dnes je 5.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 445753-dodatok c.1
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35555777
Ostrovského 1, 04001 Košice

Slovensko
Kontaktná osoba: Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Telefón: +421 557860045
Email: svetlana.valentova@scksk.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.scksk.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 445753
Hlavný kód CPV
55520000-1
Druh zákazky
OPIS
Názov
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
30237131-6

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: 1. Miesto dodania kariet: uvedené v bode 6.1 Časti A. Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov. 2. Miesto plnenia predmetu zákazky: zabezpečenie stravovania v rámci Slovenskej republiky.
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy:
1. Predmetom zákazky je poskytnutie služby sprostredkovania stravovania zamestnancov verejného obstarávateľa po dobu 48 mesiacov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet u zmluvných partnerov úspešného uchádzača, t. j. v stravovacích zariadeniach, reštauráciách, zariadeniach rýchleho občerstvenia, potravinových reťazcoch, obchodoch s potravinami, akceptujúcich elektronické stravovacie karty na úhradu ceny stravovania. 2. Súčasťou predmetu zákazky je okrem dodania elektronických stravovacích kariet zároveň aj správa elektronických stravovacích kariet a pripisovanie (dobíjanie) stravných jednotiek jednotlivým stravovacím kartám podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa a v súlade s aktuálne platnými ustanoveniami zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov. 3. Celkové predpokladané množstvo stravných jednotiek počas účinnosti rámcovej dohody je 448 200 ks. 4. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí Časť B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 48
Informácie o fondoch Európskej únie
ODDIEL IV: POSTUP
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Oznámenie o výsledku obstarávania týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 244-705396
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Zákazka č.: Dodatok č. 1 Rámcovej dohode o zabezpečení stravovania č. 418/11/2022/SC KSK
Časť č.:
Názov:
PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Dátum uzatvorenia zmluvy/rozhodnutia o pridelení koncesie:
2022-12-13T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 2 095 854,91
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-12-20T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE/KONCESII
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV:
55520000-1
Dodatočné kódy CPV
30237131-6

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: 1. Miesto dodania kariet: uvedené v bode 6.1 Časti A. Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov. 2. Miesto plnenia predmetu zákazky: zabezpečenie stravovania v rámci Slovenskej republiky.
Opis obstarávania:
1. Predmetom zákazky je poskytnutie služby sprostredkovania stravovania zamestnancov verejného obstarávateľa po dobu 48 mesiacov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet u zmluvných partnerov úspešného uchádzača, t. j. v stravovacích zariadeniach, reštauráciách, zariadeniach rýchleho občerstvenia, potravinových reťazcoch, obchodoch s potravinami, akceptujúcich elektronické stravovacie karty na úhradu ceny stravovania. 2. Súčasťou predmetu zákazky je okrem dodania elektronických stravovacích kariet zároveň aj správa elektronických stravovacích kariet a pripisovanie (dobíjanie) stravných jednotiek jednotlivým stravovacím kartám podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa a v súlade s aktuálne platnými ustanoveniami zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov. 3. Celkové predpokladané množstvo stravných jednotiek počas účinnosti rámcovej dohody je 448 200 ks. 4. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí Časť B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 48
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti/koncesie: 2 095 854,91
bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
1. Objednávateľ v rámci Dodatku č. 1 uviedol, že si vyhradzuje právo zmeniť výšku nominálnej hodnoty stravnej jednotky uvedenej v Prílohe č. 1 Dohody kedykoľvek počas platnosti tejto Dohody. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných jednotiek sú započítané do ceny stravnej jednotky. Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností sa Zmluvné strany dohodli, že pre zmenu nominálnej hodnoty nie je potrebné uzatvárať dodatok k tejto Dohode, pokiaľ pôjde o zmenu vyplývajúcu z platnej legislatívy SR. 2. Nominálna hodnota jednej elektronickej stravnej jednotky bude vo výške 5,10 EUR. 3. Objednávateľ v rámci Dodatku č. 1 uviedol, že si vyhradzuje právo zmeniť výšku nominálnej hodnoty stravnej jednotky uvedenej v Prílohe č. 1 tejto Dohody kedykoľvek počas platnosti tejto Dohody. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných jednotiek sú započítané do ceny stravnej jednotky. Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností sa Zmluvné strany dohodli, že pre zmenu nominálnej hodnoty nie je potrebné uzatvárať dodatok k tejto Dohode, pokiaľ pôjde o zmenu vyplývajúcu z platnej legislatívy SR, a to konkrétne Zbierky zákonov SR č. 432/2022 Z. z.
Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 2 095 854,91
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 2 095 854,91
bez DPH


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV