dnes je 5.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: NL 1121_1
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Slovenská inovačná a energetická agentúra
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00002801
Bajkalská 27, 82799 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Slovenská inovačná a energetická agentúra
Telefón: +421 915843056 Fax: +421 253421019
Email: marta.gandzalova.jancekova@siea.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.sea.gov.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: NL 1121
Hlavný kód CPV
79952000-2
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je poskytovanie služieb súvisiacich s technicko-organizačným zabezpečením odborných exkurzií predovšetkým pre žiakov, študentov a odbornú aj širokú verejnosť, a to v rámci realizácie národného projektu Žiť energiou (ďalej len NP ŽE), ktorý sa implementuje na SIEA (ďalej ako verejný obstarávateľ) na základe zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku z Operačného programu Kvalita životného prostredia. Predovšetkým pôjde o služby zabezpečenia organizácie podujatia, technické zabezpečenie exkurzie ako napr. ozvučenie, zabezpečenie prezentačnej techniky, personálne zabezpečenie, fotodokumentácie, grafických prác, preprava účastníkov do a z miesta konania exkurzie, zabezpečenie účastníckych balíčkov a občerstvenia pre účastníkov exkurzie. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky /podrobné kvalitatívne a kvantitatívne vymedzenie predmetu zákazky/ tvorí časť C1. Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov, vrátane množstiev jednotlivých položiek, ktoré tvoria predmet zákazky.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
80310000-0

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto plnenia predmetu zákazky: územie Slovenskej republiky (jednotlivých krajov) podľa jednotlivých vystavených čiastkových objednávok na základe uzatvorenej Rámcovej dohody.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je teda kompletné zabezpečenie exkurzií predovšetkým do zariadení využívajúcich premenu energie, informačných centier zameraných na energiu, výrobu elektriny, tepla a chladu a zariadení zameraných na edukáciu v oblasti energetiky, nízkouhlíkových opatrení a obnoviteľných zdrojov energie v rôznych krajoch na Slovensku. Predpokladaný počet účastníkov každej jednodňovej exkurzie (vrátane obslužného personálu prítomného v autobusoch/prepravných prostriedkoch počas jednotlivých presunov, tieto osoby musia byť schopné plnohodnotne zastúpiť účasť zástupcov verejného obstarávateľa) bude minimálne 30 a maximálne 100. Počty zúčastnených osôb sa budú meniť na základe charakteru každého podujatia, veľkosti cieľovej skupiny pre dané podujatie, ako aj kapacitných možností vybraného miesta exkurzie. Presný počet účastníkov sa bude upresňovať pred každou exkurziou, na základe objednávky verejného obstarávateľa vystavenej najmenej 10 dní pred konaním exkurzie. Verejný obstarávateľ predpokladá usporiadanie 25 exkurzií počas trvania Rámcovej dohody. Jedná sa o predpokladané počty plánovaných exkurzií na predpokladaných miestach. Uvedený počet exkurzií je len indikatívny, tento počet môže byť zmenený podľa čerpania celkovej ceny zákazky určenej pre uzatvorenú Rámcovú dohodu. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo určiť počet a miesta konania exkurzií v rámci celého Slovenska (jednotlivých krajov) podľa jednotlivých, vystavených objednávok na základe uzatvorenej Rámcovej dohody. Predpokladaná dĺžka trvania exkurzie je stanovená v rozsahu 2 - 5 hodín a spravidla bude začínať v dopoludňajších hodinách. Cieľ každej exkurzie bude vždy na Slovensku, vzdialený maximálne do 250 km od miesta výjazdu, respektíve krajského mesta (miestom výjazdu sa rozumie každé mesto/obec, z ktorého sa bude na exkurziu štartovať). Presná špecifikácia miesta výjazdu a miesta konania exkurzie bude predmetom objednávky verejného obstarávateľa.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Národný projekt ,,Žiť energiou" (kód projektu v ITMS2014+: 310041J746)
Doplňujúce informácie
Zmluvný vzťah bude uzatvorený na obdobie odo dňa nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody s úspešným uchádzačom (predpoklad od 01.01.2023) najneskôr do 31.10.2023 alebo do vyčerpania celkovej zmluvnej ceny podľa tejto Rámcovej dohody, podľa toho, ktorá udalosť nastane skôr. Dĺžka trvania zákazky v bode II.2.7 tohto Oznámenia je uvedená v intervale od 01.01.2023 do 31.10.2023. Dátum začatia 01.01.2023 je verejným obstarávateľom uvedený ako predpokladaný. Zdôvodnenie nerozdelenia predmetu zákazky na časti: Delenie zákazky na časti nie je možné, nakoľko predmetom zákazky je poskytovanie služieb súvisiacich s technicko-organizačným zabezpečením podujatí odborných exkurzií predovšetkým pre žiakov, študentov a odbornú aj širokú verejnosť uvedených v Časti C: Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov. Ak by sa obstarávaný predmet zákazky rozdelil na časti, v rámci ktorých by verejný obstarávateľ umožnil uchádzačom predkladať ponuky na samostatné časti predmetu zákazky, v ktorých by napokon mohlo byť viacero rôznych úspešných dodávateľov, tak potreba koordinácie (logistická, časová či personálna) dodávateľov jednotlivých častí zákazky, ktorá by bola pre riadne plnenie celého obstarávaného predmetu zákazky nevyhnutná, by pre verejného obstarávateľa mohla predstavovať vážne riziko ohrozenia plnenia obstarávanej zákazky.

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 185-524154
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKYZvyšovanie informovanosti v oblasti nízkouhlíkového hospodárstva energetické exkurzie:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-12-21T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 4
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 4
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 4
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 95 833,33
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy predmetné verejné obstarávanie je obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-12-21T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV