dnes je 8.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 1/2023/MKS Revúca/po
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mestské kultúrne stredisko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00138789
Námestie slobody 14/18 Array, 05001 Revúca

Slovensko
Kontaktná osoba: Mestské kultúrne stredisko
Telefón: +421 584882021
Email: karin.kilikova@revuca.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/473136
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 1/2023/MKS Revúca/po
Hlavný kód CPV
45212330-8
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je modernizácia mestskej knižnice Samuela Reussa v Revúcej v súlade s projektovou dokumentáciou, ktorá je prílohou výzvy. Bližší popis riešenia je uvedený v projektovej dokumentácii a výkaze výmer.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 112 380,27
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 117 ods. 5 zákona č. 343/2025 Z.z. v znení neskorších predpisov, a technickú a odbornú spôsobilosť a preukáže ich nasledovnými dokladmi: § 32 ods. 1 písm. e) Oprávnenie na podnikanie v predmete zákazky: Splnenie podmienky verejný obstarávateľ overí cez verejne dostupné informácie uvedené v Obchodnom registri SR alebo v Živnostenskom registri SR. § 32 ods. 22 písm. f) Neexistencia zákazu účasti vo verejnom obstarávaní: Doloženým čestným vyhlásením
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: nepožaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: x
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: § 34 ods. 1 písm. b) Zoznam uskutočnených stavebných prác za predchádzajúce 2 roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov: doklad - predložený zoznam podľa prílohy č. 5 SP
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ bude akceptovať ako referenčné zákazky (obdobného charakteru) zákazky na stavebné práce týkajúce sa výstavby alebo rekonštrukcie budov - minimálne 2 zákazky v objeme sumárne za celé obdobie vo výške PHZ
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Podmienky sú uvedené v zmluve o dielo.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-07-11T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Spôsob komunikácie: Prístup k SP sa nachádza na portáli https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/473136 v zložke Dokumenty - Súťažné podklady Verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 20 zákona č. 343/2015 Z.z. určuje prostriedky elektronickej komunikácie vrátane doručovania tak, aby boli všeobecne dostupné, nediskriminačné a prepojiteľné so všeobecne používanými produktmi informačných a komunikačných technológií. Komunikácia sa bude uskutočňovať elektronicky spôsobom určeným funkcionalitou elektronického komunikačného nástroja IS EVO na adrese https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/473136 . Za doručenie Žiadosti o súťažné podklady sa považuje vyžiadanie SP prostredníctvom elektronického nástroja IS EVO v konkrétnej zákazke na adrese https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/473136. V prípade uplatnenia Žiadosti o vysvetlenie SP zo strany záujemcu alebo uchádzača musí byť Žiadosť doručená verejnému obstarávateľovi prostredníctvom elektronického nástroja IS EVO na portáli https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/473136. Momentom odoslania prostredníctvom IS EVO sa považuje Žiadosť za doručenú. Momentom doručenia/odoslania akéhokoľvek dokumentu (vrátane ponuky, Oznámenia o výsledku verejného obstarávania, vylúčenia uchádzača pre nesplnenie podmienok účasti alebo vylúčenia ponuky) pre účely elektronickej komunikácie sa rozumie moment odoslania informácií resp. dokumentov prostredníctvom elektronického nástroja IS EVO na https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/473136, ktoré sa nachádzajú okamžite v dispozičnej sfére verejného obstarávateľa alebo záujemcu/ uchádzača. Všetky dokumenty budú poskytnuté iba v elektronickej podobe. Vloženie ponuky Uchádzač predkladá ponuku elektronicky prostredníctvom elektronického nástroja IS EVO https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/473136 Elektronický systém automaticky zabezpečí (uzamkne) ponuku do lehoty na otváranie ponúk tak, aby ju nebolo možné pred lehotou na otváranie ponúk sprístupniť. Uvedený postup je potrebné zrealizovať do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, po uvedenej lehote systém neumožní odoslať ponuku. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať žiadnu ponuku alebo zrušiť verejné obstarávanie. O takomto postupe bude verejný obstarávateľ uchádzačov informovať spolu s odôvodnením prostredníctvom https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/473136. Ponuky predložené v stanovenej lehote na predkladanie ponúk budú uložené u verejného obstarávateľa v súlade s § 117 ods. 12 ZVO. Obsah a informácie uvedené v ponuke budú použité výlučne s cieľom výberu zmluvného partnera. Informácia o výsledku verejného obstarávania a vyhodnotenia ponúk bude uchádzačom zaslaná elektronicky prostredníctvom použitého elektronického prostriedku https://evo.uvo.gov.sk/evo/Pages/Privates/ZakazkaDetail.aspx?id=470578. Verejný obstarávateľ pred podpisom zmluvy overí vo verejných databázach oprávnenosť úspešného uchádzača dodávať tovar, poskytovať službu resp. uskutočňovať stavebné práce; t.j. u právnických osôb výpis z obchodného registra, u fyzických osôb výpis zo živnostenského registra a zápis do RPVS. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom vykonať obhliadku. Žiadosť o obhliadku je potrebné vložiť do https://evo.uvo.gov.sk/evo/Pages/Privates/ZakazkaDetail.aspx?id=470578 v lehote 4.7.2023 do 12.00 hod. Následne záujemca obdrží prostredníctvom https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/473136 informáciu o termíne vykonania obhliadky. Uzatvorenie zmluvy Úspešný uchádzač je povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie zmluvy tak, aby táto mohla byť uzavretá do piatich (5) pracovných dní odo dňa, kedy bude na jej uzavretie vyzvaný verejným obstarávateľom prostredníctvom https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/473136.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-06-26T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 7.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,01 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV