dnes je 28.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: ZNH/VT/2022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Slovenské národné divadlo
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00164763
Pribinova 17, 81901 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Slovenské národné divadlo
Telefón: +421 220472180 / 220472181
Email: ovo@snd.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.snd.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/455370
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: ZNH/VT/2022
Hlavný kód CPV
30200000-1
Druh zákazky
Stručný opis
Výpočtová technika s nasledovnými položkami a ich technickými parametrami: 1/ mini počítač, i7-10510U, min 16 GB RAM, min 512 TB SSD, Intel UHD Graphics, 1x HDMI-out a 1x DP-out, VESA, Windows 11 Pro, napr. (MSI Cubi 5 10M, i7) 2/ mini počítač, i5-10210U, min 8 GB RAM, min. 512 GB SSD, Intel UHD Graphics, 1x HDMI-out a 1x DP-out, VESA, Windows 11 Pro, napr. (MSI Cubi 5 10M, i5) 3/ mini počítač, i3-10110U, min. 8 GB RAM, min. 256 GB SSD, Intel UHD Graphics, 1x HDMI-out a 1x DP-out, VESA, Windows 11 Pro, napr. (MSI Cubi 5 10M, i3) 4/ Set klávesnica a myš bezdrôtová, rozhranie: bezdrôtový USB prijímač, slovenská kancelárska klávesnica, optická myš, min. 1000 DPI, napr. (DELL KM5221W) 5/ LCD monitor min. 27" min. Quad HD 2560×1440, displej IPS, odozva min. 3ms, obnovovacia frekvencia min. 65Hz, min. DisplayPort 1.2, HDMI 1.4, nastaviteľná výška, pivot, repro, VESA napr. (27" Dell S2721DS)
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 15 000,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať nasledujúce podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť hospodársky subjekt, ktorý spĺňa podmienky účasti, týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon). Uchádzač preukazuje splnenie týchto podmienok dokladmi podľa § 32 ods. 2, písm. e) a f) zákona, resp. podľa § 32 ods. 4 a 5 zákona, resp. zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 4 zákona. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis, ako je zápis do zoznamu hospodárskych subjektov podľa zákona alebo potvrdenie o zápise, vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. V prípade, že sa verejného obstarávania zúčastní skupina dodávateľov, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti, týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nepožaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Nepožaduje sa.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Verejný obstarávateľ nevyžaduje od skupiny dodávateľov vytvorenie právnej formy do predloženia ponuky. Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka: Záujemcom/uchádzačom môže byť hospodársky subjekt - fyzická osoba, právnická osoba, ako aj skupina fyzických osôb a/alebo právnických osôb vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi spoločne. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právnu formu, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov, utvorenej na poskytnutie požadovaného predmetu zákazky, sú povinní udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov oprávnenému konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní, ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, uzavretia zmluvného vzťahu a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-01-10T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní (VO) sa uskutočňuje podľa § 20 zákona a v súlade s touto výzvou na predkladanie ponúk. 2.Zadávanie tejto zákazky sa realizuje informačným systémom pre elektronické verejné obstarávanie EVO. Viac informácií je uvedených na: https://eplatforma.gov.sk . Elektronická platforma je informačný systém verejnej správy, ktorý slúži na zabezpečenie zadávania zákazky na dodanie tovaru, uskutočnenie stavebných prác a na poskytnutie služby, evidenciu týchto zákaziek, ako aj na zabezpečenie s tým súvisiacich činností. Správcom elektronickej platformy je od 31.3.2022 Úrad vlády Slovenskej republiky. 3.Dokumenty potrebné na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti (v editovateľnej podobe) bude v súlade so zákonom od zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk prístupné v rámci systému EVO predmetného VO, ako aj v profile verejného obstarávateľa na portáli http://www.uvo.gov.sk/vyhladavaniezakaziek/detail/dokumenty/455370. 4. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, resp. uchádzačom, aby si dôsledne kontrolovali svoje používateľské konto zriadené v systéme EVO počas celého procesu VO. 5. Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi prostredníctvom IS EVO pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred. 6. Náklady spojené s účasťou v tomto verejnom obstarávaní znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi. 7. Povinný obsah ponuky: a/v súlade s § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO, doklad o oprávnení dodávať tovar alebo odkaz na zápis v zozname hospodárskych subjektov, vedenom Úradom pre verejné obstarávanie; b/vyplnené všetky formuláre; uchádzač ich predloží v podobe skenov dokumentov, podpísaných štatutárnym orgánom alebo oprávnenou osobou uchádzača. Všetky dokumenty, tvoriace súčasť ponuky, predložia uchádzači v systéme EVO vo forme skenov dokumentov, podpísanými oprávnenými osobami uchádzačov. c/ vlastný návrh plnenia zákazky, v ktorom uchádzači uvedú obchodné názvy ponúkaného tovaru a podrobné technické parametre, príp. aj odkazy na linky. 8. Ponukovú cenu celkom s DPH uvedú uchádzači v IUS EVO, v časti Štruktúrované kritériá. Ponuková cena musí zahŕňať všetky náklady, súvisiace s dodaním predmetu zákazky ako cena maximálna a konečná. 9. Verejný obstarávateľ uskutoční najprv vyhodnotenie ponúk na základe kritéria na hodnotenie ponúk, následne u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí, vyhodnotí splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky v súlade so zákonom a touto výzvou na predkladanie ponúk. 10.Verejný obstarávateľ nepožaduje predložiť ponuku zabezpečenú kódovaním a šifrovaním, ani podpísanú kvalifikovaným elektronickým podpisom v zmysle zákona č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov. V prípade, ak uchádzač predloží ponuku zabezpečenú kódovaním a šifrovaním, t. j. v rozpore s požiadavkou verejného obstarávateľa, je zodpovedný za možnosť nesprístupnenia jeho ponuky. V prípade nemožnosti otvorenia/sprístupnenia jeho ponuky podľa tejto výzvy na predkladanie ponúk bude uchádzač vylúčený podľa § 49 ods. 4 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. 11. Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku v lehote splatnosti do 30 dní od doručenia faktúry verejnému obstarávateľovi, vystavenej po dodaní kompletného predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavok. 12. Predmetné verejné obstarávanie nie je a) zelené verejné obstarávanie; b) obstarávanie inovácií, ani c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty, d) žiadne z uvedených.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-12-27T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV