dnes je 5.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 26624/2022-BA
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Sociálna poisťovňa, ústredie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30807484
29. augusta 8 a 10, 81363 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Sociálna poisťovňa, ústredie
Telefón: +421 906179845
Email: jan.palarik@socpoist.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.socpoist.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/441125
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 26624/2022-BA
Hlavný kód CPV
39531310-9
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je vykonanie nasledovných služieb: dodávka a pokládka kobercov z dôvodu dodržania BOZP a zlepšenia pracovných a hygienických podmienok zamestnancov. Súčasťou predmetu zákazky je aj doprava, odvoz stavebného odpadu na skládku, jeho likvidácia (vrátane prípadných nebezpečných odpadov) a úhrada poplatku za uloženie stavebného odpadu a upratanie a vyčistenie pracoviska po ukončení prác. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí Kapitolu B.1 Opis predmetu zákazky a Kapitolu B.2 Obchodné podmienky poskytovania predmetu zákazky týchto súťažných podkladov.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 2 081 806,75
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
OPIS
Názov
Dodávka a pokládka kobercov v objektoch Sociálnej poisťovne
Časť č.: ZÁPAD
Dodatočné kódy CPV
39531000-3

45432110-8

90500000-2

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Sociálne poisťovňa ústredie a pobočky: Bratislava-ústredie, Bratislava - Záhradnícka, Dunajská Streda, Komárno, Nové Zámky, Prievidza, Senica, Topoľčany, Trenčín, Trnava
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka a pokládka kobercov z dôvodu dodržania BOZP a zlepšenia pracovných a hygienických podmienok zamestnancov. Súčasťou predmetu zákazky je aj doprava, odvoz stavebného odpadu na skládku, jeho likvidácia (vrátane prípadných nebezpečných odpadov) a úhrada poplatku za uloženie stavebného odpadu a upratanie a vyčistenie pracoviska po ukončení prác.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
1 492 795,13:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
V prípade nevyčerpania celkového finančného limitu sú dodávatelia oprávnení predĺžiť platnosť a účinnosť rámcovej dohody maximálne o šesť (6) mesiacov alebo do vyčerpania finančného limitu, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr a to formou písomného dodatku k dohode

Názov
Dodávka a pokládka kobercov v objektoch Sociálnej poisťovne
Časť č.: STRED
Dodatočné kódy CPV
39531000-3

45432110-8

90500000-2

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Sociálna poisťovňa, pobočka: Banská Bystrica a VP Brezno, Dolný Kubín, Liptovský Mikuláš a VP Ružomberok, Žiar nad Hronom, Žilina, DaRZ Pavčina Lehota, DaRZ Staré Hory,
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka a pokládka kobercov z dôvodu dodržania BOZP a zlepšenia pracovných a hygienických podmienok zamestnancov. Súčasťou predmetu zákazky je aj doprava, odvoz stavebného odpadu na skládku, jeho likvidácia (vrátane prípadných nebezpečných odpadov) a úhrada poplatku za uloženie stavebného odpadu a upratanie a vyčistenie pracoviska po ukončení prác.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
235 494,05:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
V prípade nevyčerpania celkového finančného limitu sú dodávatelia oprávnení predĺžiť platnosť a účinnosť rámcovej dohody maximálne o šesť (6) mesiacov alebo do vyčerpania finančného limitu, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr a to formou písomného dodatku k dohode

Názov
Dodávka a pokládka kobercov v objektoch Sociálnej poisťovne
Časť č.: VÝCHOD
Dodatočné kódy CPV
39531000-3

45432110-8

90500000-2

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Sociálna poisťovňa, pobočka: Bardejov, Humenné a VP Snina, Košice, Poprad, Rožňava, Stará Ľubovňa, Trebišov
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka a pokládka kobercov z dôvodu dodržania BOZP a zlepšenia pracovných a hygienických podmienok zamestnancov. Súčasťou predmetu zákazky je aj doprava, odvoz stavebného odpadu na skládku, jeho likvidácia (vrátane prípadných nebezpečných odpadov) a úhrada poplatku za uloženie stavebného odpadu a upratanie a vyčistenie pracoviska po ukončení prác.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
353 517,58:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
1. Vzhľadom na technické dôvody (obmedzený počet znakov v tomto formulári), ktoré neumožňujú verejnému obstarávateľovi v oddiele VI. Doplnkové informácie v bode VI.3) Doplňujúce informácie uviesť všetky nevyhnutné doplňujúce informácie, verejný obstarávateľ uvádza podrobné vymedzenie všetkých doplňujúcich informácií v súťažných podkladoch, ktoré sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa na portáliwww.uvo.gov.sk a v IS EVO a ku ktorým verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup odo dňa uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Dodatku k úradnému vestníku Európskej únie alebo vo Vestníku verejného obstarávania podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. 2. V rámci tejto verejnej súťaže sa uplatňujú ustanovenia § 66 ods. 7 písm. b), teda vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 3. Toto verejné obstarávanie sa realizuje prostredníctvom IS EVO. 4. IS EVO bude použitý pre každý úkon v procese verejného obstarávania, tzn. celý proces verejného obstarávania prebieha len elektronicky prostredníctvom IS EVO. 5. Verejný obstarávateľ požaduje, aby sa záujemcovia zaregistrovali v IS EVO. Táto registrácia je spojená s určitými procesnými úkonmi, preto je potrebné ju vykonať v dostatočnom časovom predstihu. Registráciu v IS EVO je možné realizovať záujemcom najneskôr do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk uvedenej v tomto oznámení. 6. Ponuky, návrhy a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa podľa § 20 ods. 20 zákona predkladajú v štátnom jazyku, ktorým je slovenský jazyk. Ponuky, návrhy a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku a môžu sa predkladať aj v českom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v inom ako štátnom jazyku alebo českom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu dokladu alebo dokumentu predloženom podľa druhej vety, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka. 7. V prípade potreby objasniť informácie potrebné na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti uvedených v tomto oznámení, v súťažných podkladoch alebo v iných dokumentoch poskytnutých verejným obstarávateľom môže ktorýkoľvek zo záujemcov elektronicky prostredníctvom IS EVO požiadať o ich vysvetlenie. Verejný obstarávateľ bude pri vysvetľovaní postupovať podľa § 48 zákona. Podrobné informácie o vysvetlení sú uvedené v súťažných podkladoch. 8. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 9. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona. Pre vyplnenie a opätovné použitie jednotného európskeho dokumentu je možné využiť bezplatnú službu dostupnú na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie https://www.uvo.gov.sk/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-602.html a na webovom sídle Európskej komisie https://ec.europa.eu/tools/espd?lang=sk. 10. Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že obmedzuje informácie požadované na podmienky účasti (týkajúce sa Časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D jednotného európskeho dokumentu) na jednu otázku s odpoveďou áno alebo nie (alfa: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti), t. j. či hospodárske subjekty spĺňajú všetky požadované podmienky účasti bez toho, aby bolo potrebné vyplniť iné oddiely Časti IV: Podmienky účasti jednotného európskeho dokumentu. 11. Toto verejné obstarávanie sa nerealizuje s uplatnením sociálneho aspektu a ani s uplatnením zeleného obstarávania ani enviromentálnych aspektov.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podrobné vymedzenie podmienok účasti sú uvedené v Súťažných podkladoch v Kapitole A.2 Podmienky účasti uchádzačov - bod 1.PODMIENKY ÚČASTI VO VEREJNOM OBSTARÁVANÍ PODĽA § 32 ZÁKONA TÝKAJÚCE SA OSOBNÉHO POSTAVENIA, ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk a www.evo.gov.sk. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 32 ods. 1 zákona vo vyššie uvedenej kapitole súťažných podmienok.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Verejný obstarávateľ nevyžaduje preukázanie ekonomického a finančného postavenia.
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Pri zábezpeke ponuky sa bude postupovať podľa § 46 zákona. Zábezpeka je stanovená vo výške 5 000,00 eur (slovom: päťtisíc eur) - pre časť ZÁPAD, 3 000,00 EUR (slovom: tritisíc eur) - pre časť STRED, 4 000,00 EUR (slovom: štyritisíc eur) - pre časť VÝCHOD. Doklad o zložení zábezpeky musí byť súčasťou ponuky uchádzača. Ak zábezpeka nebude zložená v súlade s bodom 15. súťažných podkladov bude ponuka uchádzača z verejného obstarávania vylúčená podľa § 53 ods. 5 písm. a) zákona. Podrobné vymedzenie zábezpeky ponuky je uvedene v Kapitole A.1 Pokyny pre záujemcov a uchádzačov, bod. 15. Zábezpeka ponuky súťažných podkladov, ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk a www.evo.gov.sk.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2023-01-23T08:30:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2023-12-31T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-12-20T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV