dnes je 5.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: EE_IV_PRK
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Dubnica nad Váhom
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00317209
Bratislavská 434/9, 01841 Dubnica nad Váhom

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Dubnica nad Váhom
Telefón: +421 915274799
Email: jamsro001@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.dubnica.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
09310000-5
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom tejto zákazky je záväzok dodávateľa v zmluvnom období poskytnúť objednávateľovi združené služby dodávky elektriny vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku, t. j. dodávku dohodnutého množstva silovej elektriny, zabezpečenie distribúcie elektriny v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej sústavy prenos elektriny, distribúciu elektriny a poskytovanie systémových služieb (ďalej len distribučné služby) do všetkých odberných miest verejného obstarávateľa, definovaných v osobitnej prílohe Špecifikácia odberných miest s cenovou kalkuláciou. Požaduje sa dodávka elektrickej energie od 01.01.2023 počas trvania platnosti Rámcovej dohody, uzavretej na 24 mesiacov.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
65300000-6

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK022:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom plnenia predmetu zákazky je sídlo verejného obstarávateľa a jeho odberné miesta vrátane organizácií v jeho zriaďovateľskej pôsobnosti, definovaných v súťažných podkladov.
Opis obstarávania:
Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B.1 - Opis predmetu zákazky a v osobitných prílohách súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 235-678589
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-12-14T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 2
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 2 500 000,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Použitý postup: Rokovacie konanie bez predbežného zverejnenia z dôvodu: Nebola predložená žiadna ponuka ani žiadna vhodná ponuka/žiadosť o účasť ako odpoveď na otvorenú verejnú súťaž Vysvetlenie: Predmetná zákazka bola už 3x opakovaná neúspešne z dôvodu opakovaných zmien systému nakupovania predmetnej komodity, kedy dodávatelia nevedeli predložiť ponuky. Pri opakovaní zákazky 3x bola predložená jedna ponuka, ktorá však ďaleko presahuje aktuálne ceny komodity na trhu, keďže systém nákupu sa opäť zmenil, čo by bolo pre verejného obstarávateľa v tomto nastavení nákupu nehospodárne a likvidačné. Verejný obstarávateľ už nemá dostatok času pre sprocesovanie verejného obstarávania a následne aj prípadnej zmeny dodávateľa, verejný obstarávateľ preto uplatní v ďalšom opakovanom procese zadávania nadlimitnej zákazky priame rokovacie konanie v súlade s § 81 písm. a) zákona (.... ani jedna ponuka bez vykonania podstatných zmien nespĺňa potreby a požiadavky určené verejným obstarávateľom na predmet zákazky) v nadväznosti na § 81 písm. c) zákona (...sa zadáva z dôvodu mimoriadnej udalosti nespôsobenej verejným obstarávateľom, ktorú nemohol predvídať, a vzhľadom na vzniknutú časovú tieseň nemožno uskutočniť verejnú súťaž, užšiu súťaž ani rokovacie konanie so zverejnením).
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-12-18T00:00:00
PRÍLOHA D1 - VŠEOBECNÉ OBSTARÁVANIE
Vysvetlenie
Vysvetlite jasne a úplne, prečo je zadanie zákazky bez predbežného uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku Európskej únie v súlade so zákonom, a uveďte príslušné fakty, a ak je to vhodné, závery právnych predpisov v súlade so smernicou: Predmetná zákazka bola už 3x opakovaná neúspešne z dôvodu opakovaných zmien systému nakupovania predmetnej komodity, kedy dodávatelia nevedeli predložiť ponuky. Pri opakovaní zákazky 3x bola predložená jedna ponuka, ktorá však ďaleko presahuje aktuálne ceny komodity na trhu, keďže systém nákupu sa opäť zmenil, čo by bolo pre verejného obstarávateľa v tomto nastavení nákupu nehospodárne a likvidačné. Verejný obstarávateľ už nemá dostatok času pre sprocesovanie verejného obstarávania a následne aj prípadnej zmeny dodávateľa, verejný obstarávateľ preto uplatní v ďalšom opakovanom procese zadávania nadlimitnej zákazky priame rokovacie konanie v súlade s § 81 písm. a) zákona (.... ani jedna ponuka bez vykonania podstatných zmien nespĺňa potreby a požiadavky určené verejným obstarávateľom na predmet zákazky) v nadväznosti na § 81 písm. c) zákona ....bližšie VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV