dnes je 5.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: NL-1T/2022-ZP-NsPKCH - ZR
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Nemocnica s poliklinikou n.o. Kráľovský Chlmec
Vnútroštátne identifikačné číslo: 45737967
Nemocničná 8, 07701 Kráľovský Chlmec

Slovensko
Kontaktná osoba: Nemocnica s poliklinikou n.o. Kráľovský Chlmec
Telefón: +421 566321563 Fax: +421 566321563
Email: nspkch@nspkch.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.nspkch.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: NL-1T/2022-ZP-NsPKCH
Hlavný kód CPV
09123000-7
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je poskytnúť verejnému obstarávateľovi dodávku zemného plynu v rozsahu: -dodávka zemného plynu do odberného miesta verejného obstarávateľa, podľa potreby verejného obstarávateľa, v požadovanej kvalite a s garanciou dodávky zemného plynu po celú dobu platnosti zmluvy, -zabezpečenie distribúcie zemného plynu, služieb spojených s dodávkou zemného plynu vrátane prepravy a skladovania zemného plynu, -prevzatie zodpovednosti za odchýlku verejného obstarávateľa v celom rozsahu, voči zúčtovateľovi odchýlok; Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť súťažných podkladov B1. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny. a B2. Obchodné podmienky na dodanie predmetu zákazky
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Odberné miesto bližšie špecifikované v časti B.1 súťažných podkladov Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je poskytnúť verejnému obstarávateľovi dodávku zemného plynu v rozsahu: -dodávka zemného plynu do odberného miesta verejného obstarávateľa, podľa potreby verejného obstarávateľa, v požadovanej kvalite a s garanciou dodávky zemného plynu po celú dobu platnosti zmluvy, -zabezpečenie distribúcie zemného plynu, služieb spojených s dodávkou zemného plynu vrátane prepravy a skladovania zemného plynu, -prevzatie zodpovednosti za odchýlku verejného obstarávateľa v celom rozsahu, voči zúčtovateľovi odchýlok; Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť súťažných podkladov B1. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny. a B2. Obchodné podmienky na dodanie predmetu zákazky. Obdobie odberu: od 00:00 hod. SEČ dňa 01.02.2023 do 24:00 hod. SEČ dňa 31.01.2024 Predpokladané množstvo v MWh: 1 458,458 MWh. Predpokladané množstvo odberu zemného plynu v % z celkového predpokladaného množstva odberu zemného plynu po jednotlivých kalendárnych mesiacoch je uvedené v časti B1. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 235-679126
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Zákazka/časť je pridelená: Nie
INFORMÁCIE O NEPRIDELENÍ ZÁKAZKY
Zmluva/časť nebola pridelená
Iné dôvody (ukončenie konania)

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
V súlade s § 57 ods.2 zákona číslo 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, t.j. v priebehu postupu verejného obstarávania sa vyskytli dôvody osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od verejného obstarávateľa požadovať a to z nasledovných dôvodov: Verejný obstarávateľ vo vyhlásenom verejnom obstarávaní stanovil podmienky pre určenie ceny predmetu zákazky, ktoré v súčasnosti už nezodpovedajú podmienkam na trhu s nákupom komodity - zemného plynu (nákup komodity bol stanovený na základe zmluvne dohodnutej pevnej sadzby za odobraté množstvo počas celého zmluvného obdobia, avšak v súčasnosti podľa situácie na trhu s touto komoditou je možné nakupovať len pri určení spôsobu určenia ceny predmetu zákazky sadzbou určenou priemerom mesačných indexovaných cien). Verejný obstarávateľ očakáva, že na základe pôvodne stanovených podmienok v prebiehajúcom verejnom obstarávaní očakáva nepredloženie ponúk a zároveň už nie je vytvorený dostatočný časový priestor na účely zrealizovania potrebných úkonov v procese zadávania zákazky podľa ust. zákona o verejnom obstarávaní, tak aby bolo možné zabezpečiť plnenie predmetu zmluvy od 01.02.2023 (podľa podmienok vyhláseného verejného obstarávania). Nezazmluvnením nákupu komodity od 01.02.2023 sa verejný obstarávateľ dostáva do mimoriadnej situácie, ktorá môže ohrozovať život a zdravie pacientov a nebola spôsobená verejným obstarávateľom a nemohol ju predvídať. Verejný obstarávateľ na základe vyššie uvedeného bol nútený prijať mimoriadne rozhodnutie z dôvodu zachovania ochrany zdravia, života a bezpečnosti ľudí, resp existenciou tejto mimoriadnej situácie a to zrušiť vyhlásené verejné obstarávanie a pristúpiť pre použitie postupu podľa § 81 ods. 1 písm. c) ZVO. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-12-21T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV