dnes je 8.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: O 02361/2022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Valaliky Industrial Park, s. r. o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 54485053
Mlynské nivy 44/a, 82715 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Valaliky Industrial Park, s. r. o.
Telefón: +421 232333431
Email: peter.bartos@r-p.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: VO-NZ001/2022
Hlavný kód CPV
45112700-2
Druh zákazky
OPIS
Názov
Hrubé terénne úpravy pre Strategické územie Valaliky
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
45112210-0

45112400-9

45112310-1

45262210-6

45233300-2

45232453-2

45340000-2

71320000-7

71300000-1

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Strategické územie Valaliky, ktoré sa nachádza v katastri obcí Valaliky a Haniska, okres Košice okolie.
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy:
Predmetom zákazky je vykonanie stavebných prác hrubých terénnych úprav (HTÚ), vybudovanie a likvidácia dočasných staveniskových ciest, príprava projektovej dokumentácie a vykonávanie inžinierskych činností, tak ako sú podrobne vymedzené v časti B. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY súťažných podkladov. Účelom a cieľom hrubých terénnych úprav je príprava záujmového územia tak, aby bolo budúce stavenisko pripravené pre koncového klienta na výstavbu závodu, v zmysle definovaných požiadaviek pre finálnu úroveň 0,000 (únosnosť na povrchu a v podloží, dovolené sadanie, hĺbka hladiny podzemnej vody pod finálnou podlahou, povrch pláne. atď.). Základné údaje o záujmovej lokalite Umiestnenie: štát: Slovenská republika (SR) kraj: Košický okres: Košice okolie kataster: Valaliky plocha: cca 280 ha výškopis: cca 186 - 203 m. n. m Polohopis a výškopis záujmového územia tvorí súčasť prílohy č. 8 súťažných podkladov. Rekapitulácia okrajových podmienok pre spracovanie HTÚ Požiadavka na hladinu podzemnej vody je definovaná 3,0 m pod 0,000 (pod finálnou výškou podlahy), Povrch upraveného terénu HTÚ nebude primárne spádovaný. Jednotlivé úrovne povrchu HTÚ budú situované cca 800 mm pod vrchným povrchom podláh. Odvoz nevyužiteľnej ornice a prebytočného nevhodného materiálu predpokladáme do maximálnej vzdialenosti 30 km, Zhutnenie násypov musí byť realizované po vrstvách s hrúbkou max. 250 - 300 mm s dosiahnutím nasledovných parametrov finálnej úrovne statického modulu deformácie vrátane pomeru medzi dvomi zaťažovacími cyklami statickej zaťažovacej skúšky: Edef,2 60 MPa, Edef,2/Edef,1 2,5, pre plochy pod budovami. Edef,2 45 MPaEdef,2/Edef,1 2,5, pre plochy pod cestnými komunikáciami, parkoviskami, kontajnerovými plochami, železničnými dráhami a pod.; Násypový materiál musí byť charakteru štrkovitej zeminy frakcie 0 63 mm, s podielom zŕn priemeru d < 0,063 mm menej ako 5%, charakterizovaný podľa STN 72 1001 ako zemina triedy G3/G-F, Na plochách pod budovami, kde nie je prítomná štrková vrstva, bude vytvorená štrková vrstva o hrúbke 300 mm, ktorá poslúži ako vhodný pracovný povrch pre prípad dažďa na účely minimalizácie prestojov. Hrúbka násypu štrkovitej zeminy (v násype ako aj v mieste výmeny podložia) bude rešpektovať triedu zeminy v podloží ako aj jej únosnosť. Max. pôdorysný rozmer plošných základov je 3,0 m x 3,0 m. Úplný opis predmetu zákazky, vrátane indikatívneho harmonogramu je uvedený v časti B. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY súťažných podkladov.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 14
Informácie o fondoch Európskej únie
ODDIEL IV: POSTUP
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Oznámenie o výsledku obstarávania týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2023/S 025-071179
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Zákazka č.: 1
Časť č.: 1
Názov: Hrubé terénne úpravy pre Strategické územie Valaliky
PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Dátum uzatvorenia zmluvy/rozhodnutia o pridelení koncesie:
2022-12-29T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Áno
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 45 892 665,07
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Postup zadávania zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO na www.uvo.gov.sk. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby mal uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady, technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa doručenia správy. Za okamih doručenia sa v systéme IS EVO považuje okamih jej odoslania v systéme IS EVO, a to v súlade s funkcionalitou systému. Verejný obstarávateľ vyžaduje zloženie zábezpeky za viazanosť ponuky za podmienok určených v súťažných podkladoch. V rámci poskytnutia súčinnosti pred uzavretím zmluvy úspešný uchádzač predkladá verejnému obstarávateľovi dôkaz o existencii poistenia a záručnú listinu za podmienok určených v súťažných podkladoch. Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk v zmysle § 66 ods. 7 písm. b) a § 55 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ neposkytne úspešnému uchádzačovi zálohy ani preddavky na uskutočnenie stavebných prác. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou na predkladanie ponúk a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy, nie je predmetné verejné obstarávanie zeleným verejným obstarávaním, ani obstarávaním inovácií ani obstarávaním zameraným na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na podanie odvolania: Postupom a v lehotách podľa zákona č.343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2023-06-22T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE/KONCESII
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV:
45112700-2
Dodatočné kódy CPV
45112210-0

45112400-9

45112310-1

45262210-6

45233300-2

45232453-2

45340000-2

71320000-7

71300000-1

63522000-4

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Strategické územie Valaliky, ktoré sa nachádza v katastri obcí Valaliky a Haniska, okres Košice okolie.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je vykonanie stavebných prác hrubých terénnych úprav (HTÚ), vybudovanie a likvidácia dočasných staveniskových ciest, príprava projektovej dokumentácie a vykonávanie inžinierskych činností, tak ako sú podrobne vymedzené v časti B. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY súťažných podkladov. Účelom a cieľom hrubých terénnych úprav je príprava záujmového územia tak, aby bolo budúce stavenisko pripravené pre koncového klienta na výstavbu závodu, v zmysle definovaných požiadaviek pre finálnu úroveň 0,000 (únosnosť na povrchu a v podloží, dovolené sadanie, hĺbka hladiny podzemnej vody pod finálnou podlahou, povrch pláne. atď.). Základné údaje o záujmovej lokalite Umiestnenie: štát: Slovenská republika (SR) kraj: Košický okres: Košice okolie kataster: Valaliky plocha: cca 280 ha výškopis: cca 186 - 203 m. n. m Polohopis a výškopis záujmového územia tvorí súčasť prílohy č. 8 súťažných podkladov. Rekapitulácia okrajových podmienok pre spracovanie HTÚ Požiadavka na hladinu podzemnej vody je definovaná 3,0 m pod 0,000 (pod finálnou výškou podlahy), Povrch upraveného terénu HTÚ nebude primárne spádovaný. Jednotlivé úrovne povrchu HTÚ budú situované cca 800 mm pod vrchným povrchom podláh. Odvoz nevyužiteľnej ornice a prebytočného nevhodného materiálu predpokladáme do maximálnej vzdialenosti 30 km, Zhutnenie násypov musí byť realizované po vrstvách s hrúbkou max. 250 - 300 mm s dosiahnutím nasledovných parametrov finálnej úrovne statického modulu deformácie vrátane pomeru medzi dvomi zaťažovacími cyklami statickej zaťažovacej skúšky: Edef,2 60 MPa, Edef,2/Edef,1 2,5, pre plochy pod budovami. Edef,2 45 MPaEdef,2/Edef,1 2,5, pre plochy pod cestnými komunikáciami, parkoviskami, kontajnerovými plochami, železničnými dráhami a pod.; Násypový materiál musí byť charakteru štrkovitej zeminy frakcie 0 63 mm, s podielom zŕn priemeru d < 0,063 mm menej ako 5%, charakterizovaný podľa STN 72 1001 ako zemina triedy G3/G-F, Na plochách pod budovami, kde nie je prítomná štrková vrstva, bude vytvorená štrková vrstva o hrúbke 300 mm, ktorá poslúži ako vhodný pracovný povrch pre prípad dažďa na účely minimalizácie prestojov. Hrúbka násypu štrkovitej zeminy (v násype ako aj v mieste výmeny podložia) bude rešpektovať triedu zeminy v podloží ako aj jej únosnosť. Max. pôdorysný rozmer plošných základov je 3,0 m x 3,0 m. Úplný opis predmetu zákazky, vrátane indikatívneho harmonogramu je uvedený v časti B. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY súťažných podkladov.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 14
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti/koncesie: 46 047 665,07
bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Áno
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Pokyn Objednávateľa č. 1, ktorým Objednávateľ schválil Návrh uskutočnenia zmeny č. 1 došlo k rozšíreniu rozsahu činnosti koordinátora bezpečnosti v zmysle nariadenia Vlády Slovenskej republiky č. 396/2006 Z.z. o minimálnych bezpečnostných a zdravotných požiadavkách na stavenisko o koordináciu bezpečnosti na stavbách, ktoré na Stavenisku pre Objednávateľa uskutočňujú tretie osoby a tiež k rozšíreniu predmetu plnenia o zabezpečenie výkonu archeologického dozoru.
Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 45 892 665,07
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 46 047 665,07
bez DPH


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 7.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,01 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV