dnes je 3.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<august  október>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2022/10534
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/25/EÚ
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Slovenské elektrárne, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35829052
Mlynské nivy 47, 82109 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Slovenské elektrárne, a.s.
Telefón: +421 258661111
Email: nakup.backoffice@seas.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.seas.sk/
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Prístup k súťažným dokumentom: Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/448717
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na adrese: vyššie uvedenej adrese
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Elektrická energia
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
42165000-3
Druh zákazky
Stručný opis
Dodávka a montáž separátorov prehrievačov pary pre elektráreň Bohunice Turbogenerátora 42 a Turbogenerátora 32
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 18 900 000,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
45255400-3

44615000-4

Miesto vykonania
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Slovenské elektrárne, a. s. závod Atómové elektrárne Bohunice, 919 31 Jaslovské Bohunice
Opis obstarávania
Predmetom je komplexná dodávka separátorov prehrievačov pary pre elektráreň Bohunice Turbogenerátora 42 a Turbogenerátora 32 vrátane transportu a vykládky na určené miesto s vykonaním montážnych prác a uvedením zariadení do prevádzky
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
Odhadovaná hodnota
18 900 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
43:
Informácie o obmedzeniach počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na účasť
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Tohto verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia vymedzené v ustanovení § 32 ods. 1 písm. e) ZoVO. Záujemca musí spĺňať nasledovné podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a preukázať ich splnenie predložením nižšie uvedených dokladov (môžu byť nahradené aj jednotným európskym dokumentom): -je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu, vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorý predkladá ponuku / žiadosť o účasť; -doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu: oživnostenské oprávnenie alebo výpis zo živnostenského registra (napríklad podnikateľ - fyzická osoba, podnikateľ - príspevková organizácia), ovýpis z obchodného registra (napríklad podnikateľ - právnická osoba, podnikateľ - fyzická osoba zapísaná v obchodnom registri), oiné než živnostenské oprávnenie, vydané podľa osobitných predpisov Záujemca zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 ZoVO môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov, pričom ak zápis uchádzača/záujemcu v zozname hospodárskych subjektov neobsahuje všetky doklady potrebné na preukázanie splnenia podmienok účasti v súlade s ustanovením § 32 ods. 2 ZoVO platného v čase vyhlásenia tohto verejného obstarávania, predloží tieto doklady v žiadosti o účasť. Záujemca, ktorý nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 ZoVO, preukáže splnenie podmienok účasti osobného postavenia dokladmi v súlade s § 32 ods. 2 ZoVO. Ak záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 ZoVO, alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, môže ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača/záujemcu. Záujemca, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa osobného postavenia, za každého člena skupiny osobitne. Obstarávateľ nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu, a teda záujemca (ak nie je zapísaný v ZHS, alebo ak doklady dočasne nenahrádza predložením JED) predloží za účelom preukázania splnenia podmienok účasti osobného postavenia obstarávateľovi v ponuke všetky doklady podľa bodu 2 tejto časti súťažných podkladov. Obstarávateľ nevyžaduje ani predloženie dokladu alebo dokladov, ktoré má k dispozícii z iného verejného obstarávania a ktoré sú aktuálne a platné. Záujemca alebo uchádzač na účely identifikácie dokladu podľa prvej vety uvedie v žiadosti o účasť alebo v ponuke identifikáciu verejného obstarávania v ktorom predložil doklad podľa prvej vety spolu s presnou identifikáciou časti ponuky alebo žiadosti o účasť v ktorej sa tento doklad nachádza.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: V súlade s ustanovením § 34 ods. 1 písm. a) ZoVO: Zoznam dodávok tovaru/poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti, ako je predmet zákazky uskutočnených za predchádzajúcich 12 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Obstarávateľ vzhľadom na špecifickosť zákazky a dĺžku doby kedy sa bežne vykonáva určil lehotu dlhšiu ako 3 roky, aby zaistil primeranú úroveň hospodárskej súťaže v tomto procese verejného obstarávania. Dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZoVO. V súlade s ustanovením § 34 ods. 1 písm. g) ZoVO: Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov (expertov), zodpovedných za riadenie realizácie stavebných prác. V súlade s ustanovením § 35 ZoVO musí mať zavedené opatrenia na systém manažérstva kvality. V súlade s § 35 ZoVO musí mať na zabezpečenie kvality plnenia zdokumentovaný a funkčný systém riadenia bezpečnosti podľa štandardov ISO 45001. Z dôvodu obmedzeného počtu znakov tohto textového poľa Záujemca nájde bližšiu špecifikáciu technickej a odbornej spôsobilosti v súťažných podkladoch dostupných v prílohách tejto zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Zo zoznamu dodávok tovaru/poskytnutých služieb musí vyplývať, že záujemca v relevantnom období dodal tovar/poskytol služby rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky v kumulatívnej hodnote min. 10 000 000,- EUR bez DPH (slovom: desaťmiliónov eur bez DPH). Za dodanie tovaru/poskytnutie služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky sa považuje: je mechanický separátor mokrej pary s prehrievacou časťou spolu integrované vo vertikálnej tlakovej nádobe: výška min.10m, priemer min. 3m s minimálnou váhou 80t. Expert č. 1: Výpočtár - Termohydraulické výpočty, návrh separátorov prehrievačov pre tepelné cykly jadrových elektrárni (v min. počte 1 osoba) Expert č. 2: Vypočtár-návrhové, pevnostné výpočty tlakových nádob, potrubí (v min. počte 1 osoby) Expert č. 3: Vypočtár-statik (v min. počte 1 osoby) Expert č. 4: Medzinárodný zváračský inžinier (v min. počte 1 osoby) Expert č. 5: Autorizovaný bezpečnostný technik vykonávajúci funkciu koordinátora projektovej dokumentácie a koordinátora bezpečnosti (v min. počte 1 osoba) Expert č. 6: Hlavný inžinier (v min. počte 1 osoby) Expert č. 7: Vedúci stavby (v min. počte 1 osoby) Osoby, ktorými záujemca preukazuje splnenie tejto podmienky, sa musia podieľať na realizácii zákazky. Títo pracovníci musia byť zároveň uvedení v zmluve. V prípade, ak predkladané doklady obsahujú identifikáciu konkrétnej osoby, na ktorú sú vystavené, je záujemca povinný splniť svoje povinnosti podľa bodu 29.1 súťažných podkladov, pričom splnenie tejto povinnosti záujemca potvrdzuje predložením Potvrdenia o oboznámení sa s Oznámením o získavaní a spracúvaní osobných údajov, ktoré je k dispozícii v systéme Eranet. Záujemca predloží platný certifikát systému manažérstva kvality vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie požiadaviek technických noriem na systém manažérstva kvality záujemcom podľa normy STN EN ISO 9001 vzťahujúci sa na oblasť predmetu zákazky. Obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie kvality predložené záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia kvality Záujemca predloží platný certifikát systému riadenia bezpečnosti, ktorým záujemca potvrdzuje splnenie požiadaviek na systém riadenia bezpečnosti podľa štandardov ISO 45001 vzťahujúci sa na oblasť predmetu zákazky. Obstarávateľ uzná ako rovnocenný doklad na zabezpečenie systému riadenia bezpečnosti vyplnený dotazník Kontrolný list BOZP, ktorý je súčasťou týchto podmienok účasti, a na základe ktorého obstarávateľ posúdi funkčnosť riadenia BOZP. Pre splnenie požiadaviek musí záujemca dosiahnuť pri hodnotení Kontrolného listu BOZP 14 bodov z celkového počtu 28 bodov. Obstarávateľ uzná ako rovnocenné certifikáty vydané orgánmi z členských štátov EU. Ak záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie systému manažérstva kvality predložené záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie systému manažérstva kvality sú v súlade s požadovanými slovenskými technickými normami na systém manažérstva kvality. Z dôvodu obmedzeného počtu znakov tohto textového poľa Záujemca nájde bližšiu špecifikáciu technickej a odbornej spôsobilosti v súťažných podkladoch dostupných v prílohách tejto zákazky.
Objektívne pravidlá a kritériá účasti
Zoznam a stručný opis pravidiel a kritérií: Zoznam a stručný opis pravidiel a kritérií: Zoznam a stručný opis pravidiel a kritérií: Ak záujemca bude predkladať žiadosť o účasť ako skupina fyzických osôb/právnických osôb, musí pri preukazovaní splnenia podmienok účasti uviesť všetkých svojich členov, a to predložením nasledovných dokladov podpísaných všetkými členmi skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za každého člena skupiny: Čestné vyhlásenie skupiny dodávateľov, v ktorom vyhlásia, že v prípade prijatia ich ponuky obstarávateľom vytvoria všetci členovia skupiny dodávateľov spoločnú právnu formu, napr. zmluvu o združení podľa § 829 a nasl. Občianskeho zákonníka. Plná moc vystavená pre jedného z členov skupiny, ktorý bude oprávnený prijímať pokyny za všetkých členov a konať v mene všetkých ostatných členov skupiny. Všetky doklady predkladané podľa bodov III.1.1) až III.1.3) musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa predkladá žiadosť o účasť v tomto rokovacom konaní so zverejnením.
Informácie o vyhradených zákazkách
Požadované zábezpeky a záruky
Obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky. Zábezpeka je stanovená vo výške: 100.000,00 EUR (slovom: JEDNOSTOTISÍC eur). Spôsoby zloženia zábezpeky: -poskytnutie bankovej záruky za uchádzača, -zloženie finančných prostriedkov na bankový účet obstarávateľa, alebo -poistenie záruky. Spôsob zloženia zábezpeky si uchádzač vyberie z uvedených alternatív. Obstarávateľ požaduje: Zloženie realizačnej bankovej záruky podľa bodu 5.2.2 Návrhu Zmluvy o Dielo Zloženie bankovej záruky počas plynutia záručnej doby podľa bodu 5.2.3 Návrhu Zmluvy o Dielo Zloženie Záruky na zálohu pre Dielo č.1 a pre Dielo č.2 podľa bodu 5.2.4 Návrhu Zmluvy o Dielo Z dôvodu obmedzeného počtu znakov tohto textového poľa Záujemca nájde bližšiu špecifikáciu v súťažných podkladoch a návrhu Zmluvy o Dielo dostupných v prílohách tejto zákazky.
Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov obstarávateľa.
Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Skupina dodávateľov vytvorená na dodanie/poskytnutie predmetu zákazky, ktorej ponuka bude prijatá obstarávateľom, musí vytvoriť do termínu stanoveného na uzavretie zmluvy spoločnú právnu formu, napr. Zmluvu o združení podľa § 829 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov. Tento záväzok členovia skupiny potvrdia v ponuke Čestným vyhlásením o vytvorení skupiny. Čestné vyhlásenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny.
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
V súlade s § 11 ods. 1 ZoVO obstarávateľ neuzatvorí zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorého subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Rokovacie konanie s predchádzajúcou výzvou na súťaž
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-11-02T00:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk): 12
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1..Obstarávateľ poskytuje podrobné vymedzenie požiadaviek na splnenie podmienok účasti v súťaži podľa bodu III.1.1),III.1.2) a III.1.3) tohto oznámenia a k súťažným podkladom neobmedzený, úplný a priamy prístup na adrese: : https://seas.eranet.sk 2.Obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona prostredníctvom komunikačného rozhrania systému ERANET, ktorý je umiestnený na webovej adrese: https://seas.eranet.sk. 3.Súťažné podklady a prípadné vysvetlenie alebo doplnenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky, návrhu a na preukázanie splnenia podmienok účasti budú obstarávateľom zverejnené ako elektronické dokumenty v profile obstarávateľa zriadenom na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie: https://www.uvo.gov.sk/ v elektronickom úložisku ako osobitnej časti vestníka verejného obstarávania, a to formou odkazu na verejný profil systému ERANET. Obstarávateľ umožňuje neobmedzený, úplný, priamy a bezodplatný prístup k súťažným podkladom ako aj k všetkým doplňujúcim podkladom v systéme ERANET. O záujemcoch, ktorí si prevezmú súťažné podklady bez prihlásenia sa do systému nemá obstarávateľ vedomosť. Obstarávateľ preto záujemcom odporúča, aby si súťažné podklady stiahli až po zaregistrovaní a prihlásení sa do systému. V prípade, že záujemca nevykoná túto aktivitu, obstarávateľ nenesie žiadnu zodpovednosť za nedoručenie vysvetlenia informácii uvedených v súťažných podkladoch. 4.Všetky ďalšie vzájomné práva a povinnosti ako aj všetky formuláre, obsahové podmienky a požiadavky obstarávateľa sú uvedené v súťažných podkladoch. 5.Uchádzač predloží doklady na splnenie podmienok účasti uvedené v časti III.1) Podmienky účasti tohto oznámenia elektronicky prostredníctvom systému ERANET v lehote uvedenej v bode IV.2.2 tohto oznámenia. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predložené po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk sa elektronicky neotvoria. 6.Doklady preukazujúce splnenie všetkých podmienok účasti musia byť predložené v slovenskom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vytvorený v cudzom jazyku, predkladá s spolu s jeho úradným prekladom do slovenského jazyka; to neplatí pre doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do slovenského jazyka. Úspešný uchádzač alebo uchádzač je povinný poskytnúť obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie zmluvy tak, aby táto mohla byť uzavretá v súlade s § 56 ods. 8 a 12 zákona do 10 pracovných dní odo dňa uplynutia lehoty podľa § 56 ods. 2 až 7 zákona, ak bol na jej uzavretie písomne vyzvaný. Obstarávateľ môže pred písomným vyzvaním na uzavretie zmluvy uskutočniť s úspešným uchádzačom alebo uchádzačmi rokovania výhradne o znížení zmluvnej ceny. Obstarávateľ môže určiť, a to aj na základe dôvodnej žiadosti úspešného uchádzača alebo uchádzača, že lehota na poskytnutie súčinnosti je dlhšia ako desať pracovných dní. Ak úspešný uchádzač alebo uchádzač odmietne uzavrieť zmluvu alebo nesplní povinnosť podľa prvej vety, príp. nie je splnená povinnosť podľa § 11 ods. 1 zákona o zapísaní do registra partnerov verejného sektora, obstarávateľ ju môže uzatvoriť s uchádzačom, ktorý sa umiestnil na nasledujúcom mieste v poradí Uchádzač musí byť, rovnako ako jeho subdodávatelia, zapísaný v registri partnerov verejného sektora v zmysle § 11 ods. 1 zákona v prípade, že sa na nich táto povinnosť vzťahuje. Uchádzač sa zaväzuje pred podpisom zmluvy obstarávateľovi predložiť v rámci súčinnosti podľa ustanovenia § 56 ods. 8 zákona nasledovné dokumenty: preukázanie skutočnosti, že uchádzač, rovnako ako akýkoľvek jeho subdodávateľ podľa bodu 28.4 nižšie (ak sa uplatní) nie je sankcionovanou osobou a uzavretie a/alebo plnenie zmluvy s uchádzačom by nevyvolalo porušenie príslušnej sankcie, ktorá sa na tohto uchádzača alebo subdodávateľa vzťahuje, a to predložením riadne a pravdivo vyplneného a podpísaného Vyhlásenia k sankciám a zoznamu vyžadovaných informácií (KYC dotazník).
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-09-21T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 2.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,09 CZK (-0,05)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV