dnes je 5.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: AOAS-2-127/2022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Automobilové opravovne Ministerstva vnútra Slovenskej republiky, a. s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 44855206
Sklabinská 20, 83106 Bratislava - mestská časť Rača

Slovensko
Kontaktná osoba: Automobilové opravovne Ministerstva vnútra Slovenskej republiky, a. s.
Telefón: +421 911748271
Email: obstaravanie@aomvsr.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://https://www.aomvsr.sk/
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/455355
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: AOAS-2-127/2022
Hlavný kód CPV
44174000-0
Druh zákazky
Stručný opis:
Dodanie podkladovej rertoreflexnej fólie, triedy Engineer Grade, vhodnej na výrobu tabuliek s evidenčným číslom so spätným odrazom pre motorové vozidlá a prívesy. Bližšie požiadavky na predmet sú uvedené v súťažných podkladoch, resp. budú uvedené v jednotlivých výzvach na predloženie ponúk v rámci Dynamického nákupného systému.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 291 000,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
44174000-0

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Automobilové opravovne Ministerstva vnútra Slovenskej republiky, a. s., Mičínska cesta 21. Banská Bystrica
Opis obstarávania:
Podrobné predpokladané množstvá a opis sú uvedené v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
1 291 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o obmedzeniach počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na účasť
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: A/ Osobné postavenie Podľa § 32 ods. 1 zákona: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia: a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe, b) nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, c) nemá daňové nedoplatky alebo colné nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona, dokladmi podľa § 32. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ods. 1 zákona. Preukazovanie podmienok účasti je voči obstarávateľskej organizácii účinné aj spôsobom podľa § 152 ods. 4 zákona. Uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa zákona nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 zákona. Obstarávateľská organizácia uzná rovnocenný zápis, ako je zápis do zoznamu hospodárskych subjektov podľa zákona, alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým záujemca/uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Obstarávateľská organizácia príjme aj iný rovnocenný doklad predložený záujemcom/uchádzačom. V prípade, že sa verejného obstarávania zúčastní skupina dodávateľov, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Uchádzač môže v zmysle § 39 zákona nahradiť doklady jednotným európskym dokumentom. Na tomto mieste záujemcov upozorňujeme, že výzvy môžu byť zasielané iba záujemcom, ktorí spĺňajú podmienky účasti, a preto obstarávateľská organizácia obratom vyzve každého, kto podmienky účasti predbežne splnil prostredníctvom JED, aby preukázal splnenie týchto podmienok účasti dokumentami, ktoré nahradil. Podrobné údaje sú v súťažných podkladoch.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: B/ Finančné a ekonomické postavenie Podmienky účasti finančného a ekonomického postavenia sa nevyžadujú.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: C/ Technická a odborná spôsobilosť Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. m) ZVO. 1. Vzorkami a opisom Vzorka tovaru musí byť označená poradovým číslom položky tovaru (vzorky) a názvom položky tovaru. Poradové číslo položky tovaru musí zodpovedať poradovému číslu vzorky uvedenému v tabuľke. Uchádzač vzorky tovarov predmetu zákazky v požadovaných druhoch a množstvách predloží v uzavretom obale/obaloch samostatne. Obal/obaly so vzorkami musia byť uzatvorené, prípadne zabezpečené proti nežiadúcemu otvoreniu a označené údajmi: a) adresa verejného obstarávateľa uvedená v bode 1.týchto súťažných podkladov, b) obchodné meno alebo názov, sídlo, miesto podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača, c) označenie Súťaž neotvárať, d) označenie heslom verejnej súťaže: Retroreflexná fólia e) lehota na predkladanie vzoriek je totožná s elektronickým predložením ponúk v IS ERANET, f) vzorky doručiť poštou, iným doručovateľom alebo osobne na adresu, resp. na miesto verejného obstarávateľa: - poštou alebo iným doručovateľom na adresu sídla verejného obstarávateľa: Automobilové opravovne Ministerstva vnútra Slovenskej republiky a.s., Sklabinská 20, 831 06 Bratislava - osobne na miesto: Ing. Ľubomír Války alebo Ing. Peter Jurových - Automobilové opravovne Ministerstva vnútra Slovenskej republiky a.s., Sklabinská 20, 831 06 Bratislava - pracovná doba: pondelok až piatok: od 07:00 hod do 15:00 hod.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: AD C): Uchádzač preukáže plnenie požiadaviek podľa § 34 ods.1 písm. m) ZVO Vzorky: 1. dodaním minimálne 25 bežných metrov fólie bielej šírka 113,7 mm +0,2/-0 2. dodaním minimálne 25 bežných metrov fólie bielej šírka 153,5 mm +0,2/-0 3. dodaním minimálne 25 bežných metrov fólie bielej šírka 204,5 mm +0,3/-0 Vzorky budú opatrené všetkými konečnými grafickými úpravami a bezpečnostnými značkami v zmysle požiadaviek na predmet, uvedených v súťažných podkladoch. Opis: Uchádzači okrem vzoriek predložia opis ponúkaného tovaru, v ktorom uvedú obchodné označenie tovaru, technické, kvalitatívne, materiálové parametre ponúkaného tovaru a ďalšie informácie o ponúkanom tovare v takom rozsahu, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2023-01-20T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2023-03-31T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Dynamický nákupný systém (ďalej ako aj "DNS") je elektronický proces určený na obstarávanie nákupu tovaru bežne dostupných na trhu, je zriadený spoločnosťou Automobilové opravovne Ministerstva vnútra Slovenskej republiky, a.s. a je vytvorený, prevádzkovaný a dostupný na webovom sídle systému Eranet. Ktokoľvek sa doň môže kvalifikovať, ak spĺňa podmienky účasti, stanovené v tomto oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, pričom žiadosť o účasť môže podať kedykoľvek počas 48 - mesačného trvania tohto DNS. Po vyhodnotení podmienok účasti mu budú automaticky zasielané všetky ďalšie výzvy na predkladanie ponúk. 2. Podrobné pravidlá a podmienky komunikácie a výmeny informácií v dynamickom nákupnom systéme v rámci systému Eranet sú uvedené na internetovej stránke systému Eranet, ako i v súťažných podkladoch obstarávateľskej organizácie k tomuto verejnému obstarávaniu. 3. Uchádzači sa do tohto DNS zaregistrujú tak, že na stránke systému ERANET požiadajú o účasť v tomto DNS a doplnia dokumenty, preukazujúce splnenie podmienok účasti, príp. pripoja vyplnený Jednotný európsky dokument (JED). Na tomto mieste záujemcov upozorňujeme, že výzvy môžu byť zasielané iba záujemcom, ktorí spĺňajú podmienky účasti, a preto obstarávateľská organizácia obratom vyzve každého, kto podmienky účasti predbežne splnil prostredníctvom JED, aby preukázal splnenie týchto podmienok účasti dokumentami, ktoré nahradil. 4. Na tomto mieste obstarávateľská organizácia uvádza, že DNS nerozdeľuje do kategórií a každý zakvalifikovaný hospodársky subjekt sa môže zúčastniť každej výzvy na predkladanie ponúk. Obstarávateľská organizácia si vyhradzuje právo stanoviť požiadavky na predmet v podobe minimálnych štandardov na dodaný tovar. 5. Predmetné verejné obstarávanie v jednotlivých výzvach môže byť: a) zelené verejné obstarávanie, b) obstarávanie inovácií, c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: V súlade so zákonom o verejnom obstarávaní.
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-12-20T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV