dnes je 28.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: ÚpIA-EL3/3-341/2022-OOPS
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30845572
Kutuzovova 8, 83247 Bratislava - mestská časť Nové Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Telefón: +421 960322251
Email: kristina.hornikova@mil.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://https://www.mosr.sk/
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/445238
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: ÚpIA-EL3/3-341/2022-OOPS
Hlavný kód CPV
34114200-1
Druh zákazky
Stručný opis:
Tovarom sa rozumie: Osobné motorové vozidlo - policajná verzia, kategória M1 ; konštrukcia SUV (sport utility vehicle) ; Druh karosérie: AC kombi ; Karoséria: celokovová, samonosná, oceľová, plne pozinkovaná/hliníková, dvojpriestorová, 5-dverová ; Pohon: 4x4 alebo pohon všetkých kolies ; Prevodovka minimálne 8 stupňová, automatická ; Objem motora: min. 2900cm3 ; Výkon: kombinovaný min. 210kW ; Motor: vznetový, zážihový alebo hybridný. Špeciálna policajná úprava (skryté majáky, výstražné svetelné zariadenia, ovládacia časť s reproduktorom a elektronikou - ovládanie všetkých prvkov na ovládacom panely aj s odnímateľným ovládačom). Verejný obstarávateľ uzavrie (po splnení podmienok a požiadaviek uvedených v tomto Oznámení a v súťažných podkladoch) s úspešným uchádzačom zmluvný vzťah formou Rámcovej dohody z ktorej bude čerpané prostredníctvom Kúpnych zmlúv. Predpokladaná lehota dodania je do 30.11. roku, v ktorom bude uzatvorená príslušná Kúpna zmluva. Splatnosť riadne vystavenej a doručenej faktúry je do 30 dní odo dňa jej preukázateľného doručenia verejnému obstarávateľovi. Aby verejný obstarávateľ mohol korektne plniť svoje finančné záväzky (realizácia platieb bez omeškania), vyhradzuje si verejný obstarávateľ právo, že najneskorší možný termín doručenia faktúry bude 15.12. príslušného roku, v ktorom má byť predmetná faktúra splatná. Bližšia špecifikácia a vymedzenie predmetu zákazky, požiadavky a podmienky verejného obstarávateľa, ako aj požiadavky na obsah ponuky uchádzača sú uvedené v tomto Oznámení a v súťažných podkladoch zverejnených v časti "Dokumenty zákazky" v profile tejto zákazky.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 717 817,30
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Trenčín, Slovenská republika. Miesto a termín dodania budú upresnené v jednotlivých Kúpnych zmluvách.
Opis obstarávania:
Predpokladané množstvo: minimálne 11ks vozidiel počas trvania zmluvného vzťahu. Predpokladané množstvá čerpanie po jednotlivých rokoch: v r. 2023 2 ks vozidiel v r. 2024 5 ks vozidiel v r. 2025 4 ks vozidiel
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
717 817,30:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
36:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Kritériá výberu sú stanovené v dokumentoch k obstarávaniu = v súťažných podkladoch.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Dodávaný tovar podlieha Kodifikácii (viď zákon č. 11/2004 Z.z. a vyhlášky Ministerstva obrany č. 476/2011 Z.z.) a Štátnemu overovaniu kvality. Verejný obstarávateľ požaduje nekodifikovaný tovar kodifikovať. Spolu s dodávaným tovarom dodať aj vyššie uvedené potvrdenia o štátnom overovaní kvality, o kodifikácii tovaru a vyhlásenie o zhode s typovým schválením ES (COC) a riadne vyplnené tlačivo "Identifikácia rizík produktu a rizík výrobcu produktu alebo dodávateľa produktu - podľa tlačiva uverejneného na stránke http://www.uosksok.sk/ Bližšia špecifikácia, vymedzenie predmetu zákazky a požiadavky i podmienky verejného obstarávateľa sú uvedené v tomto Oznámení a v súťažných podkladoch.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Bližšie informácie o elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch Časť VII. "Elektronická aukcia" v Oddiele A.1 Pokyny pre uchádzačov. Verejný obstarávateľ môže postupovať v súlade s § 54 ods.15 zákona o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej "zákon o verejnom obstarávaní").
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2023-02-02T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2023-11-30T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Výsledkom tohto verejného obstarávania je uzavretie zmluvného vzťahu medzi Kupujúcim (verejný obstarávateľ) a Predávajúcim (úspešný uchádzač). Zmluvný vzťah bude v súlade s § 56 a § 83 zákona o verejnom obstarávaní formou Rámcovej dohody, z ktorej bude čerpané prostredníctvom Kúpnych zmlúv. Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvný vzťah s úspešným uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len register partnerov verejného sektora) a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorého subdodávatelia, alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora, Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvný vzťah s úspešným uchádzačom, ktorý má ako konečného užívateľa výhod zapísanú osobu podľa § 11 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní, alebo ktorého subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora majú v registri partnerov verejného sektora zapísaného ako konečného užívateľa výhod osobu podľa § 11 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní. Toto obstarávanie sa realizuje prostredníctvom elektronickej platformy informačného systému EVO (ďalej len IS EVO) a až do identifikácie potenciálneho úspešného uchádzača sa všetky doklady a dokumenty predkladajú výlučne v elektronickej forme cez IS EVO. Rovnako aj komunikácia medzi zúčastnenými stranami bude prebiehať až do identifikácie potenciálneho úspešného uchádzača prostredníctvom IS EVO. Na účasť v súťaži je potrebné sa zaregistrovať na web stránke https://www.uvo.gov.sk/ a pokračovať ďalej v zmysle príručiek a video-návodov dostupných na adrese: https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html a podľa pokynov uvedených v príslušných súťažných podkladoch, ktoré sú dostupné v profile tejto zákazky. Súťažné podklady sa nezasielajú, sú k dispozícii zverejnené odo dňa vyhlásenia tohto verejného obstarávania v profile zákazky na adrese: http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/445238. Verejný obstarávateľ bude zverejňovať v profile zákazky aj ďalšie dokumenty potrebné na vypracovanie ponuky ak nastane potreba ich aktualizovať a/alebo doplniť. Verejný obstarávateľ požaduje viazanosť ponúk zabezpečiť zábezpekou podľa § 46 zákona o verejnom obstarávaní. Zábezpeka je stanovená vo výške 7 000,00 EUR (slovom: sedemtisíc EUR). Bližšie informácie o zložení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu ak nastanú skutočnosti na vylúčenie uchádzača podľa § 40 zákona o verejnom obstarávaní a budú v čase tejto súťaže verejnému obstarávateľovi známe. Predmet zákazky nie je rozdelený na časti z dôvodu, že sa jedná o tovary, ktoré spolu súvisia, sú vzájomne funkčne i výrobne previazané a dopĺňajú sa. Dodaním tovaru len od jedného uchádzača bude zaručená absolútna kompatibilita a jednotnosť tovarov. Toto verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. Na toto vozidlo sa vzťahuje výnimka uvedená v §2 ods. 3 písm. a) bod 1. a §2 ods. 3 písm. a) bod 3. zákona č. 214/2021 Z.z. o podpore ekologických vozidiel cestnej dopravy a o zmene a doplnení niektorých zákonov, nakoľko požadované vozidlo má trvalé úpravy s ohľadom na určenie, plnenie úloh a službu pre vojenskú políciu Ministerstva obrany. Trvalými zmenami sa v tomto prípade rozumejú také zmeny a úpravy vozidla, ktorých "demontáž" nie je možná bez výrazného zásahu do viacerých častí vozidla (napr. riadiacej jednotky, elektroniky, napájania, masky vozidla, interiéru, palubnej dosky..).
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-12-23T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV