Odporúčané je použiť, najnovšie verzie prehliadačov; - inštalačná podpora jazyka Java min. ver. 1.6 integrovaná s integrovaným prehliadačom (linka: Java). Odporúča sa v počítači mať nainštalovanú iba jednu podporu jazyka Java a všetky staršie verzie odstrániť; - v internetovom prehliadači nastavený jazyk slovenčina; - Adobe Acrobat Reader DC. 4. Súťažné podklady budú sprístupnené záujemcom na portáli EVO, neobmedzený prístup získa každý záujemca v systéme EVO podľa § 43 ods. 2 zákona na: http://www.uvo.gov.sk/profily. 5. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená uchádzačovi do systému EVO a nie kedy si ju uchádzač prečítal. 6. JED v editovateľnej forme a manuál k vyplneniu JED je možné stiahnuť z webového sídla na nasledovnom odkaze: https://www.uvo.gov.sk/legislativametodikadohlad/jednotnyeuropskydokument-%20pre%20verejne%20obstaravanie- 553.html. JED musí byť podpísaný uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača, taktiež bude zverejnený v profile zákazky. 7. Úspešný uchádzač (ako aj subdodávatelia, ak relevantné) je povinný mať zápis v registri partnerov verejného sektora v zmysle zákona č.315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov ku dňu podpisu zmluvy. 8. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač v prípade subdodávateľov, ktorých kapacity využíva na preukázanie splnenia podmienok účasti, v častiach II. a III. formuláru jednotného európskeho dokumentu uviedol informácie o takýchto subdodávateľoch. 9. Uchádzač, ktorý sa verejného obstarávania zúčastňuje samostatne a ktorý nevyužíva zdroje a/alebo kapacity iných osôb na preukázanie splnenia podmienok účasti, vyplní a predloží jeden jednotný európsky dokument resp. čestné vyhlásenie. 10. Typ zmluvy na dodanie predmetu zákazky: Zmluva o dielo. Podrobné vymedzenie zmluvných podmienok pre príslušné časti predmetu zákazky tvorí prílohu č. 4 súťažných podkladov Návrh zmluvy o dielo. Prílohy zmluvy podľa súťažných podkladov sa vyžadujú predložiť v čase pred podpisom zmluvy po vyzvaní verejným obstarávateľom v rámci IS EVO v súlade s pokynmi v SP. 11. V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu záujemcovia kontaktovať emailom: eplatforma@vlada.gov.sk, t.č.: +421 2 209 25 100. 12. V rámci verejného obstarávania sa verejný obstarávateľ zameral hlavne na stanovenie environmentálne priaznivých podmienok pri realizácii stavebných prác: a) zelené verejné obstarávanie.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-09-26T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 2.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,09 CZK (-0,05)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV