dnes je 5.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: BNG_Kaly_Vrakuňa_2022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/25/EÚ
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
BIONERGY, a. s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 45322317
Prešovská 48, 82609 Bratislava - mestská časť Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: BIONERGY, a. s.
Telefón: +421 915790222 Fax: +421 248777001
Email: obstaravanie@actlegal-mph.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.bionergy.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Prístup k súťažným dokumentom: Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/454767
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na adrese: vyššie uvedenej adrese
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Elektrická energia
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: BNG_Kaly_Vrakuňa_2022
Hlavný kód CPV
90513800-4
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je: a)odber /naloženie/ existujúceho a v budúcnosti vyprodukovaného stabilizovaného kalu / katalógové č. odpadu: 190805 - kaly z čistenia komunálnych odpadových vôd; kategória odpadu - ostatný odpad/ z mechanicko-biologického čistenia odpadových vôd, ktorý prešiel procesom anaeróbnej stabilizácie a strojného odvodnenia, uloženého na kalových poliach v areáli kalového, plynového a energetického hospodárstva pri čistiarni odpadových vôd Vrakuňa (ďalej len "KPaEH pri ČOV Vrakuňa"), b)preprava na miesto jeho zhodnotenia a c)zhodnotenie spôsobom R1 [Využitie najmä ako palivo alebo na získavanie energie iným spôsobom] alebo R3 [Recyklácia alebo spätné získavanie organických látok, ktoré sa nepoužívajú ako rozpúšťadlá (vrátane kompostovania a iných biologických transformačných procesov)], alebo R12 [Úprava odpadov určených na spracovanie niektorou z činností R1 až R11] spolu s príslušným spôsobom R1 až R11 v zmysle prílohy č. 1 k zákonu č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch v kapitole B.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 2 760 000,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
90513700-3

90514000-3

90513900-5

Miesto vykonania
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Prevádzka KPaEH pri ČOV Vrakuňa na adrese Hlohová 46, 821 07 Bratislava
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je: a)odber /naloženie/ existujúceho a v budúcnosti vyprodukovaného stabilizovaného kalu / katalógové č. odpadu: 190805 - kaly z čistenia komunálnych odpadových vôd; kategória odpadu - ostatný odpad/ z mechanicko-biologického čistenia odpadových vôd, ktorý prešiel procesom anaeróbnej stabilizácie a strojného odvodnenia, uloženého na kalových poliach v areáli kalového, plynového a energetického hospodárstva pri čistiarni odpadových vôd Vrakuňa (ďalej len "KPaEH pri ČOV Vrakuňa"), b)preprava na miesto jeho zhodnotenia a c)zhodnotenie spôsobom R1 [Využitie najmä ako palivo alebo na získavanie energie iným spôsobom] alebo R3 [Recyklácia alebo spätné získavanie organických látok, ktoré sa nepoužívajú ako rozpúšťadlá (vrátane kompostovania a iných biologických transformačných procesov)], alebo R12 [Úprava odpadov určených na spracovanie niektorou z činností R1 až R11] spolu s príslušným spôsobom R1 až R11 v zmysle prílohy č. 1 k zákonu č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Celkové predpokladané množstvo kalu určeného na zhodnotenie je 122500 ton za 60 mesiacov. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch v kapitole B.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
2 760 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
60:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie
Postup vo verejnom obstarávaní: verejná súťaž podľa § 66 ods. 7 písm. b) zákona: vyhodnotenie splnenia požiadaviek na predmet zákazky a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti osobného postavenia uvedené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie uchádzač preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5, § 152 ods. 1 (zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní (rovnocenným zápisom alebo potvrdením o zápise vydaným príslušným orgánom iného členského štátu). Obstarávateľ uvádza, že obstarávateľ nie je oprávnený vyžiadať si doklady podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní z informačných systémov verejnej správy a teda uchádzač je povinný na účely preukázania splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní predložiť doklady podľa § 32 ods. 2, ods. 4 alebo ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní, ak nepreukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 152 ods. 1 (zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní (rovnocenným zápisom alebo potvrdením o zápise vydaným príslušným orgánom iného členského štátu). Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené Obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny dodávateľov osobitne. Oprávnenie poskytovať danú časť predmetu zákazky preukazuje člen skupiny dodávateľov len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nevyžaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nevyžaduje sa
Objektívne pravidlá a kritériá účasti
Informácie o vyhradených zákazkách
Požadované zábezpeky a záruky
Obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač zabezpečil viazanosť svojej ponuky zábezpekou. Výška zábezpeky je stanovená na 27.600,- EUR. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Financovanie zákazky bude realizované z vlastných zdrojov. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Verejného obstarávania sa môže zúčastniť aj skupina dodávateľov. Obstarávateľ nevyžaduje od skupiny dodávateľov, aby vytvorila právnu formu na účely účasti vo verejnom obstarávaní. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov Obstarávateľ vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom zmluvy uzatvorila a predložila Obstarávateľovi zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny uchádzačov sú zaviazaní zo záväzkov voči Obstarávateľovi spoločne a nerozdielne. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Uchádzač predloží nasledovné dokumenty: Súhlas na prevádzkovanie zariadenia na zhodnocovanie odpadu katalógové č. 190805 spôsobom R3 alebo R1 alebo R12 vydaný v zmysle § 97 zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov s uvedením kapacity zariadenia na spracovanie uvedeného odpadu. Potvrdenie o registrácii v zmysle § 98 ods. 4 zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov. V prípade sprostredkovania zhodnocovania odpadu predloží uchádzač uzatvorenú zmluvu so subdodávateľom na nakladanie s predmetným druhom odpadu a súhlas na prevádzkovanie zariadenia podľa § 97 zákona č. 79/2015 Z. z. vydaný subdodávateľovi pre predmetný odpad a tiež doklad o registrácii uchádzača v zmysle § 98 ods. 2 zákona č. 79/2015 Z. z. Zmluva so subdodávateľom musí pokryť celú lehotu trvania Rámcovej dohody. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Verejná súťaž
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2023-01-25T11:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 2023-11-30T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Spôsob poskytnutia súťažných podkladov: Súťažné podklady sú dostupné na profile obstarávateľa na stránke https://www.uvo.gov.sk/profily a tu: http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/454767. 2. Úspešný uchádzač alebo uchádzači sú povinní poskytnúť obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzatvorenie Rámcovej dohody uvedenú pre uchádzačov súťažných podkladoch. 3. Verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 4. Umožňuje sa obhliadka miesta, bližšie informácie týkajúce sa obhliadky sú v súťažných podkladoch. 5. Ďalšie podmienky obstarávateľa sú uvedené v súťažných podkladoch.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-12-20T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV