dnes je 5.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia
01
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
Typ oznámenia: Toto oznámenie poskytuje len predbežné informácie
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00165565
Limbová 2, 83752 Bratislava-Nové Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky
Telefón: +421 257393326 Fax: +421 254789321
Email: martina.galabova@health.gov.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedenej adrese
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Zdravotníctvo
ODDIEL II: PREDMET
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II: 1
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Hlavný kód CPV
72000000-5
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom plánovanej zákazky sú služby zabezpečenia digitalizácie registrov Slovenskej komory psychológov a vytvorenia národného registra psychodiagnostických metód v elektronickej verzii, podpory jeho prevádzky, vrátane jeho nevyhnutných úprav počas používania aplikácie.
Celková odhadovaná hodnota
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
72200000-7

72230000-6

72260000-5

72261000-2

72263000-6

72267000-4

Miesto vykonania
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Slovenská republika
Opis obstarávania
Predmetom plánovanej zákazky sú služby zabezpečenia digitalizácie registrov Slovenskej komory psychológov a vytvorenia národného registra psychodiagnostických metód v elektronickej verzii, podpory jeho prevádzky, vrátane jeho nevyhnutných úprav počas používania aplikácie. a)Register Slovenskej komory psychológov predstavuje online prehľad predovšetkým o nasledovných aktivitách: evidencia členov komory, evidencia vykonávateľov psychologickej činnosti, evidencia licencií, evidencia členských poplatkov, evidencia registračných poplatkov, výstup na podávanie žiadostí o registráciu, prihlášok za člena a administratívnych zmien, výstup z registra vzdelávacích aktivít (informácie o aktivitách, prihlasovanie, podávanie žiadostí), evidencia vzdelávacích aktivít akreditovaných komorou - podávanie žiadostí o akreditáciu, evidencia supervízorov, evidencia psychoterapeutov, administrácia disciplinárnych konaní a informačný výstup z registra pre obyvateľov na overenie oprávnených osôb vykonávať psychologickú činnosť v SR. b)Aplikácia na zabezpečenie komplexnej administrácie Národného registra psychodiagnostických metód predovšetkým s nasledovnými funkcionalitami: databáza národných noriem k psychodiagnostickým metódam, evidencia psychodiagnostických metód dostupných v slovenskom jazyku a ich registrácia na používanie (vrátane administrácie registrácie nových metód počas používania aplikácie), databáza manuálov k jednotlivým metódam, online administrácia metód, ktoré je možné administrovať digitálnou cestou (registrácia klientov a psychológov), predaj fyzických súčastí psychodiagnostických metód, ktoré sa nedajú administrovať online (napr. kufríky s podnetovým materiálom), tvorba posudkov a vyhodnotení výsledkov použitých metód, tlač dokumentov potrebných pre administráciu psychodiagnostických metód. V rámci uskutočňovaných prípravných trhových konzultáciách (PTK) sú hospodárske subjekty oprávnené poskytnúť informácie ohľadom možných technologických riešení, ich technických parametrov a predpokladanej hodnoty zákazky. Taktiež sú hospodárske subjekty oprávnené poskytnúť aj skúsenosti ohľadne takýchto alebo podobných projektov a verejných obstarávaní, pokiaľ nimi disponujú.
Doplňujúce informácie
Účasť na PTK je dobrovoľná. Verejný obstarávateľ zverejňuje všetky potrebné dokumenty a informácie týkajúce sa PTK aj na svojej webovej stránke a v profile verejného obstarávateľa, vedenom na internetovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie.

PREDPOKLADANÝ DÁTUM ZVEREJNENIA OZNÁMENIA O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
2023-03-31T00:00:00
ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Rozhodnutie hospodárskeho subjektu zúčastniť sa PTK na vyššie uvedený predmet musí byť slobodné a vážne. Účasť na PTK je dobrovoľná a záujemca sa môže slobodne rozhodnúť, či využije/nevyužije možnosť zúčastniť sa PTK. Do PTK sa môže zapojiť ktorýkoľvek oprávnený hospodársky subjekt (účastník trhu). 2. Záujemca/hospodársky subjekt si musí byť vedomý zákonnej úpravy PTK, a to najmä dôsledkov vyplývajúcich z účasti hospodárskeho subjektu na PTK so zreteľom na § 25 a § 40 ods. 7 zákona o VO; hospodárske subjekty, ktoré sa zúčastnia PTK, sa môžu za podmienok uvedených v § 25 ods. 2 ZVO, zúčastniť pripravovaného verejného obstarávania a predložiť ponuku. 3.Hospodársky subjekt potvrdí svoj záujem o účasť na prípravných trhových konzultáciách elektronicky na e-mailovú adresu martina.galabova@health.gov.sk najneskôr do 13.1.2023. Záujem o účasť potvrdí zaslaním vyplneného formulára k PTK na predmet zákazky "Zriadenie registra psychodiagnostických metód a digitalizácia registra psychológov". 4. Záujemcami o účasť na PTK môžu byť hospodárske subjekty, ktorí sú oprávnení dodávať tovar/služby, ktoré budú predmetom plánovanej zákazky, resp. ktoré pôsobia na danom hospodárskom/odbornom trhu, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo preveriť túto skutočnosť z dostupných registrov. 5. Verejný obstarávateľ s cieľom osloviť čo najviac relevantných, oprávnených hospodárskych subjektov zverejní dokumenty a informácie o PTK v súvislosti s plánovaných postupom verejného obstarávania v profile verejného obstarávateľa na webovom sídle ÚVO https://www.uvo.gov.sk a zároveň aj na svojom webovom sídle https://www.health.gov.sk. 6. Verejný obstarávateľ spôsobom uvedeným v bode 5 vyššie a v súlade s § 25 ods. 3 zákona o VO zverejní aj všetky potrebné informácie, ktoré budú prístupné počas celého trvania PTK všetkým hospodárskym subjektom priamo, bez obmedzení. 7. Cieľom PTK je konzultovať rozsah otázok uvedený v dokumente s názvom "Okruh otázok". Počas trvania PTK očakáva verejný obstarávateľ od účastníkov PTK aktívnu participáciu a predkladanie návrhov, pripomienok a odporúčaní v súvislosti s plánovaným verejným obstarávaním. 8. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje uskutočniť PTK aj vo viacerých po sebe nasledujúcich etapách, ak to bude na základe okolností a rozsahu PTK vhodné a potrebné. 9. Komunikácia v priebehu PTK sa uskutoční v slovenskom jazyku; verejný obstarávateľ bude akceptovať ako komunikačný jazyk aj český jazyk. 10. Informácia uvedená v bode II.3 tohto oznámenia je iba indikatívna a nie je pre verejného obstarávateľa a hospodárske subjekty záväzná.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-12-19T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV