dnes je 8.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: ZsNH/2023/RT
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Región Vysoké Tatry
Vnútroštátne identifikačné číslo: 42234077
Starý Smokovec 1, 06201 Vysoké Tatry

Slovensko
Kontaktná osoba: Región Vysoké Tatry
Telefón: +421 907353952
Email: abizsro@gmail.com
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/472822
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: ZsNH/2023/RT
Hlavný kód CPV
15981310-4
Druh zákazky
Stručný opis
Verejný obstarávateľ má záujem o nákup ľadových blokov za účelom vytvorenia ľadovej atrakcie Tatranský ľadový dóm s cieľom rozšírenia ponuky zimných atraktivít regiónu počas zimnej sezóny 2023/2024.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 116 622,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Ponuku je oprávnený predložiť uchádzač, ktorý: a) spĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO, t.j. musí byť oprávnený dodávať tovar, poskytovať službu alebo uskutočňovať stavebné práce, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ si splnenie tejto podmienky elektronicky overí u právnických osôb v obchodnom registri, u fyzických osôb v živnostenskom registri alebo v zozname hospodárskych subjektov na portáli Úradu pre verejné obstarávania. Uvedené platí pre hospodárske subjekty vykonávajúce podnikateľskú činnosť na území SR. Ak má uchádzač sídlo, miesto podnikania mimo územia SR, predloží rovnocenný doklad v súlade s legislatívou jeho krajiny. b) spĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO, t.j. nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Uchádzač predloží čestné vyhlásenie, viď. príloha č. 3 tejto výzvy. Verejný obstarávateľ si následne splnenie tejto podmienky elektronicky overí aj na portáli Úradu pre verejné obstarávanie.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: nevyžaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO - uchádzač preukáže zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v súlade s § 34 ods.3 ZVO. Uchádzač alebo záujemca môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti čestným vyhlásením (viď. príloha č. 4 tejto výzvy), v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Uchádzač alebo záujemca môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Zoznamom dodávok tovaru musí uchádzač preukázať dodanie ľadových blokov v minimálnej kumulatívnej hodnote 100 000 EUR bez DPH.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Úspešný uchádzač dodá predmet zákazky priebežne, počas platnosti Kúpnej zmluvy do 13.10.2023.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-06-30T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
a)Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí, tzv. reverzným spôsobom. b) Až úspešný uchádzač poskytne súčinnosti pri podpise zmluvy v podobe predloženia podpísaného návrhu kúpnej zmluvy podľa príloh č. 2 tejto výzvy spolu s prílohami. c) Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu (ZRPVS), ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. d) Predmetné verejné obstarávania nie je zamerané na žiaden z aspektov vo verejnom obstarávaní. e) Predložením ponuky sa rozumie predloženie nasledujúcich dokumentov: - Kópie dokladov potvrdzujúcich nezávadnosť zloženia vody ľadových blokov = Uchádzač týmto preukáže splnenie požiadaviek na predmet zákazky. - Doklad podľa bodu II.1.3 tejto Výzvy (alebo čestné vyhlásenie v prílohe č.4 a doklad predloží až úspešný uchádzač) - Návrh na plnenie kritérií - príloha č. 1 - Čestné vyhlásenie - príloha č. 3 f) Ostatné prílohy tejto výzvy: Príloha č. 2 - návrh kúpnej zmluvy s prílohou - predloží až úspešný uchádzač
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-06-27T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 7.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,01 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV