dnes je 3.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<august  október>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: Zelená strecha_Svidník
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Svidník
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00331023
Sovietskych hrdinov 200/33, 08901 Svidník

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Svidník
Telefón: +421 904090344
Email: scholarisvo@skolam.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/449034
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
45261000-4
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je vybudovanie zelenej strechy včítane skladby novej strechy so zateplením a hydroizolačnou krytinou na objekte materskej školy.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 200 493,74
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Doklady podľa: a. § 32 ods. 1 písm. e) zákona uchádzač musí byť oprávnený dodávať tovar, poskytovať služby alebo vykonávať stavebné práce, ktoré zodpovedajú predmetu zákazky. Uchádzač nemusí predkladať v ponuke doklad o oprávnení uskutočňovať stavebné práce, ktoré zodpovedajú predmetu zákazky, pokiaľ je tento doklad verejne prístupný: napr.: výpis zo Živnostenského registra, Obchodného registra - túto skutočnosť si overí verejný obstarávateľ sám v príslušnom registri, v ktorom je uchádzač zapísaný. V opačnom prípade (ak doklad verejne prístupný nie je) sa požaduje kópia oprávnenia na vykonávanie stavebných prác. b. § 32 ods. 1 písm. f) zákona uchádzač nesmie byť vedený v registri osôb so zákazom účasti vo verejnom obstarávaní, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie podľa § 183 zákona, túto skutočnosť si overí verejný obstarávateľ sám na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie. V prípade, že uchádzač je vedený v tomto registri ku dňu predkladania ponúk, nebude jeho ponuka hodnotená.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: nevyžaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: nevyžaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Doklady podľa: a. § 34 ods. 1 písm. b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miesta lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom: 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Odôvodnenie primeranosti: Účelom požiadavky je najmä preukázanie skutočnosti, či je uchádzač spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky. Vzhľadom ku komplexnému charakteru zákazky je potrebné, aby uchádzač preukázal dostatočné skúsenosti s dodaním predmetu zákazky podobného alebo rovnakého charakteru. b. § 34 ods. 1 písm. g) ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk. Odôvodnenie primeranosti: Verejný obstarávateľ zadefinoval tieto podmienky účasti striktne vo vzťahu k predmetu zákazky, s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými uchádzačmi, ktorí disponujú odbornými skúsenosťami z oblasti predmetu zákazky a sú oprávnení a schopní uskutočniť stavebné práce v požadovanom rozsahu a kvalite. Viď bližšie súťažné podklady, časť A.2.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: a. § 34 ods. 1 písm. b) Verejný obstarávateľ požaduje predložiť: Zoznam stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky - rekonštrukcia, oprava striech a potvrdenia o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác: uchádzač preukáže uskutočnenie stavebných prác v min. objeme 200.000,00 Eur bez DPH súhrnne za všetky požadované roky a všetky zákazky uvedené v zozname, predloženom uchádzačom. V prípade, ak sa uchádzač preukáže referenciou, ktorú uskutočnil ako subdodávateľ alebo ako člen skupiny dodávateľov, v zozname dodávok uvedie, akú časť zákazky (aké činnosti) vykonával on sám a vyčísli hodnotu týchto činností v eur bez DPH. Viď bližšie súťažné podklady, časť A.2. b. § 34 ods. 1 písm. g) Verejný obstarávateľ požaduje predložiť: - Údaje o vzdelaní a odbornej praxi stavbyvedúceho pre pozemné stavby... Viď bližšie súťažné podklady, časť A.2. - v súlade s § 34 ods. 3 - Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8.. - Splnenie podmienok účasti možno predbežne preukázať jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní alebo čestným vyhlásením v súlade s § 114 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Následne verejný obstarávateľ vyzve úspešného uchádzača na predloženie dokladov preukazujúcich ich splnenie, ak tie nebudú už súčasťou predloženej ponuky, a to v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom, v lehote nie kratšej ako päť pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti. Viď bližšie súťažné podklady, časť A.2.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-10-10T07:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
A. Predmet zákazky nie je rozdelený na časti z dôvodu komplexného riešenia vybudovania zelenej strechy na budove materskej školy, čo by pri rozdelení mohlo spôsobiť zbytočné predraženie stavby ako aj výrazné problémy s realizáciou, najmä pri aplikovaní iných technologických postupov a inom harmonograme rôznych zhotoviteľov stavby. Najmä s ohľadom na miestne, vecné, funkčné väzby, charakter predmetu zákazky, by bolo rozdelenie predmetu zákazky po technickej stránke nelogické, neúčelné, neefektívne, nehospodárne. Prípadné rozdelenie na časti alebo vyhlásenie viacerých verejných obstarávaní neznamená rozšírenie potenciálneho relevantného trhu. B. V zmysle § 20 zákona o VO komunikácia a výmena informácii vo verejnom obstarávaní sa bude uskutočňovať výlučne elektronicky, prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE s výnimkou prípadov, keď to výslovne vylučuje zákon o verejnom obstarávaní. Systém JOSEPHINE je na účely tohto verejného obstarávania softvér na elektronizáciu zadávania verejných zákaziek a nachádza sa na doméne https://josephine.proebiz.com. C. bod 23.2 SP: Ak bola predložená viac ako jedna ponuka, verejný obstarávateľ vyhodnocuje splnenie požiadaviek na predmet zákazky a splnenie podmienok účasti (ak relevantné) po vyhodnotení ponúk na základe kritériá/kritérií na vyhodnotenie ponúk, a to iba v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak dôjde k vylúčeniu tohto uchádzača, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí... D. B.2 OBCHODNÉ PODMIENKY PLNENIA PREDMETU ZÁKAZKY: 1. V súlade s článkom V, bod 1 zmluvy: Zmluvné strany sa dohodli, že cena diela bude fakturovaná po odovzdaní a prevzatí diela v jednotlivých častiach, a to bez akýchkoľvek vád a nedorobkov, a to na základe objednávateľom podpísaného protokolu o odovzdaní a prevzatí diela... 2. V súlade s článkom V, bod 8 zmluvy: Zhotoviteľ akceptuje zádržné (ďalej len finančná zábezpeka) vo výške 5 % z celkovej ceny diela s DPH vo väzbe na riadne a včasné zhotovenie diela podľa tejto zmluvy. Zhotoviteľ je povinný po nadobudnutí účinnosti tejto zmluvy, na požiadanie Objednávateľa do 15 (pätnásť) dní poskytnúť finančnú zábezpeku spôsobom... 3. V súlade s článkom X, bod 1 zmluvy: Zhotoviteľ je povinný najneskôr v deň protokolárneho prevzatia staveniska podľa článku III, bodu 3. tejto zmluvy predložiť poistnú zmluvu a doklad o zaplatení poistného na poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú na živote, zdraví a majetku objednávateľa a tretích osôb, ktorá bude spôsobená prevádzkovou činnosťou zhotoviteľa, minimálne vo výške Ceny za Dielo v EUR s DPH... 4. V súlade s článkom X, bod 10 zmluvy: Zhotoviteľ je povinný vopred písomne predložiť objednávateľovi na schválenie každého subdodávateľa, ktorý by mal realizovať za zhotoviteľa časť plnenia podľa zmluvy a bez udelenia súhlasu objednávateľa takého subdodávateľa nepoužiť na poskytnutie žiadnej časti plnenia... 5. V súlade s článkom X, bod 11 zmluvy: Zhotoviteľ aj subdodávatelia zhotoviteľa musia byť zapísaní v registri partnerov verejného sektora, ak majú povinnosť byť v ňom zapísaní (§ 11 zákona o verejnom obstarávaní) počas celej doby trvania zmluvy... 6. V súlade s článkom XIII, bod 2 zmluvy: Táto zmluva nadobúda platnosť dňom jej podpisu oboma zmluvnými stranami a účinnosť až po splnení nasledovných odkladacích podmienok: a) po schválení procesu verejného obstarávania poskytovateľom NFP; b) zverejnením zmluvy, a teda dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia v súlade s ustanovením § 47a ods. 1 zákona č. 40/1964 Z.z. Občianskeho zákonníka, príp. na webovej stránke verejného obstarávateľa. 7. V súlade s článkom XIII, bod 11 zmluvy: Zhotoviteľ je povinný strpieť výkon kontroly / auditu súvisiaceho so stavebnými prácami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť....
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-09-23T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 2.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,09 CZK (-0,05)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV