dnes je 27.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<august  október>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: DRIENOK/2022/02
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Drienok s. r. o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 53123735
Kollárovo námestie 314/10, 03821 Mošovce

Slovensko
Kontaktná osoba: Drienok s. r. o.
Telefón: +421 907159577
Email: hana.karvai@gmail.com
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/449288
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: DRIENOK/2022/02
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je prestavba ubytovacieho zariadenia v obci Mošovce, okres Turčianske Teplice. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č. 1 - Opis predmetu zákazky a v Prílohe č.11 Zmluvné podmienky týchto súťažných podkladov. Súťažné podklady sú dostupné: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/449288
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 199 806,77
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "zákona o VO") preukázaným spôsobom podľa § 32 alebo § 152 zákona o VO (zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov). Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia môžu byť predbežne nahradené jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 zákona o VO alebo čestným vyhlásením podľa § 114 zákona o VO. V nadväznosti na ustanovenie § 32 ods. 3 zákona o VO, verejný obstarávateľ nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa §1 ods. 3 zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii). Podrobnejšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch, ktoré sú dostupné: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/449288
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžadujú sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nevyžadujú sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžadujú sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nevyžadujú sa.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Záručná doba sa končí uplynutím 60 mesiacov plynúcich od odovzdania Diela, uchádzačom (Zhotoviteľom) verejnému obstarávateľovi (Objednávateľovi). Pri výrobkoch, zabudovaných materiáloch, prvkoch a technologických zariadeniach sa končí záručná doba uplynutím doby zhodnej s dĺžkou záručnej doby poskytovanej ich výrobcom, minimálne však doby 24 mesiacov plynúcej odo dňa odovzdania Diela, uchádzačom (Zhotoviteľom) verejnému obstarávateľovi (Objednávateľovi). Zádržné vo výške 10% z jednotlivých mesačných platieb fakturovaných uchádzačom (Zhotoviteľom) verejnému obstarávateľovi (Objednávateľovi) podľa Článku VI Zádržné zmluvy o dielo. Banková záruka vo výške 6% podľa Článku VII, D. Odovzdanie a prevzatie Diela, bod 19. zmluvy o dielo.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-10-20T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejný obstarávateľ požaduje zloženie zábezpeky podľa § 112 ods. 14 zákona o VO vo výške 33.000,00 EUR. Podrobnejšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 2. Verejné obstarávanie bude realizované v súlade s § 20 zákona o VO prostredníctvom funkcionality IS EVO, vrátane komunikácie, predkladania a vyhodnocovania ponúk. Informačný systém EVO je dostupný: - https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html - https://eplatforma.vlada.gov.sk/ V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa IS EVO môžu záujemcovia/uchádzači kontaktovať helpdesk IS EVO na e-mailovej adrese eplatforma@vlada.gov.sk alebo na telefónnom čísle +421 2 209 25 100. 3. V rámci tejto podlimitnej zákazky sa uplatňuje ustanovenie § 112 ods. 7 písm. b) zákona o VO - vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 4. Súťažné podklady sa poskytujú prostredníctvom IS EVO a súčasne sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa. Priamy a neobmedzený prístup k súťažným podkladom získa uchádzač na profile verejného obstarávateľa (https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/20941). 5. Všetky náklady spojené s vypracovaním a predložením ponuky sú výlučne výdavkami uchádzača. Verejný obstarávateľ nebude zodpovedný a ani neuhradí žiadne výdavky alebo straty akéhokoľvek druhu vynaložené uchádzačom v súvislosti s vypracovaním ponuky bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 6. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať takú ponuku uchádzača, ktorá presiahne predpokladanú hodnotu zákazky. 7. Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ak bude naplnená niektorá zo skutočností uvedených v § 11 ods. 1 zákona o VO. 8. Zmluva bude podpísaná s úspešným uchádzačom len za predpokladu splnenia požiadaviek zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov ak je to relevantné (zápis v RPVS). 9. Prípadné zadanie podielu zákazky subdodávateľom (podľa návrhu uchádzača v ponuke) bude podľa § 41 zákona o VO upravené v zmluve vrátane určenia pravidiel zmeny subdodávateľov a povinností uchádzača. 10. Verejný obstarávateľ podľa § 41 ods. 1 pism. a) b) zákona o VO vyžaduje, aby uchádzači predložili údaje o subdodávateľoch a aby navrhovaní subdodávatelia spĺňali podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a neexistovali u nich dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 pism. a) až g) a ods. 7 a 8 zákona o VO. Prípadné zadanie podielu zákazky subdodávateľom bude podľa § 41 zákona o VO upravené v zmluve. 11. Predmetné verejné obstarávanie nie je: zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií, obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 12. Zmluva nadobudne platnosť dňom jej podpísania zmluvnými stranami a účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia na webovej stránke https://www.mosovce.sk/povinne-zverejnovanie-drienok.html. 13. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona o VO. 14. Podrobnejšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch, ktoré sú dostupné: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/449288
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-09-28T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV