dnes je 27.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<august  október>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 6/2022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Kreatívny inštitút Trenčín, n.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 54345987
Mierové námestie 1/2, 91101 Trenčín

Slovensko
Kontaktná osoba: Kreatívny inštitút Trenčín, n.o.
Telefón: +421 918163556
Email: info@trencin2026.eu
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://https://www.trencin2026.sk/
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/449236
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
30200000-1
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je nákup technického zariadenia potrebného pre vybavenie kancelárskych priestorov pre zamestnancov verejného obstarávateľa. Predmet zákazky je rozdelený na 4 časti: Časť č. 1: Technické zabezpečenie kancelárie - nákup počítačov a príslušenstva Časť č. 2: Technické zabezpečenie kancelárie - nákup telefónov, tabletov a televízie Časť č. 3: Technické zabezpečenie kancelárie - nákup ozvučovacej techniky a príslušenstva Časť 4: Technické zabezpečenie kancelárie nákup multifunkčnej laserovej tlačiarne a tonerov Ak uchádzač predkladá ponuku na viac častí a doklady pre preukázanie splnenia podmienok osobného postaveniu by boli zo strany uchádzača rovnaké, predkladá požadované doklady len raz. CPV kód pre časť 1: 30213100-6Prenosné počítače 30213000-5Osobné počítače CPV kód pre časť 2 32250000-0Mobilné telefóny 32320000-2 Televízne a audiovizuálne zariadenia CPV kód pre časť 3 32342410-9Zvukové zariadenie CPV kód pre časť 4 30232110-8 Laserové tlačiarne 30125110-5Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 25 164,26
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 32 ods. 1 písm. e) Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia: e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu. Podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Podľa § 32 ods. 1 písm. f) Uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Podľa § 32 ods. 2 písm. f) - uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) doloženým čestným vyhlásením - ktoré tvorí prílohu č. 4 tejto výzvy. Podmienky účasti podľa bodu §32 ods. 1, písm. e) a f) spĺňa každý uchádzač zapísaný do zoznamu hospodárskych subjektov (ZHS), nakoľko zápis je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač alebo záujemca nepredložil doklady uvedené vyššie. V prípade, ak uchádzač predkladá ponuku na jednu alebo viac častí, doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá len raz, a doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá len pre tú časť/časti, pre ktoré ponuku predkladá. V prípade, ak uchádzač predkladá ponuku pre jednu alebo viac častí a splnenie podmienok účasti preukazuje predložením zápisu do ZHS, uchádzač tento doklad predkladá len raz.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžadujú sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nevyžadujú sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžadujú sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nevyžadujú sa.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Nevyžadujú sa.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-10-10T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO. Momentom doručenia zásielky pre účely tohto verejného obstarávania, v súlade s funkcionalitou systému EVO, sa rozumie odoslanie zásielky jej adresátovi bez ohľadu na to, či je odosielateľom zásielky verejný obstarávateľ alebo záujemca, resp. uchádzač, t. j. akonáhle sa dostane zásielka do sféry dispozície adresáta. 2.Dokumentácia k predmetnému verejnému obstarávaniu bude uverejnená k príslušnej zákazke v systéme EVO umiestnenom na webovej stránke http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/449236, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom zákazky. 3. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou na predkladanie ponúk a ostatnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. 4. Verejný obstarávateľ môže odmietnuť uzavrieť zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 písm. d) ZVO. 5. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené prijímateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZVO alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené prijímateľom a poskytne prijímateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Uchádzač môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. 6.Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nie je obstarávanie inovácií a nie je obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 7. Uchádzač môže predložiť ponuku na jednu, dve, tri alebo všetky štyri časti. 8. Ak uchádzač predkladá ponuku na viac častí a doklady pre preukázanie splnenia podmienok osobného postaveniu by boli zo strany uchádzača rovnaké, predkladá požadované doklady len raz. 9. Verejný obstarávateľ požaduje, aby predmetom zákazky boli dodané výlučne nové, nepoužité tovary.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-09-27T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 25.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (-0)
1 EUR25,15 CZK (-0,08)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV