dnes je 5.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 21122022_NsP PP_plyn_výzva
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Nemocnica Poprad a. s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36513458
Banícka 803/28, 05845 Poprad

Slovensko
Kontaktná osoba: Nemocnica Poprad a. s.
Telefón: +421 911976973
Email: rasto.tapsak@gmail.com
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/449047
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
09123000-7
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je zabezpečenie dodávky zemného plynu pre potreby vykurovania a technologické účely odberateľa, prepravy a distribúcie zemného plynu, poskytovanie systémových služieb v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej siete, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa. Predpokladaná celková spotreba zemného plynu na 12 mesiacov - zmluvné množstvo (ZM) je 10.602 MWh, z toho je 1102 MWh v kategórii maloodber a 9500 MWh v kategórie veľkoodber a stredný odber. Zmluva s úspešný uchádzačom sa uzatvorí osobitne pre kategóriu maloodber a osobitne pre kategóriu veľkoodber a stredný odber.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 112 346,42
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
OPIS
Názov
Dodávka plynu pre odberateľov kategórie veľkoodber a stredný odber
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
65200000-5

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom dodania sú odberné miesta obstarávateľa kategórie veľkoodber a stredný odber. Zoznam OM tvorí prílohu č.1 zmluvy.
Opis obstarávania:
Dodávateľ sa zaviaže zabezpečiť dodávku plynu vrátane všetkých súvisiacich služieb s dodávkou (najmä služieb súvisiacich s prepravou, distribúciou a skladovaním plynu), vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa, a to za podmienok uvedených v zmluve; dodávateľ je povinný dodať odberateľovi do každého OM množstvo plynu dohodnuté pre príslušné OM po dobu trvania obdobia, na ktoré sa toto množstvo objednáva. Predpokladané množstvo odobraného zemného plynu v kategórii veľkoodber a stredný odber : 9500 MWh. Denné maximálne množstvo je stanovené na 7700 m3. Druh tarify : V12 Pri dodávke zemného plynu je prípustná tolerancia odberu +-10% bez zmluvných sankcií.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
1 033 145,90:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: ak nastanú skutočnosti podľa §57 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú na 12 mesiacov počnúc 1.3.2023 alebo do vyčerpania dohodnutého maximálneho rozsahu plnenia, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH bola stanovená v zmysle § 6 ods.1 zákona na základe údajov a informácií o zákazkách na rovnaký alebo porovnateľný predmet zákazky, za obdobie november 2021 - október 2022 na základe fakturácie. Zábezpeka sa nevyžaduje.

Názov
Dodávka plynu pre odberateľov kategórie malé podnikanie a organizácie
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
65200000-5

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom dodania sú odberné miesta obstarávateľa kategórie malé podnikanie a organizácie. Zoznam OM tvorí prílohu č.1 zmluvy
Opis obstarávania:
Dodávateľ sa zaviaže zabezpečiť dodávku plynu vrátane všetkých súvisiacich služieb s dodávkou (najmä služieb súvisiacich s prepravou, distribúciou a skladovaním plynu), vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa, a to za podmienok uvedených v zmluve; dodávateľ je teda povinný dodať odberateľovi do každého OM množstvo plynu dohodnuté pre príslušné OM po dobu trvania obdobia, na ktoré sa toto množstvo objednáva. Predpokladané množstvo odobraného zemného plynu v kategórii malé podnikanie a organizácie : 1102 MWh Pri dodávke zemného plynu je prípustná tolerancia odberu +-10% bez zmluvných sankcií.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
79 200,52:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: ak nastanú skutočnosti podľa §57 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú na 12 mesiacov počnúc 1.3.2023 alebo do vyčerpania dohodnutého maximálneho rozsahu plnenia, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH bola stanovená v zmysle § 6 ods.1 zákona na základe údajov a informácií o zákazkách na rovnaký alebo porovnateľný predmet zákazky, za obdobie november 2021 - október 2022 na základe fakturácie. Zábezpeka sa nevyžaduje.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa §32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. (ďalej aj ,,zákon"). Ich splnenie preukáže uchádzač predložením dokladov podľa § 32 ods. 2., resp. ods. 3 až 5 zákona alebo podľa §152 zákona. V prípade skupiny dodávateľov sa preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne podľa §37 ods.3 zákona. Splnenie podmienky účasti podľa §32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad - ich ekvivalenty predložené uchádzačom. Verejný obstarávateľ nemá prístup k údajom z informačných systémov verejnej správy podľa § 1 ods. 3 zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže; preto je uchádzač povinný predložiť všetke požadované doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: nevyžaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukazuje : 3.1. Podľa §34 ods. 1 písm. a) zákona: zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. 3.2. Podľa §34 ods. 1 písm. m) zákona: certifikátmi alebo potvrdeniami s jasne identifikovanými odkazmi na technické špecifikácie alebo technické normy vzťahujúce sa na tovar, vydanými orgánmi kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu. 3.3. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa §34 ods. 1 písm. g), uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 zákona. 3.4. Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti na verejnom obstarávaní týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne. 3.5. Pri sumách uvedených v inej mene ako v EUR sa použije pri prepočte z inej meny na EUR kurz inej meny k EUR uvedený v kurzovom lístku ECB zverejnený Národnou bankou Slovenska v deň zverejnenia oznámenia vo Vestníku verejného obstarávania a ak to nie je možné, potom v najbližší predchádzajúci deň pred dňom zverejnenia oznámenia vo Vestníku verejného obstarávania.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 3.1.: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť v rámci splnenia podmienky účasti pre 1.časť predmetu zákazky dôkaz o realizácii minimálne 2 dodávok zemného plynu za požadované obdobie, pre korporátneho odberateľa (nie domácnosti), každá dodávka v objeme minimálne 10.000 MWh. Pre 2.časť predmetu zákazky sa táto podmienka účasti nevyžaduje. K bodu 3.2.: Uchádzač musí predložiť dôkaz, že je držiteľom platného povolenia na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z. z. v rozsahu predmetu zákazky, resp. ekvivalentný doklad.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Uvedené v Zmluve o dodávke, distribúcii zemného plynu; zmluvy s úspešnými uchádzačmi sa uzatvoria osobitne pre kategóriu maloodber a osobitne pre kategóriu veľkoodber a stredný odber. Z toho titulu su osobitnými prílohami súťažných podkladov návrhy zmlúv pre kategóriu maloodber a kategóriu veľkoodber + stredný odber. Spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podmienky jej uplatnenia sú uvedené v prílohe č. 2 zmluvy. Príloha č. 3 zmluvy pre kategóriu veľkoodber + stredný odber : osobitné povinnosti pre OM vykurovacieho charakteru so ZM nad 641 400 kWh
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2023-01-23T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami / uchádzačmi sa bude uskutočňovať v zmysle § 187l ods. 3 zákona elektronicky podľa § 20 zákona a to prostredníctvom Informačného Systému Elektronického Verejného Obstarávania - IS EVO VER. 18.0 na adrese uvedenej v odseku I.3) KOMUNIKÁCIA tohto oznámenia. 2. Verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatný, neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom elektronických prostriedkov k dokumentom, potrebným na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti a to na internetovej adrese podľa bodu I.3) tohto oznámenia a z uvedeného dôvodu tieto dokumenty záujemcom nezasiela. Priamy odkaz na túto internetovú adresu je tiež zverejnený v profile VO na web stránke Úradu pre verejné obstarávanie. 3. Verejný obstarávateľ v súťažných podkladoch vyžaduje, aby úspešný uchádzač v zmluve najneskôr v čase jej uzavretia uviedol údaje o všetkých známych subdodávateľoch, údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia. 4. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom. Bližšie info je uvedené v časti A.2 súťažných podkladov. 5. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese zadávania zákazky, neupravené týmto oznámením a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. 6. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo : - neprijať ani jednu ponuku v prípade, ak cena úspešnej ponuky prekročí výšku finančných prostriedkov vyčlenených verejným obstarávateľom na predmet zákazky - neuzavrieť zmluvu s uchádzačom, ak verejný obstarávateľ nebude mať zabezpečené dostatočné finančné krytie na prefinancovanie predmetu zmluvy - zrušiť súťaž v súlade s § 57 zákona o verejnom obstarávaní
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-12-21T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV