dnes je 28.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 02/2022
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Správa mestskej zelene v Košiciach
Vnútroštátne identifikačné číslo: 17078202
Rastislavova 79, 04001 Košice

Slovensko
Kontaktná osoba: Správa mestskej zelene v Košiciach
Telefón: +421 557263409
Email: kadukova@smsz.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Iné (uveďte)
Iný druh: Príspevková organizácia
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Životné prostredie
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 02/2022
Hlavný kód CPV
45223000-6
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných a montážnych prác na objekte fontány Hrajúca fontána na Hlavnej ulici v Košiciach. Jedná sa o rekonštrukciu hlavných častí existujúcej fontány - technologickej, rozvodov elektroinštalácie a stavebných úprav telesa fontány. Celá stavba tvorí samostatný stavebný objekt, ktorého projektová dokumentácia je rozčlenená v nasledovnom rozsahu a je súčasťou týchto súťažných podkladov. A - Technologická časť: 1/ Technológia fontány kompletná technológia vrátane osvetlenia podľa výpisu, 2/ Filtrácia a úprava vody fontány, 3/ Studňa, 4/ Vypúšťanie a prepad fontány, 5/ Elektro-časť technológie fontány, 6/ Klimatizácia a vetranie. B - Rekonštrukcia elektroinštalácie C - Stavebné úpravy telesa fontány
Informácie o častiach
OPIS
Názov
Dodatočné kódy CPV
45300000-0

Miesto vykonania
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: MČ Košice-Staré Mesto, Hlavná ulica, parcela C KN č. 2448, k. ú. Stredné mesto.
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných a montážnych prác na objekte Hrajúcej fontány na Hlavnej ulici v Košiciach v podrobnom vymedzení predmetu zákazky v rozsahu a za podmienok podľa projektovej dokumentácie, návrhu zmluvy o dielo a v súlade s ďalšími požiadavkami verejného obstarávateľa uvedenými v súťažných podkladoch a vo výzve na predkladanie ponúk.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-12-14T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky: 1
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 1 272 614,53
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 1 490 739,20
bez DPH

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Predmetné verejné obstarávanie nie je: a) zelené verejné obstarávanie, b) obstarávanie inovácií, c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-12-20T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV