dnes je 28.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: VZT-COVID19-01
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
Bez určenia postupu: Zmluvy na základe rámcovej dohody (§ 26 ods. 5)
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Chemický ústav Slovenskej akadémie vied
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00166618
Dúbravská cesta 9, 84538 Bratislava-Karlova Ves

Slovensko
Kontaktná osoba: Chemický ústav Slovenskej akadémie vied
Email: bednarikova@adval.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.chem.sav.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
24000000-4
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka chemikálií, kitov, laboratórneho spotrebného materiálu a chromatografického materiálu využívaného pre potreby výskumných projektov COVID-19. Jednotlivé požadované tovary budú objednávané samostatne podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa počas trvania rámcovej dohody.
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
OPIS
Názov
Chemikálie a kity
Časť č.: 1.
Dodatočné kódy CPV
24300000-7

24965000-6

24900000-3

24311000-7

24210000-9

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Chemický ústav Slovenskej akadémie vied, v. v. i., Dúbravská cesta 5807/9, 845 38 Bratislava mestská časť Karlova Ves a pracovisko realizácie projektového zámeru: Nitrianska 100, 920 27 Hlohovec
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka chemikálií a kitov využívaného pre potreby výskumných aktivít/projektov COVID-19. Jednotlivé požadované tovary budú objednávané samostatne podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa počas trvania rámcovej dohody
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Vývoj nanoštrukturovaných povlakov s inaktivačným účinkom na vírusy a baktérie pre rôzne typy flexibilných materiálov, výzva OPII-VA/DP/2020/9.4-01, kód ITMS 313011AUH4, Vývoj produktov modifikáciou prírodných látok a štúdium ich multimodálnych účinkov na ochorenie COVID-19, výzva OPII-VA/DP/2020/9.4-01, kód ITMS:313011ATT2
Doplňujúce informácie

Názov
Laboratórny spotrebný materiál
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
33790000-4

38437000-7

33793000-5

33192500-7

19520000-7

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Chemický ústav Slovenskej akadémie vied, v. v. i., Dúbravská cesta 5807/9, 845 38 Bratislava mestská časť Karlova Ves a pracovisko realizácie projektového zámeru: Nitrianska 100, 920 27 Hlohovec
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka laboratórneho spotrebného materiálu využívaného pre potreby výskumných aktivít/projektov COVID-19. Jednotlivé požadované tovary budú objednávané samostatne podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa počas trvania rámcovej dohody
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Vývoj nanoštrukturovaných povlakov s inaktivačným účinkom na vírusy a baktérie pre rôzne typy flexibilných materiálov, výzva OPII-VA/DP/2020/9.4-01, kód ITMS 313011AUH4, Vývoj produktov modifikáciou prírodných látok a štúdium ich multimodálnych účinkov na ochorenie COVID-19, výzva OPII-VA/DP/2020/9.4-01, kód ITMS: 313011ATT2.
Doplňujúce informácie

Názov
Chromatografický materiál
Časť č.: 3
Dodatočné kódy CPV
24300000-7

24965000-6

33790000-4

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Chemický ústav Slovenskej akadémie vied, v. v. i., Dúbravská cesta 5807/9, 845 38 Bratislava mestská časť Karlova Ves a pracovisko realizácie projektového zámeru: Nitrianska 100, 920 27 Hlohovec
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka chromatografického materiálu využívaného pre potreby výskumných aktivít/projektov COVID-19. Jednotlivé požadované tovary budú objednávané samostatne podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa počas trvania rámcovej dohody
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Vývoj produktov modifikáciou prírodných látok a štúdium ich multimodálnych účinkov na ochorenie COVID-19, výzva OPIIVA/DP/2020/9.4-01, kód ITMS: 313011ATT2.
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 089-241122
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY1:1:Objednávka č. O/2022-1007:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-12-14T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk:
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 159 269,80
bez DPH
Informácie o subdodávkach

1:2:Objednávka č. O/2022-1008:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-12-14T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk:
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 56 892,90
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Na základe uzavretých rámcových dohôd v zadávaní zákazky boli vystavené 2 objednávky - 1 objednávka v časti 1 Chemikálie a kity predmetu zákazky a 1 objednávka v časti 2 Laboratórny spotrebný materiál predmetu zákazky. Z dôvodu vystavenia objednávky (a nie uzavretia samostatnej (čiastkovej) zmluvy na základe rámcovej dohody) je v oddieli V.2.1) tohto oznámenia uvedený dátum vystavenia objednávky a v oddieli V.2.2) nie sú vyplnené informácie o ponukách - rámcové dohody sú uzavreté len s jedným hospodárskym subjektom. Verejný obstarávateľ bude na základe uzavretých rámcových zmlúv vystavovať v budúcnosti aj ďalšie objednávky. Predmetné verejné obstarávanie nie je vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy zelené verejné obstarávania, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty, obsahuje však vybrané prvky z nich.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-12-27T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV