dnes je 8.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: ŠOPSR/SSJ/1/2023
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Štátna ochrana prírody Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 17058520
Tajovského 28B, 97401 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Štátna ochrana prírody Slovenskej republiky
Telefón: +421 445536101
Email: gabriela.budajova@ssj.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.sopsr.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/468209
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: ŠOPSR/SSJ/1/2023
Hlavný kód CPV
38520000-6
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je nákup mobilného laserového skenera s technológiou SLAM, funkciou Real_Time a príslušným spracovateľským softvérom. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v Prílohe č. 1 Súťažných podkladov - Technická špecifikácia predmetu zákazky.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 64 620,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Osobné postavenie podľa § 32 ods.1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní: - uchádzač musí byť oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu. Spôsob preukázania splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods.1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní: - uchádzač nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ si oprávnenie uchádzača dodávať tovar, vzťahujúce sa k predmetu zákazky overí v Obchodnom alebo v Živnostenskom registri (OR, ŽR), formou náhľadu do Zoznamu hospodárskych subjektov (ZHS) alebo v inom informačnom systéme verejnej správy na internete (portál oversi.gov.sk). 2. Osobné postavenie podľa § 32 ods.1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní: - uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Spôsob preukázania splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods.1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní: - uchádzač preukazuje splnenie tejto podmienky účasti podľa § 32 ods. 2 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní doloženým čestným vyhlásením v zmysle Prílohy č.4 súťažných podkladov. Ak je uchádzač zapísaný v ZHS, vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, upozorní na túto skutočnosť verejného obstarávateľa a Prílohu č.4 súťažných podkladov nepredkladá. V prípade, že uchádzač má uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, nebude možné uzatvoriť zmluvu na daný predmet plnenia.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
1. Verejný obstarávateľ uzavrie s úspešným uchádzačom na celý predmet zákazky kúpnu zmluvu v súlade s ustanovením § 409 a nasl. zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. Návrh zmluvy tvorí prílohu č. 3 Súťažných podkladov. 2. Lehota dodania predmetu zákazky je do 3 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy. 3. Podrobnosti vykonania zákazky sú uvedené v Súťažných podkladoch a ich prílohách.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-07-14T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Predmetné verejné obstarávanie nie je: zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií, obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 2. Súťažné podklady, vrátane ich doplnení a vysvetlení, budú uverejnené v príslušnej zákazke v Profile verejného obstarávateľa podľa bodu I.3 tejto Výzvy, čím verejný obstarávateľ umožňuje bezplatný, neobmedzený a priamy prístup k Súťažným podkladom. 3. Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa bude uskutočňovať elektronicky prostredníctvom IS EVO verz. 18.0, s využitím všetkých jeho funkcionalít, ak nie je v Súťažných podkladoch uvedené inak. 4. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto Výzvou a Súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-06-27T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 7.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,01 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV